Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zowel Something Wild als Married To The Mob staan momenteel op amazon prime. Niet de beste kwaliteit maar zeker goed te bekijken.Blij om te horen dat M2M ook goed is, ik had er een beetje schrik voor. Ik ben alvast een mega Demme fan dus hier ga ik eens werk van maken. Is die op deftige kwaliteit uitgebracht?
In een moment van zwakte had ik ook even overwogen die te bekijken. Alleen kreeg ik toen net dat bericht dat ik niet tot het juiste huishouden van het account behoor en moet bijbetalen. Good guy Netflix.Met tegenzin aan Heart of Stone begonnen. Gal Gadot krijgt veel commentaar dat ze niet goed kan acteren. Hoewel ik die mening deel, vond ik dat niet per se in het nadeel spelen van de film. Het was eerder de belachelijke plot en de zwakke villains die de film naar omlaag trekken. Maar gezien mijn verwachtingen vond ik het nog wel een beetje ok. Niet zo spectaculair slecht als Ghosted, wat veruit de slechtste straight-to-VOD blockbuster is.
Ik heb ook niet echt een band met die film, al ben ik wel fan van Audrey Hepburn (Roman Holiday, How to Steal a Million, Two for the Road, Funny Face)Breakfast At Tiffany's
Dacht dat dit een klassieker was maar ik vond het moeilijk om in te zien waarom juist...
Audrey Hepburn is eigenlijk te effortlessly classy en charming om het karakter van een 19 jarige call girl uit Country America neer te zetten.
George Peppard zet ook gewoon een uitermate oninteressant karakter neer.
Hadden ook weinig tot geen spark met elkaar leek me.

Geniale film, DD Lewis is naar mijn mening de beste acteur die ooit bestaan heeft.There Will Be Blood
Zou hem nog eens opnieuw willen zien maar pff wat is Daniel Day Lewis een powerhouse van een acteur.
Maar 2x onderbroken door onverwachts bezoek dus de film in 3 keer moeten zien. Deed wel af van de ervaring.