Bizar huishouden toch, hoor. Hou je dan enkel de tenen of enkel de hiel over?Same here, maar na 6 maanden heb je een wasmand vol met halve sokken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bizar huishouden toch, hoor. Hou je dan enkel de tenen of enkel de hiel over?Same here, maar na 6 maanden heb je een wasmand vol met halve sokken.
Bizar huishouden toch, hoor. Hou je dan enkel de tenen of enkel de hiel over?
U vraagt, wij draaien!Ik heb allemaal gelijkaardige zwarte (of witte).
Elk paar past dus willekeurig bij elkaar --> kousenstress gereduceerd tot 0
Serieus offtopic allemaal; beter een kousentopic afsplitsen want het is duidelijk dat dit een maatschappelijk breed gedragen issue is.
Gewoon die garantie rap zelf regelen en dat nadien tegen haar zeggen op een zo weinig mogelijk verwijtende toon. Als ze verwacht dat ze dan nog steeds kwaad zal zijn... tja. Dan is het aan uw om te beslissen hoe belangrijk het is dat die garantie geregeld wordt en of daar een beetje kwaadheid voor getolereerd kan worden.Mijn vrouw heeft een half jaar geleden zo'n fancy Dyson stofzuiger op batterijen gekocht. Na enkele maanden was deze al kapot en wat je dan doet is de garantie aanspreken. Mijn vrouw doet haar best in het huishouden maar alles daarnaast laat ze wat liggen (understatement). Hetzelfde met de stofzuiger dus. Als ik vraag of ik de garantie moet regelen krijg ik altijd een boze blik en antwoord "IK ZAL HET WEL DOEN HOOR". Ik heb de stofzuiger dit weekend eens subtiel op onze livingtafel gelegd maar heeft niks geholpen. Het ergste is dat ze regelmatig eens zegt dat het vervelend is dat de stofzuiger kapot is omdat ze juist iets wou opzuigen. Ik had eigenlijk geen nood aan zo'n stofzuiger maar toegegeven het is wel handig dus zou het eigenlijk ook wel leuk vinden moesten we een nieuwe hebben. Iemand raad?![]()

Dat heb ik opgelost door te beslissen dat de halve sokken die er een jaar lang inzitten de vuilbak in gaan.Same here, maar na 6 maanden heb je een wasmand vol met halve sokken.
Mijn bericht kwam precies wat serieuzer over dan het isPassive-aggressive moves zijn bij ons een grote no-no.
Gewoon zeggen wat je te zeggen hebt, of zelf initiatief nemen indien het er niet van komt![]()

Wat ik me herinner van 9 lives, zijn er hier HEEL veel die werken met een persoonlijke én gemeenschappelijke rekening, door dat te scheiden en "foliekes" te betalen met de persoonlijke rekening, voorkom je wel heel veel discussies over geld dat wordt gespendeerd aan - ik de ogen van de partner - nutteloze zaken.Ik lees bitter weinig over financiële onenigheden. Dat valt precies nog allemaal goed mee hier.
Zo werken we ook: een gemeenschappelijke rekening voor de lening, boodschappen, facturen van nutsvoorzieningen, ... En dan ieder apart nog zijn/haar zichtrekening en spaarrekening. Een gemeenschappelijke spaarrekening hebben we niet, maar als we een investering doen storten we alletwee gewoon ons deel op de gemeenschappelijke zichtrekening en betalen het van daaruit wel.Wat ik me herinner van 9 lives, zijn er hier HEEL veel die werken met een persoonlijke én gemeenschappelijke rekening, door dat te scheiden en "foliekes" te betalen met de persoonlijke rekening, voorkom je wel heel veel discussies over geld dat wordt gespendeerd aan - ik de ogen van de partner - nutteloze zaken.

Of u misschien niet spiegelen aan koppels waar het huishouden echt niet goed verdeeld is?Is dat dan echt zo weinig? Als ik zie naar bevriende koppels ben ik gvd een halve zot die veel te veel doet.
.Zaterdag graaf ik ne put van 75cm diep en 3m (!) diameter voor madame. (wilt perse een inground trampoline voor de klein mannen)

Ja nadat hij zo een put gegraven heeft vind ik het vrij moedig dat ze hem woest durft maken.Bij het graven van die put dacht ik dat je je vrouw ging omleggen.
Dacht eindelijk beetje spanning ipv die saaie sokkencomments...
is meestal een werkmensWie een put graaft voor een ander...
Zoals gij het hier vertelt, zou ze bij mij al half buiten liggen, sjeezusIs dat dan echt zo weinig?

Ze wist dat hij al moe was van te graven he. Kwestie van de juiste moment te kiezen.Ja nadat hij zo een put gegraven heeft vind ik het vrij moedig dat ze hem woest durft maken.
Sommigen meppen iets anders in hun vrouw haar gezichtIk direct in de slappe, zij half mee aan het lachen met nog steeds best een argwanende "deer meets headlights" blik.
En sindsdien mep ik elk conflict uit de weg met een nat washandje da'k in haar gezicht smijt.
Ik hoop dat ge iets hebt bijgeleerd.