Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Die van ons moet om half 8 wekelijks naar de kiné.

Elke week is het daarna een gezaagd dat de kiné uitloopt en ze hare tijd zo verdoet. Praktijk is 2 minuten wandelen van thuis.

Vandaag was de zwemles van nr 3 een half uur later waardoor ik om kwart na 7 nog niet thuis was. Bericht waar ik bleef omdat ze op half 8 bij de kiné moest zijn. Geef aan dat ik binnen 10 min er ben.

Na 5 min telefoon, terwijl ik aan het autorijden ben, neem niet op, blijft die toch niet bellen tot ik thuis ben.

Als ik dan aanhaal dat de kiné op 2 minuten woont en hij toch altijd uitloopt met zijn therapie, ze mij niet zo moet opjagen.

Als reactie, ja ma ik kom niet graag te laat, stel dat hij nu toch op tijd is. En dan moet ze nog heel hare bazaar bijeenpakken eer ze kan vertrekken.

Altijd maar op het laatste moment opstaan en in de douche kruipen.
Wat dan meestal te laat komen veroorzaakt.
Ik heb er al meerdere inzinkingen door gekregen :wallbash:

Madam wil nieuwe schoenen. We zijn de afgelopen twee weken al meer dan tien schoenwinkels binnengegaan en nog heeft ze haar ding niet gevonden. Winkelen in het algemeen vind ik al zeer vervelend en dan moet ik altijd maar mee. Ik zal haar eens meepakken naar een museum of boekenwinkel, gegarandeerd dat die na 5 minuten al begint te hinten dat ze het beu is en weg wil. :unsure:

Madam wil nieuwe schoenen. We zijn de afgelopen twee weken al meer dan tien schoenwinkels binnengegaan en nog heeft ze haar ding niet gevonden. Winkelen in het algemeen vind ik al zeer vervelend en dan moet ik altijd maar mee. Ik zal haar eens meepakken naar een museum of boekenwinkel, gegarandeerd dat die na 5 minuten al begint te hinten dat ze het beu is en weg wil. :unsure:
Kon die van mij maar 10 winkels bezoeken zonder iets te kopen :unsure:

@Avondland Het is duidelijk dat jouw aanwezigheid de boel jinxed.
Vanaf nu kan ze beter alleen gaan winkelen en dan zal ze gegarandeerd iets vinden. ;)
Ik zal voorstellen dat ze me in een café zet met een boek terwijl zij gaan winkelen. Sommige winkels denken wel aan de mannen die mee moeten door comfortabele stoelen te zetten aan de kleedkamers.

De initiële fout ligt natuurlijk bij u hè, meegaan naar winkels… Fout ligt dus bij u :unsure:

Herkenbaar. Musea doen is haar ding absoluut niet, terwijl ik graag elk bordje lees en alles op mijn gemak bekijk. Tijdje geleden naar Flanders Fields geweest. Bij mij moest Gavrillo Princip zijn schot nog lossen terwijl zij in Versailles, vijf jaar zat. :sop:

Of om mee in het pashokje te kruipen als er gepast wordt :sneaky:
yes.gif

En eenmaal er dan nieuwe schoenen zijn moet er ook een nieuwe jas / broek / whatever gekocht worden om te passen bij de schoenen. En zo begint de cirkel opnieuw

*Fluistert* psssst Zalando

Ik ben de ergernis van mijn vrouw :lol:

Ben al een paar dagen op de zetel in slaap gevallen en blijven liggen tot 's ochtends. Nu blijk ik een slaapscore van 85-86 te halen op fitibit, terwijl ik bij haar in bed amper aan 74 kom :lol: gij zijt slecht voor mijn slaap trut! :lol:

Ik ben de ergernis van mijn vrouw :laugh:

Ben al een paar dagen op de zetel in slaap gevallen en blijven liggen tot 's ochtends. Nu blijk ik een slaapscore van 85-86 te halen op fitibit, terwijl ik bij haar in bed amper aan 74 kom :laugh: gij zijt slecht voor mijn slaap trut! :laugh:
En maar dure bedden kopen voor een betere nachtrust terwijl een deftige sofa al ok zou zijn.

Ik ben de ergernis van mijn vrouw :laugh:

Ben al een paar dagen op de zetel in slaap gevallen en blijven liggen tot 's ochtends. Nu blijk ik een slaapscore van 85-86 te halen op fitibit, terwijl ik bij haar in bed amper aan 74 kom :laugh: gij zijt slecht voor mijn slaap trut! :laugh:
Ik ben begin januari ook eens in de zetel in slaap gevallen en blijven liggen tot 's morgens. Volgende week mag mijn nekbrace eraf.

Ik ben begin januari ook eens in de zetel in slaap gevallen en blijven liggen tot 's morgens. Volgende week mag mijn nekbrace eraf.
Gelukkig lag ge niet op uwen buik!

Soit hier is het ook minder frequent het afgelopen jaar met onze kleine pagadder erbij en mijn job die moordend is geworden. We hebben beide de goesting maar de timing etc mankeert vaak.

Oplossing : Wij communiceren naar elkaar toe dat er goesting is etc en we proberen het wat meer te plannen zonder verplichtingen. Proberen seks te hebben om 23u58 terwijl ge doodmoe zijt en de kleine nog maar net even terug wakker is geworden is niet echt leuk. Maar we weten beiden dat we nog steeds willen dus dat we niet moeten wanhopen.

Uw situatie is na het studeren en na kinderen te kopen nu eenmaal niet ideaal. Ge kan elkaar niet meer dubbelplooien op commando/goesting. Verlies elkaar gewoon niet uit het oog. Wij plannen onze dates, proberen te letten op us-time en me-time.

Als ge zelf al zegt dat ge elkaar 1-2x per jaar apart aandacht geeft... Ja veel plezier. Die van ons wordt geiler als ik de was eens doe voor haar als ik alleen thuis ben. Daar bovenop nog eens date night af en toe.

Laatst bewerkt:
Het zijn geen grote ruzies, maar we wonen nu een paar dagen samen en het is veel harder wennen dan ik dacht.
Ik voorzag wel wat spanning maar ik kan geen move maken zonder 'doe dit beter zo of zo', 'hoe jij het doet is niet goed',...

Damn seg, erg vervelend

Het zijn geen grote ruzies, maar we wonen nu een paar dagen samen en het is veel harder wennen dan ik dacht.
Ik voorzag wel wat spanning maar ik kan geen move maken zonder 'doe dit beter zo of zo', 'hoe jij het doet is niet goed',...

Damn seg, erg vervelend
Hoe zeggen ze dat? Ge leert pas echt iemand kennen als ge ermee samenwoont? Courage!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan