Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb zo eens voorraad wc papier gekocht die 3 jaar meeging, pas in januari dit jaar opgeraakt. 't Was een superdeal... Kreeg dan ook die opmerking. Resultaat, madam kon andere spullen niet kwijt in sommige kasten in de keuken, ge weet wel, die hoogste keukenkastjes waar weinig in ligt en ze toch nooit gebruikt en waarvoor ge een laddertje of verhoogd nodig hebt om er aan te geraken, want vol met wc papier, maar terwijl wel mijn kleerkast stilletjesaan volproppen met haar kledij...Dat noemen ze voorbereiden voor WWIII.
Het is vooral nog vroegRomeinse cijfers zijn uw ding niet?![]()

That's me. Geen vrouw om rekening mee te houden. Lijstje aflopen en klaar. Superhandig! Is er iets op? Gaat op het bord in de keuken en van daar op het boodschappenlijstje.Soms vraag ik me af wat die ene man die door de gangen van de colruyt strompelt aan het denken is...
Voor dat soort kosten altijd een gezamenlijke rekening gebruikt. Is dat geen oplossing? Welke winkels stelt zij voor?Am i wrong?
Sinds we samenwonen heb ik quasi altijd boodschappen gedaan en mijn MC of eigen rekening gebruikt.
Gisteren vraag ik aan mijn vriendin of ik haar MC eens mag meenemen want ik begin aan de lage kant te geraken.
"Nee, want ge ga elke dag naar de winkel. Dat spaart geen geld uit, bovendien gaat ge naar de spar. Die is veel te duur!"
Ik wist ff nie wa zeggen en ben maar vertrokken.
Ze zweert bij Aldi omdat ze daar vroeger voor 100 euro de maand boodschappen ging doen.Voor dat soort kosten altijd een gezamenlijke rekening gebruikt. Is dat geen oplossing? Welke winkels stelt zij voor?
Toch raar dat boodschappen van een individuele rekening gaan? Gemeenschappelijke lijkt mij voor alles wat je gemeenschappelijk gebruikt en boodschappen vallen daar toch ook onder? Dit is toch niet duurzaam IMHO.We hebben een gezamenlijke, maar is voor nutsvoorzieningen en hypotheek.
Als we beide onze mc gebruiken komen we quasi toeToch raar dat boodschappen van een individuele rekening gaan? Gemeenschappelijke lijkt mij voor alles wat je gemeenschappelijk gebruikt en boodschappen vallen daar toch ook onder? Dit is toch niet duurzaam IMHO.
Wij zien die maaltijdcheques gewoon als een deel van de gemeenschappelijke. Momenteel zit ook mijn vriendin haar kaart in mijn portemonnee, omdat ik nu meer naar de winkel ga dan zij, maar dat kan binnen een paar maand net andersom worden.Als we beide onze mc gebruiken komen we quasi toe
Dit, zaken zoals vinden dat de ene teveel geld uitgeeft aan futiliteiten of dat de andere rommel koopt kan je toch wat bespreken.ik zou toch eens samenzitten en duidelijke afspraken maken.
Ja dat was mijn punt ook, maar dat blies ze uit het water met het argument dat ik naar een te dure winkel ga.Wij zien die maaltijdcheques gewoon als een deel van de gemeenschappelijke. Momenteel zit ook mijn vriendin haar kaart in mijn portemonnee, omdat ik nu meer naar de winkel ga dan zij, maar dat kan binnen een paar maand net andersom worden.
Jij koopt toch met jouw kaart eten voor beiden en niet enkel voor jezelf? En zij met haar kaart idem ga ik van uit. MC's op van beiden? Gebruik dan gemeenschappelijke als er nog iets nodig is. Ik zou het toch ook vreemd vinden dat ze dat niet wil "delen".
Sowieso is het nooit positief om in een relatie teveel geld voor jezelf te willen houden (in dit geval je vriendin dus), ik zou toch eens samenzitten en duidelijke afspraken maken. Als er dan een van de twee zelf beslist om toch van die afspraak af te wijken en zelf voor iets te betalen is dat allemaal geen probleem.

Ik ook. We mogen ons niet laten doen...Soms denk ik echt dat ik gek ben aan het worden![]()

Ik denk dat ge beter uw muil eens opentrekt en een deftig woordje klapt ipv uw niet te laten doen.Ik ook. We mogen ons niet laten doen...![]()
Kutopmerking seg, charme uwe vent. Direct kop eraf als er is strubbelingen zijn.Of een partner kiezen die beter bij u past en duidelijker communiceren
Het 'duidelijker communiceren' niet gelezen zeker?Kutopmerking seg, charme uwe vent. Direct kop eraf als er is strubbelingen zijn.
Lukte me nog net.Het 'duidelijker communiceren' niet gelezen zeker?
Oeioei, als ge daar al niet tegen kan. Het is een forum he, niet facebook. Tegenstrijdige meningen kunnen hier nog gerust naast elkaar staan.Lukte me nog net.
Thread titel niet gelezen?
Ik kom een ergernis posten omdat ik al begin te twijfelen aan mezelf en ff wil klagen. Komt gij af met zoekt u een andere partner en klapt beter.
Iemand anders reageert dan ludiek met 'we mogen ons niet laten doen'. Komt er weer iemand uit de hoogte doen.