Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dude...Dredd(2012)
Looks the part, acts the part, gore galore and all that good stuff. Maar de actie zelve is gewoon te droog en vermoedelijk trouw aan de comic?
Vloeit alleszinds van geen kanten en da's gewoon spijtig gezien er veel kwaliteit is te vinden in de film.

Ik dacht nochtans exact hetzelfde over die film.Dude...
Ik heb zo vaak dezelfde film mening als u. Ik begon zelfs te denken dat gij ne toffe pé waart. Bij deze hebt ge dat compleet verwoest!!![]()
Dredd(2012)
Looks the part, acts the part, gore galore and all that good stuff. Maar de actie zelve is gewoon te droog en vermoedelijk trouw aan de comic?
Vloeit alleszinds van geen kanten en da's gewoon spijtig gezien er veel kwaliteit is te vinden in de film.
Jama van @Koonut had ik nog enige hoop dat het ne toffe wasIk dacht nochtans exact hetzelfde over die film.
.Misschien ben jij gewoon verkeerd.Jama van @Koonut had ik nog enige hoop dat het ne toffe was.

Stop eens met mijn vrouw te quoten!Misschien ben jij gewoon verkeerd.![]()
Same here, ook met Zendaya... Het probleem is dat zij zodanig een icoon is dat ik haar als persoon zie en er niet kan ingeraken dat ze iemand speelt.Challengers, damn, wat een film. Enige minpunt vond ik Zendaya die niet altijd even overtuigend was in haar rol. Zalige soundtrack, strakke editing en heerlijk in beeld gebracht. Mike Faist en Josh O'Connor spelen geweldig.
Ik heb Zendaya nog niet vaak beziggezien, maar haar rol in Euphoria, god damn, dat gaat me altijd bijblijven.Same here, ook met Zendaya... Het probleem is dat zij zodanig een icoon is dat ik haar als persoon zie en er niet kan ingeraken dat ze iemand speelt.
Heeft iemand dat hier nog met bepaalde acteurs?
Zendaya, een icoon?Same here, ook met Zendaya... Het probleem is dat zij zodanig een icoon is dat ik haar als persoon zie en er niet kan ingeraken dat ze iemand speelt.

Volledig mee eens, het is pas nu dat ik dat met haar heb.Ik heb Zendaya nog niet vaak beziggezien, maar haar rol in Euphoria, god damn, dat gaat me altijd bijblijven.
Dat schijnt zo de moeite te zijn...Ik heb Zendaya nog niet vaak beziggezien, maar haar rol in Euphoria, god damn, dat gaat me altijd bijblijven.
Mogelijks helemaal je ding niet, maar was wel echt right up my alley.Dat schijnt zo de moeite te zijn...
Moet ik dringend eens werk van maken
Volledig mee eens, het is pas nu dat ik dat met haar heb.
@stungunner ik denk er weinig acteurs zijn die zo'n impact hebben op popcultuur naast haar en Chalamet.
Volgens mij zal het te woke zijn voor je. Veel thema's als grensoverschrijdend gedrag, homo/transfobie, zoektocht naar gender, racisme,...Dat schijnt zo de moeite te zijn...
Moet ik dringend eens werk van maken
Same here, ook met Zendaya... Het probleem is dat zij zodanig een icoon is dat ik haar als persoon zie en er niet kan ingeraken dat ze iemand speelt.