Général Zantas
Well-known member
Waarom bol je 't gewoon ni af?
Omdat Polen achter staat op het vlak van hoederecht en de kans heel klein is dat co-ouderschap mogelijk is. Dus de kans is groot dat ik mijn kinderen maar 1 of 2 weekends per maand zal zien, en dit pas nadat dit vonnis is uitgesproken want mijn vrouw heeft al gezegd dat als ik haar verlaat, ik de kinderen niet te zien krijg tot ze daar door een rechter toe gedwongen wordt. Dus dat is 1 a 2 jaar zonder kinderen wegens de achterstand hier in dit soort zaken.
En ik geloof dat onderzoek ook uitwees dat jonge kinderen er hard onder te lijden hebben, onder zo'n (v)echtscheidingen en dat zou ik ze ook niet willen aandoen.
Langs de andere kant, ik ben ook gewoon een mongool. Dit gedrag is niet nieuw, ze doet al 6 jaar zo, en toch dacht ik vorig jaar dat seks zonder condoom wel moest kunnen "Van ene keer gaat ze toch niet zwanger worden zeker". Grote kans dat ik binnen 2 jaar weer gewoon niet nadenk uit geilheid en weer 16 jaar langer de gevolgen kan dragen. Ne mens begint zichzelf voor minder te haten. Misschien toch maar beter beginnen nadenken over een scheiding.