Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kreeg wel Rampage/"Power Rangers" vibes van de laatste (coole) battle. Zal wel een franchise zijn waarvoor een publiek is, maar vind dat ze vooral "King Kong" wat verkracht hebben.De CGI van Minus One was geweldig gezien hun budget maar ik vond het ook maar een saaie dramafilm. Kaiju/Monsterverse films zijn inderdaad puur entertainment. Dat gezaag van slecht verhaal of slechte acteurs boeit niet want die zijn niet meer dan opvulsel. Als je bijvoorbeeld het gedeelte ziet waar Kong Skar ontmoet, da's puur CGI zonder enig dialoog.Ik vond hem ook goed, gewoon puur entertainment.
Minus One was zo alom geprezen maar ik ben er zelfs bij in slaap gevallen.
Als grote King Kong fan; hoe hebben ze hem verkracht volgens jou? Eindelijk zijn ze van dat "beauty killed the beast" cliché af en toch heeft hij een mooie band met een vrouwelijk personage. Ik vind persoonlijk in GxK dat ze overdrijven met aanpassingen. Die BEAST glove is goed gevonden (gemaakt van Mechagodzilla materiaal), maar die ontstoken tand en valse metalen vervanger was nergens voor nodig.Godzilla vs. Kong (2021) - 6/10
Lang geleden dat ik nog zo een onzin heb gezien.Ik kreeg wel Rampage/"Power Rangers" vibes van de laatste (coole) battle. Zal wel een franchise zijn waarvoor een publiek is, maar vind dat ze vooral "King Kong" wat verkracht hebben.

Inderdaad. Ik kijk zo'n films voor spektakel en zoveel mogelijk monsters te zien, ik verwacht geen hoogstaand verhaal.De CGI van Minus One was geweldig gezien hun budget maar ik vond het ook maar een saaie dramafilm. Kaiju/Monsterverse films zijn inderdaad puur entertainment.
Idem, die glove vond ik wel nog cool. Dat van die tand was gewoon een manier om te tonen dat Kong "gedomesticeerd" was aan zijn soortgenoten.Die BEAST glove is goed gevonden (gemaakt van Mechagodzilla materiaal), maar die ontstoken tand en valse metalen vervanger was nergens voor nodig.
Omdat het de zoveelste spin off is van een gekende reeks en niet iets nieuwHoe zou het komen dat Furiosa zo flopt?
Toegeven, ik heb amper promo gezien en had niet door dat hij in de zalen was.![]()

Hopelijk heb je gelijk en komt er een einde de IP-driven franchisemanie van de afgelopen jaren. Maar persoonlijk vind ik Mad Max een uitzondering, gezien het gemiddelde niveau van de films in de reeks en ook dat het steeds in de handen blijft van dezelfde regisseur. Als Miller nog een film in de reeks zou willen maken, dan ben ik de eerste om te gaan kijken bij wijze van spreken. maar bij uit de hand gelopen nonsens als Star Wars, Marvel, DC, Wizarding World, eindeloze horrorreeksen The Conjuring, the Nunjuring, Halloween en nu blijkbaar ook The Exorcist... Pfff don't care don't careOmdat het de zoveelste spin off is van een gekende reeks en niet iets nieuw![]()
Idd, 5 Mad Max (alé, theoretisch 4) films gespreid over 45 jaar en die in dezelfde handen blijven is wel iets anders dan een reeks die een diarree aan films voortbrengt vanaf dat de eerste een beetje succes heeft. Blijft ook volledig het creatieve kind van George Miller i.p.v. afkooksel na afkooksel.Hopelijk heb je gelijk en komt er een einde de IP-driven franchisemanie van de afgelopen jaren. Maar persoonlijk vind ik Mad Max een uitzondering, gezien het gemiddelde niveau van de films in de reeks en ook dat het steeds in de handen blijft van dezelfde regisseur. Als Miller nog een film in de reeks zou willen maken, dan ben ik de eerste om te gaan kijken bij wijze van spreken. maar bij uit de hand gelopen nonsens als Star Wars, Marvel, DC, Wizarding World, eindeloze horrorreeksen The Conjuring, the Nunjuring, Halloween en nu blijkbaar ook The Exorcist... Pfff don't care don't care

Ik heb me alvast "Blood, Sweat and Chrome" besteld.Als je ook ziet welke problemen ze allemaal zijn tegenkomen om de laatste 2 films te kunnen maken (wel voor abonnees).
![]()
Waarom het toch altijd weer jaren wachten is op een nieuwe ‘Mad Max’-film
Het heeft weer wat voeten in de dorre aarde gehad, maar negen jaar na het briljante Fury Road is er dan toch een nieuwe Mad Max-film. Net als bij zijn voorganger moest George Miller – naast Mad Max-brein ook de regisseur van, euh, Happy Feet – weer heel wat obstakels overwinnen om zijn unieke...www.demorgen.be
edit: en weeral geen geslachtsdelen van godzilla en kong in beeld![]()

Zoiets?Die twee zijn +/- 100 meter groot in de films dus wat had ge verwacht?
Ne piemel van 3 meter dat ligt te bengelen en 2 teelballen zo groot als nen bol van het Atomium?
![]()