Hellsdinner
Crew Member
Wat kan ik zeggen, ik ben een fan van sterke vrouwen.Oei, dat klinkt als een toxische relatie.
Ze is zo snel als lucky luke met haar google translate.Had jij geen Vietnamese vriendin? Die verstaat toch geen Nederlands?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat kan ik zeggen, ik ben een fan van sterke vrouwen.Oei, dat klinkt als een toxische relatie.
Ze is zo snel als lucky luke met haar google translate.Had jij geen Vietnamese vriendin? Die verstaat toch geen Nederlands?![]()
Ik hoop dat het dit is in dat geval.Tenzij je een relatie hebt waarin elkaar respectloos dissen de norm is. Het kan een vorm van humor zijn. In plaats van elkaar 'schatje' te noemen zeg je gewoon 'stukje verderf'.
Jij hebt misofonie?- Ze smekt. Ik word daar moorddadig van. Werkelijk. Ik zou een mes nemen en beginnen te steken
Ik heb dat ook in een lichte vorm dus als we samen eten en het is heel stil in huis (lees: onze dochter is er niet bij) zet ik de radio op.Jij hebt misofonie?
Een ex-collega van mij heeft dat in redelijk zware vorm. Die begon door het lint te gaan als iemand zat te smekken. Ging met een rode kop naar buiten terwijl hij luidop begon te vloeken.Ik heb dat ook in een lichte vorm dus als we samen eten en het is heel stil in huis (lees: onze dochter is er niet bij) zet ik de radio op.
Of hij moet zijn naam aanpassen naar Willyfamiliedrama.Een ex-collega van mij heeft dat in redelijk zware vorm. Die begon door het lint te gaan als iemand zat te smekken. Ging met een rode kop naar buiten terwijl hij luidop begon te vloeken.
Over dat respect in een relatie: ik heb zo'n licht vermoeden dat willy dat als grap bedoelde?!
Neenee, het drama is breder inzetbaar.Of hij moet zijn naam aanpassen naar Willyfamiliedrama.
En als het gedaan is zegt ze tegen iedereen "ik heb dat gedaan"Enorm herkenbaar, die 'we' dat nog iets moet doen.![]()

Zo kan het dus ook.Zelfsluitende paumellen Argenta Close of een deurpomp opzetten.Mijn vrouw laat constant overal de deuren openstaan, ik erger me er dood aan.
Bij mijn schoonouders is dat net hetzelfde, alle deuren over heel het verdiep staan steeds open. Mij geeft dit een ongemakkelijk, zelfs nogal rommelig gevoel.
Verder is het een schatje..![]()
Ma echt hé.Enorm herkenbaar, die 'we' dat nog iets moet doen.![]()
In dezelfde stijl. Vb vuilbak in de keuken is vol en ze wil dat die dan in de grote vuilbak buiten wordt gegooid. Léés; ik moet dat doen.Enorm herkenbaar, die 'we' dat nog iets moet doen.![]()
"Zo fucking herkenbaarIn dezelfde stijl. Vb vuilbak in de keuken is vol en ze wil dat die dan in de grote vuilbak buiten wordt gegooid. Léés; ik moet dat doen.
Zij: "Amai, die vuilbak is nogal vol."
Ik: "Ja klopt"
....
Een paar minuten later gaat ze dan met een vies gezicht die vuilzak zelf weggooien.
Ffs, vraag dan gewoon of ik nu of bij de eerst volgende gelegenheid de vuilzak wil weggooien of doe het anders zelf. Ofwel heb ik het gezien dat de vuilzak vol is (of nog nét niet vol genoeg om weg te doen), maar ik ben eerst iets anders van plan, of ik heb het niet gezien. In ieder geval op dat ogenblik is de volle vuilzak niet mijn grootste prioriteit. Zeggen dat de vuilzak vol is, is hetzelfde als zeggen dat gras groen is en de lucht blauw. Dat is gewoon een opmerking.
Ffs, vraag dan gewoon of ik nu of bij de eerst volgende gelegenheid de vuilzak wil weggooien
.
.In dezelfde stijl. Vb vuilbak in de keuken is vol en ze wil dat die dan in de grote vuilbak buiten wordt gegooid. Léés; ik moet dat doen.
Zij: "Amai, die vuilbak is nogal vol."
Ik: "Ja klopt"
....
Een paar minuten later gaat ze dan met een vies gezicht die vuilzak zelf weggooien.
Ffs, vraag dan gewoon of ik nu of bij de eerst volgende gelegenheid de vuilzak wil weggooien of doe het anders zelf. Ofwel heb ik het gezien dat de vuilzak vol is (of nog nét niet vol genoeg om weg te doen), maar ik ben eerst iets anders van plan, of ik heb het niet gezien. In ieder geval op dat ogenblik is de volle vuilzak niet mijn grootste prioriteit. Zeggen dat de vuilzak vol is, is hetzelfde als zeggen dat gras groen is en de lucht blauw. Dat is gewoon een opmerking.