Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Dredd(2012)
Looks the part, acts the part, gore galore and all that good stuff. Maar de actie zelve is gewoon te droog en vermoedelijk trouw aan de comic?
Vloeit alleszinds van geen kanten en da's gewoon spijtig gezien er veel kwaliteit is te vinden in de film.
Dude...
Ik heb zo vaak dezelfde film mening als u. Ik begon zelfs te denken dat gij ne toffe pé waart. Bij deze hebt ge dat compleet verwoest!! 🤯🤯🤯

Laatst bewerkt:
The Purge

Geen idee waarom dit zo een hype is geworden. Compleet ongeloofwaardige insteek, alsof die psychopaten en echte criminelen zich de andere 8754 uur van het jaar koest kunnen houden omdat ze efkes 12 uur het varken mogen uithangen. Dat alleen al stoorde me van bij het begin, doe daar nog eens wat idiote beslissingen bij, nog wat dwaze grieten en irritante frat boys en ge hebt een middelmatige slasher. 4,5/10

Dredd(2012)
Looks the part, acts the part, gore galore and all that good stuff. Maar de actie zelve is gewoon te droog en vermoedelijk trouw aan de comic?
Vloeit alleszinds van geen kanten en da's gewoon spijtig gezien er veel kwaliteit is te vinden in de film.

Allé kom, de actie is toch zalig en gortdroge Dredd is fantastisch. Die kijk ik altijd met plezier terug.

Challengers, damn, wat een film. Enige minpunt vond ik Zendaya die niet altijd even overtuigend was in haar rol. Zalige soundtrack, strakke editing en heerlijk in beeld gebracht. Mike Faist en Josh O'Connor spelen geweldig.

Challengers, damn, wat een film. Enige minpunt vond ik Zendaya die niet altijd even overtuigend was in haar rol. Zalige soundtrack, strakke editing en heerlijk in beeld gebracht. Mike Faist en Josh O'Connor spelen geweldig.
Same here, ook met Zendaya... Het probleem is dat zij zodanig een icoon is dat ik haar als persoon zie en er niet kan ingeraken dat ze iemand speelt.

Heeft iemand dat hier nog met bepaalde acteurs?

Vannacht Back To Black gezien. Ondanks de chronologische foutjes en verhaallijnen die niet helemaal met de werkelijkheid stroken, toch flink genoten van deze film. Marisa Abela was verbluffend goed in haar vertolking. Ik was dan ook verbijsterd om nadien te lezen dat ze alle vocalen zo waarheidsgetrouw zelf heeft ingezongen, zonder zangervaring!
Het verhaal van Amy blijft vreselijk fatalistisch. Het verlies van haar oma, de drang naar zelfdestructie en verslaving, de foute man in haar leven,...

Same here, ook met Zendaya... Het probleem is dat zij zodanig een icoon is dat ik haar als persoon zie en er niet kan ingeraken dat ze iemand speelt.

Ik heb Zendaya nog niet vaak beziggezien, maar haar rol in Euphoria, god damn, dat gaat me altijd bijblijven.

Ik heb Zendaya nog niet vaak beziggezien, maar haar rol in Euphoria, god damn, dat gaat me altijd bijblijven.
Volledig mee eens, het is pas nu dat ik dat met haar heb.

@stungunner ik denk er weinig acteurs zijn die zo'n impact hebben op popcultuur naast haar en Chalamet.

Laatst bewerkt:
Volledig mee eens, het is pas nu dat ik dat met haar heb.

@stungunner ik denk er weinig acteurs zijn die zo'n impact hebben op popcultuur naast haar en Chalamet.

Serieus? Dat is mij dan compleet ontgaan eerlijk gezegd. Ik heb Euphoria wel nooit gezien, dus voor de rest ken ik haar vnl van Spiderman, Dune en als liefje van.

Dwayne The Rock Johnson. Die mag spelen wie hij wel met zijn bekende grijns.

Terug
Bovenaan