Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Waarom dan geen hoek in den hof voor groenafval? Zo doet mijn vader het....
Stom vraagje, maar wat doen jullie met de kakskes van de dieren? Hier gaat 80% in de vuilnisbak tijdens de wandeling en de drolletjes in de tuin (2 per week ongeveer) gooi ik in het compostvat, maar ik weet dat dit eigenlijk niet mag van vleeseters :unsure:
Met een hoek in mijn hof geraak ik er niet hoor. Ik heb hier 2 giga composthopen (+ zo een compost tonneke), en daarmee geraak ik er niet om al mijn groenafval te composteren. De grootste heb ik wat te weinig verzorgd en die ligt nu 3meter hoog... ga ik wat werk in mogen steken eer die terug bruikbaar is :sarcastic:.

Edit: Ahja en 1000 euro groenafval naar containerpark haal ik niet. Maar als ik alle bomen en struiken mee snoei kom ik ook makkelijk aan 4 a 500 op een jaar :unsure:.

Laatst bewerkt:
Ik: "Ik ga me even omkleden, tot zo!"
5 minuten later ben ik klaar

Mijn vrouw: "Ik ga me even omkleden, tot zo!"
45 minuten later roept ze me naar boven met de vraag wat ze moet aantrekken.

:unsure:

Doe ik ook.:frown:
Je moet je toch eerst opmaken en als het om een full face gaat dus de hele mikmak duurt het bij mij meer dan een uur hoor plus het haar dan eens en dan moet hij komen helpen om mij te schudden omdat sommige broeken niet even vlot omhoog gaan. :frown:

Je moet je toch eerst opmaken en als het om een full face gaat dus de hele mikmak duurt het bij mij meer dan een uur hoor plus het haar dan eens en dan moet hij komen helpen om mij te schudden omdat sommige broeken niet even vlot omhoog gaan. :frown:

Een antwoord waar uw wederhelft vast al jaren het antwoord schuldig op moet blijven. Maar echt serieus. Een uur opmaken? Dan ben je toch niet meer te herkennen.

Ben je dan zo onzeker over je uiterlijk dat je effectief een uur nodig hebt om je op te maken?
Stel dat je dat niet zou doen, gewoon natuurlijk naar dat feestje of wat dan ook zou gaan, zou je er dan op aangesproken worden?

Enfin, ik kan er niet bij dat vrouwen zoveel tijd steken in oppervlakkig gedoe om zich goed te voelen ten opzichte van een ander, terwijl die andere zich daar echt geen kloten van aantrekt.

Ik hou persoonlijk ook toch meer van geen tot basic make-up zoals enkel iets om de ogen te accentueren dan een heel verfpallet en 5cm plamuursel op hun gezicht.

Een antwoord waar uw wederhelft vast al jaren het antwoord schuldig op moet blijven. Maar echt serieus. Een uur opmaken? Dan ben je toch niet meer te herkennen.
Full face is enkel bij speciale gelegenheden hoor, anders is het BB crème, mascara, beetje blush en lipgloss maar bij speciale gelegenheden is wel full face dus als het om dat laatste gaat én mijn haar (heb veel en lang haar) dan ben ik gemakkelijk een uur kwijt en nee, ik ga mezelf niet onherkenbaar maken. Moet wel subtiel zijn hè want less is more.
Ik ga niet als een dragqueen de deur uit.:tongue:

Ben je dan zo onzeker over je uiterlijk dat je effectief een uur nodig hebt om je op te maken?
Stel dat je dat niet zou doen, gewoon natuurlijk naar dat feestje of wat dan ook zou gaan, zou je er dan op aangesproken worden?

Enfin, ik kan er niet bij dat vrouwen zoveel tijd steken in oppervlakkig gedoe om zich goed te voelen ten opzichte van een ander, terwijl die andere zich daar echt geen kloten van aantrekt.

Lees reactie hierboven en als ik mezelf opmaak doe ik dat omdat IK dat graag zie/doe/heb en niet om wat Truus of Renée ervan denkt. Boeit geen drol wie der wat denkt hoor en ik ga er zeker niet op aangesproken worden. Ik houd van dat optutten etc...
Maar ik ben ook al vaak in soort van pyjama/homewear naar de plaatselijke Carrefour geweest die mensen hebben we er al in veel verschillende outfits zien verschijnen.:lol:

Idem hier, echt hatelijk!!!
Ik doe mijn kledij pas aan wanneer ze aan haar schoenen is begonnen, alles daarvoor is garanti wachten

Sjeezes, ben ik nu echt de enige die kan zeggen: okiedo, geef me 14 minuten. 7 om te douchen, 7 om mijn haar te drogen en aan te kleden.

Begrijp me niet verkeerd, ik wou dat ik het magische talent had me te transformeren tot een prachtige, oogverblindende vamp! Maar ik ben al blij als ik ergens vlekkenvrij kan verschijnen. 🤷🏼‍♀️

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan