We horen hier ook maar een kant in een thread die vaak eerder satire lijkt te zijn.Dit.
Samenwonen is compromissen sluiten maar wat sommigen hier allemaal stilzwijgend tolereren....
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We horen hier ook maar een kant in een thread die vaak eerder satire lijkt te zijn.Dit.
Samenwonen is compromissen sluiten maar wat sommigen hier allemaal stilzwijgend tolereren....
Mijn vrouw had een kutweek op haar werk en was pompaf. Dan is het wat geven om ze tot rust te doen komen. Straks gaat ze iets drinken met haar zus en heb ik de tv weer voor mij alleen.We horen hier ook maar een kant in een thread die vaak eerder satire lijkt te zijn.
Wij kijken in het weekend samen een langere aflevering van een reeks die we allebei willen zien, en sommige werkdagen ook wel een korte aflevering van een 20-tal minuten, maar voor de rest kijken we gewoon ieder apart iets 's avonds. Daar ontstaat eigenlijk nooit ruzie over. Misschien wel als je alle 2 het grote scherm wil hebben.Mijn vrouw had een kutweek op haar werk en was pompaf. Dan is het wat geven om ze tot rust te doen komen. Straks gaat ze iets drinken met haar zus en heb ik de tv weer voor mij alleen.
Maar toch. Het was een zure om het kaske af te geven.

Mijn vrouw had een kutweek op haar werk en was pompaf. Dan is het wat geven om ze tot rust te doen komen. Straks gaat ze iets drinken met haar zus en heb ik de tv weer voor mij alleen.
Maar toch. Het was een zure om het kaske af te geven.
Klassieker. Ik vraag hier om een lijstje, geschreven. Indien niks ontvangen, geen verplichtingen.Vrouwlief gaat fitnessen, ik blijf thuis met de dochter.
Komt de zin: "Euh, gij maakt uzelf intussen nuttig?"
Ik vertaal dat als: "Waag het niet om te genieten van de tijd dat ik even weg ben".
Hoeveel keer heb je al geen verplichtingen gehad?Klassieker. Ik vraag hier om een lijstje, geschreven. Indien niks ontvangen, geen verplichtingen.
Die van mij vergeet dat, dat is de reden waarom ik het vraagHoeveel keer heb je al geen verplichtingen gehad?

Leuk dat je het haar helpt herinneren.Die van mij vergeet dat, dat is de reden waarom ik het vraag![]()
Na de feiten hé, nooit ervoor, wel realistisch blijvenLeuk dat je het haar helpt herinneren.

Sommigen hebben nu eenmaal masochistische kantjes.Na de feiten hé, nooit ervoor, wel realistisch blijven![]()
Mssh de meme eens een bezoekje brengen?Mrs Cattadelic wil maar niet snappen wat een "meme" is. Soms lijk ik wel getrouwd met een boomerin
Mrs. Pan wel, alleen dat ze het uitspreekt als méemée...Mrs Cattadelic wil maar niet snappen wat een "meme" is. Soms lijk ik wel getrouwd met een boomerin
Die van ons spreekt het uit als mem. Knijp dan ostentatief in haar borst om aan te tonen wat ik versta onder mem.Mrs. Pan wel, alleen dat ze het uitspreekt als méemée...
Dit zijn dingen om van te rotten tbh. Er zijn écht weinig dingen die mij meer storen dan zulke opmerkingen.Vrouwlief gaat fitnessen, ik blijf thuis met de dochter.
Komt de zin: "Euh, gij maakt uzelf intussen nuttig?"
Ik vertaal dat als: "Waag het niet om te genieten van de tijd dat ik even weg ben".
Goh, 't is dubbel éh. Hier wisselen we af en doet degene die thuisblijft wat er toevallig gedaan moet worden. Het is toch ook leuker om na die ontspanning thuis te komen en daar geen berg strijk/afwas/whatever te zien staan? Afin, ik ben toch altijd content als ik na het eten kan gaan sporten en thuiskom met een proper aanrecht en een vaat die gedaan isDit zijn dingen om van te rotten tbh. Er zijn écht weinig dingen die mij meer storen dan zulke opmerkingen.
"Ik ga lekker genieten en ik ga eerst even de 454 taakjes benadrukken die sowieso gedaan worden." AKA even lekker de wind uit uw zeilen halen.
Als ik zelf wegga hoop ik dat mijn partner ook lekker ontspant en geniet van de tijd voor zichzelf. Ik ben echt niet bezig met de afwas of de was. En als ik zelf thuisblijf hoop ik oprecht hetzelfde en doe ik zelf wat nodig is om alles draaiende te houden.
Niet opzettelijk waarschijnlijk maar oh zo fucking irritant.
Een kwart ver in Oppenheimer. Vrouwlief neemt het kaske over en kijkt naar trash tv.
Maar alé, een lichtvoetige film zoals Oppenheimer zou haar net terug wat positieve vibes gegeven hebben!Mijn vrouw had een kutweek op haar werk en was pompaf.