Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Ik wil het niet weten als mijn madam een clean and jerk doet. Dat kan toch zo snel verkeerd aflopen
Dat is nu wel een veilige beweging op zich, normaalgezien is het eerste dat je leert om daar veilig vanonder te springen als het foutloopt. Misschien stond die kerel op het punt om flauw te vallen omdat hij de bar tegen zijn halsslagader duwde.

Ik wil het niet weten als mijn madam een clean and jerk doet. Dat kan toch zo snel verkeerd aflopen

Zoiets is nochtans normaal gemakkelijk te vermijden, zoals Sylver zegt moet je eerst leren bailen en dat is afhankelijk van de richting waarin de bar valt een stap wegzetten of sprongetje doen. Die kerel houdt de bar om een of andere reden veel te lang vast.

Kamp Waes gezien ? Special Forces guys schudden meewarig hun hoofd als het over crossfit ging...
De ironie is ook dat de elite niet eens zoveel WOD's doen maar de reguliere strength programma's. Net zoals strongman vooral veel liften en hun events 1x per week doen.

Nu goed, de fitness wereld is al jaren aan't verslechteren.

Mannekes, soms wilt ge gewoon een Makilaake doen en ze tegen de muur plakken he.
Ik heb trouwens de indruk dat mensen hier denken dat ik haar recent tegen de muur heb gekwakt, maar dat heb ik nooit gezegd. Ik heb haar zelfs al 20 jaar lang nooit meer tegen de muur geduwd. Ze heeft het meteen geleerd na die dag dat ik het echt meende.

Dat de meeste mensen er in hun hoofd niet bijkunnen dat vingers kraken voor mij echt traumatiserend is kan mij worst wezen.

Dat is iets uit mijn jonge jeugdjaren. Een jeugdtrauma. Iemand uit mijn kring vond het ook leuk om telkens .. Ik wil er niet te diep in details op in gaan. Het is wat het is.

"vond", leeft de persoon nog?
Ik weet het niet. Ik heb haar al een eeuwigheid niet meer gezien en ik wil haar ook niet meer zien. Ze spoort geestelijk niet helemaal goed (een lang verhaal) dus ik heb geen nood haar nog op te zoeken.

Mijn jongste zus (2 jaar ouder als ikzelf) had of heeft absurd lenige vingers (van nature). Ze kon haar vingers niet alleen kraken maar letterlijk helemaal buigen tot bijna tot op haar polsen (dit is voor de meesten waarschijnlijk ne WTF maar ik lieg echt niet. Net zoals ikzelf was ze geadopteerd omdat mijn adoptieouders geen kinderen kon krijgen. Ze kwam oorspronkelijk uit India en ze is pas naar België gekomen op 5 jarige leeftijd. Ter info: Ik ben wel van oorsprong Belg en ik ben geadopteerd toen ik 1 jaar was).

En ze vond het leuk dit ook bij mij te doen tot mijn grote ergernis. Dat deed echt pijn. :S Zeker 1000 keer stop gezegd maar ze lachte er gewoon eens mee.

Toen mijn vrouw dat dan 10+ jaar later ook leuk vond om te doen bij mij en dat uitprobeerde ben ik na waarschuwing "ik weet niet hoeveel" dan is het me een keertje eens te veel geworden en stak ze voor ik er erg in had tegen de muur. Ik schrok er zelf van en het is ook nooit meer gebeurd. Ik wil het ook niet goed praten. Maar de klok terugdraaien gaat ook niet meer hé.

Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens de indruk dat mensen hier denken dat ik haar recent tegen de muur heb gekwakt, maar dat heb ik nooit gezegd. Ik heb haar zelfs al 20 jaar lang nooit meer tegen de muur geduwd. Ze heeft het meteen geleerd na die dag dat ik het echt meende.

Dat de meeste mensen er in hun hoofd niet bijkunnen dat vingers kraken voor mij echt traumatiserend is kan mij worst wezen.

Dat is iets uit mijn jonge jeugdjaren. Een jeugdtrauma. Iemand uit mijn kring vond het ook leuk om telkens .. Ik wil er niet te diep in details op in gaan. Het is wat het is.

"vond", leeft de persoon nog?

Ik heb trouwens de indruk dat mensen hier denken dat ik haar recent tegen de muur heb gekwakt, maar dat heb ik nooit gezegd.
Ah nee dat was niet nodig hè. Je sloeg zo fel dat ze van haar eigen tegen de muur vloog. Of is het minder erg omdat het al een tijdje geleden is?
Ze heeft dan toch gewoon 1 ferme slag gekregen van mij (ze vloog letterlijk tegen de muur), waar ze heel de dag niet goed van was.

Ik snap gewoon niet hoe ze dan aan uw vingers geraken om te kraken, trek uw handen dan gewoon weg? Hoe groot is de kans ook dat zowel uw zus als uw vrouw graag uw vingers kraken. 't Kan aan mijn omgeving liggen (of het feit dat dat nu eenmaal niet snel ter sprake komt) maar ik ken echt niemand die dat regelmatig/graag doet bij hun eigen vingers, laat staan bij iemand anders.

Iemand uit mijn kring vond het ook leuk om telkens .. Ik wil er niet te diep in details op in gaan. Het is wat het is.
na het huiselijk geweld de pijnlijke flashback naar de keer dat ge iemand in een tapijt hebt moeten rollen en van de brug hebt gesmeten of wat is dit?

na het huiselijk geweld de pijnlijke flashback naar de keer dat ge iemand in een tapijt hebt moeten rollen en van de brug hebt gesmeten of wat is dit?
Zal het gaan ja. Je verzint hier (letterlijk zelfs) ter plekke ruim de helft er zomaar bij. Uit uwe eigen (gekraakte) duim.
Veeg of rol eens onder uw eigen tapijt.

Laatst bewerkt:
Die van ons die boel zoekt om boel te zoeken... Ongelooflijk.

We waren tijdens het avondeten een episode van Downton Abbey aan het zien. Zij had de serie toch al gezien dus keek ze wat tussendoor mee terwijl ze op haar smartphone bezig was.
Op 't einde van de episode zegt ze dat ze nog een halfuurtje gaat werken, en ik was van plan nog een episode te zien.
Zegt ze van "nee" waarvan ik begrijp dat ze gewoon liever heeft dat ik niet alleen verder kijk naar tv en iets anders moet doen... Ik ga dus even achter de ereader om een boek te lezen en sjaffel terug naar de living, en beslis om dan toch alleen verder te kijken want je ze heeft 't toch al gezien...

Komt ze plots weer uit de bureau gespurt om te herhalen dat ze wenst dat we samen verder kijken... Ok zeg ik, zal even naar 't nieuws kijken dan...

Gaat ze even naar de keuken en begint ze van haar tetter te maken over pietenulligheden.

'k Had een paar uur geleden in de keuken enkele zaken uit de kasten gehaald zodat we het zouden zien staan om op te eten en dus te combineren met eventuele te koken gerechten deze week, en dus niet speciaal nieuwe dingen kopen.

We zijn nl. al een poosje zoveel als mogelijk de voedselvoorraden die wat te lang in de kast blijven staan aan het opeten, kwestie van minder te moeten meenemen in verhuisdozen...

Komt ze terug in de living en kreeg dus de volle laag aan kritiek dat dit moet opgeruimd worden... Omdat ik naar een extra episode of simpelweg tv wou kijken...

Heb haar uitgelegd dat ik het niet apprecieer ze redenen moet gaan uitvinden om zich kwaad te maken omdat ze er niet tegen kan ik eens alleen tv kijk terwijl ze even werkt... Wat een drol kan ze zijn. Gelukkig is het niet elke dag zo.

We waren tijdens het avondeten een episode van Downton Abbey aan het zien. Zij had de serie toch al gezien dus keek ze wat tussendoor mee terwijl ze op haar smartphone bezig was.
Op 't einde van de episode zegt ze dat ze nog een halfuurtje gaat werken, en ik was van plan nog een episode te zien.
Zegt ze van "nee" waarvan ik begrijp dat ze gewoon liever heeft dat ik niet alleen verder kijk naar tv en iets anders moet doen... Ik ga dus even achter de ereader om een boek te lezen en sjaffel terug naar de living, en beslis om dan toch alleen verder te kijken want je ze heeft 't toch al gezien...

Komt ze plots weer uit de bureau gespurt om te herhalen dat ze wenst dat we samen verder kijken... Ok zeg ik, zal even naar 't nieuws kijken dan...

Gaat ze even naar de keuken en begint ze van haar tetter te maken over pietenulligheden.

'k Had een paar uur geleden in de keuken enkele zaken uit de kasten gehaald zodat we het zouden zien staan om op te eten en dus te combineren met eventuele te koken gerechten deze week, en dus niet speciaal nieuwe dingen kopen.

We zijn nl. al een poosje zoveel als mogelijk de voedselvoorraden die wat te lang in de kast blijven staan aan het opeten, kwestie van minder te moeten meenemen in verhuisdozen...

Komt ze terug in de living en kreeg dus de volle laag aan kritiek dat dit moet opgeruimd worden... Omdat ik naar een extra episode of simpelweg tv wou kijken...

Heb haar uitgelegd dat ik het niet apprecieer ze redenen moet gaan uitvinden om zich kwaad te maken omdat ze er niet tegen kan ik eens alleen tv kijk terwijl ze even werkt... Wat een drol kan ze zijn. Gelukkig is het niet elke dag zo.
Ik lees dit, onderdruk de neiging om opnieuw hetzelfde te zeggen als eerder in dit topic, zucht eens en doe verder.

Ha kijk, nu reageerde ik toch. Steek uzelf gerust verder in de shit met dit prachtexemplaar. Innige deelneming.

Gij liever dan ik ze kameraad. Wtf.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan