Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vond die echt goe?Vice (2019)
Lang geleden dat ik me nog zo geërgerd heb aan een film. Nuja, 'film', eerder 'Tegen de Sterren op speelt de wiki-pagina van Dick Chaney na' terwijl de regisseur alles doet om mij te proberen irriteren met on-the-nose regiekeuzes en truukjes, karikaturale personages en andere geinigheden. Zelf de acteertruckjes van Bale begonnen me na een tijd te ergeren. Hij is entertainent, dat wel, maar een film met zo'n monsterlijk onderwerp mag wel wat meer zijn dan dat
3/10

Of gewoon bijna alles van Bruckheimer.TURBULENCE
ongelofelijk energie vretende, domme film eigenlijk met een irritante ray liotta.
echt geen topper. dit jaar kwamen con air & air force one uit. dat waren pas vliegtuig films![]()
Dat zijn net twee van de hoofdonderwerpen van de film... Stoort het je dan ook dat de film focust op ambitie en macht?There Will Be Blood (2007): 7/10 Net iets beter dan verwacht (voor mij). Mijn favoriete PTA tot dusver, maar toch een film die zal moeten groeien denk ik. Bepaalde zaken worden erg goed gedaan. Ik zie wel wat anderen er goed in zouden kunnen vinden, maar voor mij is het gewoon oké/ tot ja best goed. Maar nog geen echte fav van mij, wellicht door de voor mij te hoge focus op religie en familiewaardes. Al heb ik een vermoeden dat The Master me nog net iets meer zou (kunnen) liggen, en van Phantom Thread verwacht ik nu ook meer. Magnolia ga ik ook nog eens herzien, en misschien als die meevalt, zal ik dat ook voor Boogie Nights nog eens doen, maar die twee vielen flink tegen laatste keer, maar deels omdat ik me niet kon concentreren toen.

En vergeet de overdaad een Biel-jeans-ass-shots niet ... uiterst smaakvolToch hulde voor de persoon die het een goed idee vond om Jessica Biel in een croptop eerst door een ijskoud slachthuis te sturen en dan de sprinklers aan te zetten. Kijk, dat noem ik dan wel geinspireerd en lijkt me een classic Michael Bay move.
.