Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Daar mag ik alleen aankomen om de was eruit te halen. Op de droogkast staan dan een W(it) of een K(leur) zodat ik het volgens haar juiste programma zou kiezen.
Wait, wut?!? Katoenen witte was of katoenen rode was, krijgt een ander programma bij jullie?!?

Nu de afwasmachine gepasseerd is, niemand problemen met de wasmachine?
De vaatwas wist hij staan en daarmee was alles gezegd.
De was deed hij, want ik deed alles "verkeerd".
Ik deed namelijk donkere was, lichtgekleurde was en roze/rode was. Alles op 30-40 graden.
Hij sorteerde op materiaal/temperatuur.
Dus alle jeans samen (zwarte met roze jeans bvb) en alle handdoeken, washandjes, onderbroeken,... Op 60 graden. Maar dan kan er effectief een halve wasmachine vol witte was zitten en daar dan een donkerblauwe of felroze handdoek bij..😭

De vaatwas wist hij staan en daarmee was alles gezegd.
De was deed hij, want ik deed alles "verkeerd".
Ik deed namelijk donkere was, lichtgekleurde was en roze/rode was. Alles op 30-40 graden.
Hij sorteerde op materiaal/temperatuur.
Dus alle jeans samen (zwarte met roze jeans bvb) en alle handdoeken, washandjes, onderbroeken,... Op 60 graden. Maar dan kan er effectief een halve wasmachine vol witte was zitten en daar dan een donkerblauwe of felroze handdoek bij..😭
Toch geen probleem? Ik heb bleek 40 graden, donker 40 graden (+ rood) en 60 graden voor handdoeken, washandjes, onderbroeken ongeacht de kleur.
Dat werkt prima 🤷‍♀️

De vaatwas doen we +- gelijkaardig. Int begin was er wat meer frustraties maar sommige dingen zijn beter op zijn manier en andere op die van mij.
Dingen omgekeerd zetten of bestek met de stokjes naar boven zijn uiteraard wel niet aanwezig bij ons :')

Hij gooit het beddengoed zomaar op bed. Trekt het dan wel halverwege recht maar de ene donsdeken ligt met zijn opening aan het hoofdeinde, de andere ligt scheef en de comforter (Ned woord?) is een rechthoek dus lange kant naar boven maar da’s ook veelal verkeerd. En hij trekt het onderlaken niet effen. Of legt de kussens recht. Ik denk dat hij met alle gemak zelfs gewoon telkens in een ongemaakt bed zou kruipen. Weirdo.

Hier zette ze de vaat met de open kant naar boven in de machine. Dus na afloop had je een verzameling vuile glazen/kommetjes/potten/.. vol afwaswater.

Geen grap.
En daarom zoeken we geen partner in de beschutte werkplaats beste mensen.

Over afwasmachines, maar niet mijn partner (gelukkig): Mijn huisbaas een tijdje geleden wou geen vaatwassers meer in zijn huurhuizen zetten. Hij had namelijk ooit een huurder gehad die de frietketel incl. frietvet erin had gezet.
Om dat te doen moet ge toch ook wel... speciaal zijn.

Laatst bewerkt:
Idd ik liet me te zeer beïnvloeden door haar andere kwaliteiten. Sindsdien tracht ik vroeg in de “relatie” te achterhalen of ze zelfstandig haar veters kan knopen.
Wat ook niet evident is gezien de leeftijdscategorie waarin je zoekt! Moet je al bijna een sportdate regelen om die te kunnen zien, met al die pumps, laarsjes met rits,... 😔

Zoek ik in een specifieke leeftijdscategorie? 🤔 Toch alles tussen legaal en schijndood?
694

De laatste pagina's zijn een marteling voor mensen die de vaatwasser graag van groot naar klein, van hoog naar laag en net niet volgens kleur inruimt.
Beddengoed moet ook strak aangespannen zijn en scherp. Scherper dan de kaaklijn van Kim K.
Maar voor de rest geen autistische kantjes hiero.🙋‍♀️

De laatste pagina's zijn een marteling voor mensen die de vaatwasser graag van groot naar klein, van hoog naar laag en net niet volgens kleur inruimt.
Beddengoed moet ook strak aangespannen zijn en scherp. Scherper dan de kaaklijn van Kim K.
Maar voor de rest geen autistische kantjes hiero.🙋‍♀️
Graag seksen, de vaatwas juist vullen. Straks ga je nog zeggen dat je graag naar voetbal kijkt. Dan gaan er hier veel een natte droom hebben deze nacht.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan