Die van ons die boel zoekt om boel te zoeken... Ongelooflijk.
We waren tijdens het avondeten een episode van Downton Abbey aan het zien. Zij had de serie toch al gezien dus keek ze wat tussendoor mee terwijl ze op haar smartphone bezig was.
Op 't einde van de episode zegt ze dat ze nog een halfuurtje gaat werken, en ik was van plan nog een episode te zien.
Zegt ze van "nee" waarvan ik begrijp dat ze gewoon liever heeft dat ik niet alleen verder kijk naar tv en iets anders moet doen... Ik ga dus even achter de ereader om een boek te lezen en sjaffel terug naar de living, en beslis om dan toch alleen verder te kijken want je ze heeft 't toch al gezien...
Komt ze plots weer uit de bureau gespurt om te herhalen dat ze wenst dat we samen verder kijken... Ok zeg ik, zal even naar 't nieuws kijken dan...
Gaat ze even naar de keuken en begint ze van haar tetter te maken over pietenulligheden.
'k Had een paar uur geleden in de keuken enkele zaken uit de kasten gehaald zodat we het zouden zien staan om op te eten en dus te combineren met eventuele te koken gerechten deze week, en dus niet speciaal nieuwe dingen kopen.
We zijn nl. al een poosje zoveel als mogelijk de voedselvoorraden die wat te lang in de kast blijven staan aan het opeten, kwestie van minder te moeten meenemen in verhuisdozen...
Komt ze terug in de living en kreeg dus de volle laag aan kritiek dat dit moet opgeruimd worden... Omdat ik naar een extra episode of simpelweg tv wou kijken...
Heb haar uitgelegd dat ik het niet apprecieer ze redenen moet gaan uitvinden om zich kwaad te maken omdat ze er niet tegen kan ik eens alleen tv kijk terwijl ze even werkt... Wat een drol kan ze zijn. Gelukkig is het niet elke dag zo.