Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Het feit dat meneer altijd zijn gerief verliest, mij met alle nodige drama de schuld geeft om het dan terug te vinden op een plek waar enkel hijzelf het kon gelegd hebben. Zo was het meermaals drama eind juni dat zijn ecocheques gingen vervallen en hij zijn kaart kwijt was. Die lag zogezegd op een kast die ik voor de verhuis had verkocht, ik had die verkoop afgehandeld dus ik had de kaart sowieso kwijtgespeeld. De verhuis was 9 maand ervoor. Ik heb het meermaals mogen horen dat die kaart weg was en dat mijn schuld was. Van de week haalt hij zijn winterjas boven en haalt hij al lachend zijn kaart uit zijn jaszak :sarcastic:.
Paar weken geleden gelijkaardige fars met zijn reserve autosleutel en broeksriem, vandaag met zijn laptoplader… ik zou het altijd verstopt hebben terwijl ik die spullen niet gezien noch aangeraakt heb. Moest ik hetzelfde doen, de preek zou sowieso zijn ‘jama dat is uw gerief, ik weet toch niet wat gij met uw gerief doet:crazy:‘.

En ja ik ruim vaak achter zijn rug op, maar ik kom zeer bewust niet aan zijn gerief om dit gedoe te mijden.
Het zijn eerder de lege blikjes of verpakkingen die ik achter zijn rug opruim of zaken die altijd op dezelfde gemeenschappelijke plek liggen zoals de kurkentrekker die altijd op het keukeneiland blijft liggen ipv in de keukenschuif of deken in de zetel ipv in de dekenmand of vuile glazen/koffietassen in de vaatwas etc..

Het feit dat meneer altijd zijn gerief verliest, mij met alle nodige drama de schuld geeft om het dan terug te vinden op een plek waar enkel hijzelf het kon gelegd hebben. Zo was het meermaals drama eind juni dat zijn ecocheques gingen vervallen en hij zijn kaart kwijt was. Die lag zogezegd op een kast die ik voor de verhuis had verkocht, ik had die verkoop afgehandeld dus ik had de kaart sowieso kwijtgespeeld. De verhuis was 9 maand ervoor. Ik heb het meermaals mogen horen dat die kaart weg was en dat mijn schuld was. Van de week haalt hij zijn winterjas boven en haalt hij al lachend zijn kaart uit zijn jaszak :sarcastic:.
Paar weken geleden gelijkaardige fars met zijn reserve autosleutel en broeksriem, vandaag met zijn laptoplader… ik zou het altijd verstopt hebben terwijl ik die spullen niet gezien noch aangeraakt heb. Moest ik hetzelfde doen, de preek zou sowieso zijn ‘jama dat is uw gerief, ik weet toch niet wat gij met uw gerief doet:crazy:‘.

En ja ik ruim vaak achter zijn rug op, maar ik kom zeer bewust niet aan zijn gerief om dit gedoe te mijden.
Het zijn eerder de lege blikjes of verpakkingen die ik achter zijn rug opruim of zaken die altijd op dezelfde gemeenschappelijke plek liggen zoals de kurkentrekker die altijd op het keukeneiland blijft liggen ipv in de keukenschuif of deken in de zetel ipv in de dekenmand of vuile glazen/koffietassen in de vaatwas etc..
Liefde is mooi hé :unsure:

Laatst bewerkt:
Deze morgen de oren van mijn kop zagen om het exacte uur te weten dat we op het familiefeest te zijn, want we mogen niet te laat zijn.

Een hele dag zagen dat ze geen kleren heeft op aan te doen.

We hadden 10 minuten geleden daar moeten zijn en madam is in de badkamer aan het het videobellen met haar moeder zodat zij haar outfit kan keuren.

Zeg aub dat ik niet de enige ben...

Deze morgen de oren van mijn kop zagen om het exacte uur te weten dat we op het familiefeest te zijn, want we mogen niet te laat zijn.

