Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is te zien op Amazon Prime. Denk niet dat hij in Belgische zalen speelt, maar hoop er wel nog op. Blijkbaar in Nederlandse zalen wel.Ik vind dit topic altijd leuk om volgen, maar als ik zo'n post zie wil ik die film altijd bekijken en weet ik nooit waar. Misschien een idee om de bron vanaf nu ook te melden? Ik wil deze op basis van deze post bekijken... maar weet dus niet waar of hoe![]()
Exact wat ik er ook van vond. Een Scorsese of Coppola weten een gelijkaardige sfeer beter en intenser te brengen. Zeer degelijke film anders, die idd dat tikje 'meer ( intensiteit en diepgang)' mist.The Bikeriders (2023): 6.5/10
Ben wel fan van de films van Jeff Nichols, hoewel Loving net wat minder. Maar deze wist mij toch niet te raken. Goed geacteerd wel en mooi verfilmd. Maar uiteindelijk had ik een beetje: 'meh, was dit het?'. De film kabbelde soms wat voort en miste wat diepgang. Ik had soms een beetje in het achterhoofd dat dit een beetje het type film is dat een Scorsese beter zou verfilmen.

Ik kan mij wel vinden in die commentaar. De meeste personages waren nogal 'forgettable'. De android was inderdaad de interessantste. Ook een heel goeie acteerprestatie vond ik.De laatste act vond ik echt een thrill ride van jewelste
Enige minpunt voor mij is dat ik de personages niet interessant vond, met uitzondering van de android.
Gebruik dan missschien spoiler tagsWoensdag 14/08 Alien Romulus gezien in kinepolis.
Opgelet spoilers ahead!
?Idd gisteren ook gezien. Beter dan de eerste, goed gecast, eindelijk nog eens een leuke brainless blockbuster. 7.5/10Twisters : Leuke rampenfilm. Goed verhaal, goede actie, goede CGI 8/10
Die met Bill Paxton vind ik ook wel een erg leuke eigenlijkIdd gisteren ook gezien. Beter dan de eerste, goed gecast, eindelijk nog eens een leuke brainless blockbuster. 7.5/10
Idd,Arlington road. (Rewatch)
Dit blijft toch echt een heerlijke film. Een hidden gem zoals ze zeggen.
Que?Nog even over Romulus
The surprise cameo by Mark Zuckerberg was the most creeped out I've been in a long time.