We hadden 10 minuten geleden daar moeten zijn en madam is in de badkamer aan het het videobellen met haar moeder zodat zij haar outfit kan keuren.

En daarmee wilt gij op mijn oprit logeren?????

Nie hetzelfde maar het kon familie zijn

Morgen komt haar petekind (+ouders, broertje) zijn kerst halen.
Mijn vrouw staat er op dat ze mee-eten.
En dan is het opeens tegen mij "Wat moet ik maken voor hun?"
Ja buh geen idee.. "Het moet iets zijn dat ik op voorhand kan maken en dus het moment zelf bijna niks aan moet doen"
Nog steeds geen idee

Dan gaat ze naar boven, ik hoor de douche lopen, kasten rammelen.
Komt ze onder en is het "gaat ge mee winkelen?"

Mij goed en ik vraag wat ga je meebrengen of maken?
"Ik weet het nog niet"

Dat is dus de reden waarom geen relatie heb.
Ik ben allergisch aan ook maar een fractie van dat gedoe.

En een vrouw vinden die gewoon puur praktisch denkt zonder drama of van die rare kantjes als silent treatment, is gewoon onvindbaar helaas.

Nie hetzelfde maar het kon familie zijn

Morgen komt haar petekind (+ouders, broertje) zijn kerst halen.
Mijn vrouw staat er op dat ze mee-eten.
En dan is het opeens tegen mij "Wat moet ik maken voor hun?"
Ja buh geen idee.. "Het moet iets zijn dat ik op voorhand kan maken en dus het moment zelf bijna niks aan moet doen"
Nog steeds geen idee

Dan gaat ze naar boven, ik hoor de douche lopen, kasten rammelen.
Komt ze onder en is het "gaat ge mee winkelen?"

Mij goed en ik vraag wat ga je meebrengen of maken?
"Ik weet het nog niet"
Hier is dat andersom, man die naar vrienden met baby stuurt dat we een ovenschotel zullen meepakken en dan vragen aan mij wat ik ga maken 🤭 en als ge dan zegt 'ja gij stelt het voor, laat u gaan' ist 'ja maar jij kan zo lekker koken" - nice try 😅

En een vrouw vinden die gewoon puur praktisch denkt zonder drama of van die rare kantjes als silent treatment, is gewoon onvindbaar helaas.
Een vrouw die alleen praktisch is, ist ook niet hoor... Ik heb er zo ene, of ze denkt toch dat ze praktisch is.

Ik denk dat ge wel kunt stellen dat iedereen, man of vrouw, rare kantjes en slechte momenten heeft. Als ge kalmte, rust en alles op uw eigen manier wilt dan blijft ge best... alleen.

Alsof mannen zo fantastisch zijn om mee samen te wonen 😂.

Voor mij is omgaan met de kleine frustraties en elkaar desondanks nog graag zien een deel van de liefde 😊. Op sommige dagen zou ik bewijzen van spreken mijn man zijn nek kunnen omwringen en ik weet ook dat ik absoluut niet de gemakkelijkste ben om met samen te leven. Maar op het einde van de dag maken die domme dingen niets uit. We lachen er eens om, plagen elkaar en heel af en toe maken we eens ruzie om het een half uur later weer bij. We hebben het nooit afgesproken om het zo te doen, maar wij gaan nooit kwaad of gefrustreerd naar bed.

Gij zou mijn vriendin kunnen zijn :o

Toch niet van Wetteren he? :unsure:

Binnenkort begint ze over chemtrails, flat earth en reptielmensen. Is ze van plan holistische coach te worden?
Neenee gelukkig gelooft ze helemaal niet in die nonsense.

Ben zelf ook wel fan van dat homesteading gedoe en zelf dingen proberen vooraleer ze te kopen ofzo :unsure:

Is eerder iets ludiek dat in dit topic past maar ik erger me er eigenlijk niet aan :D

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan