Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Waarom zijn jullie nog samen...?

2 ongelukjes en mijn torenhoog gevoel van verantwoordelijkheid. Als ik wegga, is de jeugd van 2 kinderen kapot met zo'n moeder. Polen (waar wij wonen) staat op dat vlak wat achter, zelfs een moeder met mentale stoornissen krijgt altijd het hoederecht. Enkel als ze een junkie/alcholieker zou zijn die haar kinderen mishandelt, dan zou ik het hoederecht kunnen krijgen.

Maar goed, niet dat ze een slecht persoon is. Ze heeft gewoon mentale stoornissen en ze beseft zelf blijkbaar niet wat voor invloed dat heeft op andere mensen. Maakt het heel moeilijk om met haar samen te leven, alle goeie initiatieven ten spijt. Er zijn altijd goeie dagen, weken en zelfs maanden. Maar dan komt dat weer opsteken en dan is het weer afzien voor (on)bepaalde tijd waardoor de goeie tijden weer weggedrukt worden en soms ook ongedaan gemaakt worden.
 
Op een dag kom je je soulmate tegen, en dan erger je je aan niks. :love:

Ik heb nu dat stofzuigen als voorbeeld gegeven om iets te zeggen, maar eigenlijk ergert mij dat niet. Het is gewoon het enige waar ik het niet erg van zou vinden moest dat iets minder zijn. Maar ik weet ook dat ze dat voor mij doet, met mijn allergieën.
De mijn ligt al lang ergens dood in een gracht ofzo :p
 
Ik denk dat die mens gewoon niet weet waar eerst te beginnen.. Als je hier al zo chagrijnig bent dan beklaag ik hem.

Bedankt


Er blijken dus ècht meerdere manieren te zijn om sokken te vouwen! 😱

Pro tip: elke persoon in het huishouden zijn eigen kleur van kousen geven, moet je nooit gaan uitzoeken of die 2 zwarte kousen bvb nu ook nog eens dezelfde maat hebben!

Nr 6 hier, maar ik vouw die echt maar minimaal om. De andere manier die hier in de thread vaak beschreven wordt, lijkt mij ook een courante. De rest van dat filmpke... -_-

Ook al hebben ze dezelfde maat dan nog komt de opmerking dat niet alle zwarte sokken dezelfde zwarte sokken zijn. Met alle wil van de wereld zie ik het verschil niet dus ik speel altijd Russische roulette.

Ik bekijk dan meestal gewoon de lengte die +- moet overeen komen, das net het handige van zwarte sokken kopen.

Nu tegenwoordig koop ik sokken waar de hiel en tenen gekleurd zijn en da's dan typisch elk paar in een ander kleur. Ziet er in schoenen netjes zwart uit, maar in de was veel eenvoudiger :')
 
Ik heb dan ook heel bewust vermeld "op huishoudelijk vlak" 😇😇😇
Ik heb veel gebreken op andere vlakken 😈

Ontopic: mannen die "plots" erkenning willen omdat ze eindelijk eens 1 fucking taakje hebben gedaan! 😱
Heb je net de was uitgehangen buiten, het eten gekookt, de dochter verschoont én mogen omkleden én stront van de muur mogen vegen én dweilen (sommige baby's hebben superkrachten!!) en dan staat er eentje zo fier als ne gieter te blinken: "ik heb eindelijk de isomo naar het containerpark gebracht!"
cat1.JPG
Isomo is de kat? :tongue:

----

Ik heb ooit een keertje de verjaardag van mijn vrouw genegeerd. Dus ze zegt: Kan je frietjes halen uit de diepvriezer in de garage?
Ik naar buiten in mijn onderbroek, en het was erg koud. Bam de deur op slot! Ik heb een uur mogen bibberen van de koude .. :confused:

Daarna .. zijn wij Chinees gaan eten.
 
Isomo is de kat? :tongue:

----

Ik heb ooit een keertje de verjaardag van mijn vrouw genegeerd. Dus ze zegt: Kan je frietjes halen uit de diepvriezer in de garage?
Ik naar buiten in mijn onderbroek, en het was erg koud. Bam de deur op slot! Ik heb een uur mogen bibberen van de koude .. :confused:

Daarna .. zijn wij Chinees gaan eten.
Naast het vergeten van de verjaardag 2 andere kapitale fouten hè. Wie gaat er nu in zijn onderbroek buiten? En frietjes haal je bij de frituur, niet uit een diepvries :puke:
 
Naast het vergeten van de verjaardag 2 andere kapitale fouten hè. Wie gaat er nu in zijn onderbroek buiten? En frietjes haal je bij de frituur, niet uit een diepvries :puke:
Tegen de avond, heb ik dikwijls alleen mijn onderbroek aan in huis. Als ik dan iets ga halen of nog snel doen in de garage, dan ga ik gewoon in mijn onderbroek, ik ben te lui dan terug kledij aan te doen. Dat de buren mij dan zien, kan mij (als man zijnde) echt gewoon worst wezen. I dont care (at all). I really really don't.

Voor het overige, ja ik was toen effe dom, ik ben een man voor iets hé! :confused:

Hij schreef genegeerd, niet vergeten! 😏
Ik was kwaad omdat ze (mijn vrouw) iets duur gekocht had die dag (iets van een paar honderd euro), maar ze aanzag dit niet als een verjaardagscadeau, dus ik had het vlaggen.:headshake:

--> Das een ergernis wel. Als haar verjaardag eraan komt dan moet ze héél véél zaken ineens kopen of ze gaat naar de kledingwinkel en koopt dan de halve winkel bij elkaar. Maar ze verwacht dan dat ik daarna zelf ook nog iets koop voor haar verjaardag terwijl ze al het geld er reeds heeft doorgejaagd voor de maand (en ze verjaart natuurlijk op de allerlaatste dag van de maand mei :))

En dan zegt ze altijd tegen mij: Cheapskate! :unsure: Dus ja ik ben de gierigaard hier in het huishouden, iemand moet dat zijn!
 
Laatst bewerkt:
Tegen de avond, heb ik dikwijls alleen mijn onderbroek aan in huis. Als ik dan iets ga halen of nog snel doen in de garage, dan ga ik gewoon in mijn onderbroek, ik ben te lui dan terug kledij aan te doen. Dat de buren mij dan zien, kan mij (als man zijnde) echt gewoon worst wezen. I dont care (at all). I really really don't.

Voor het overige, ja ik was toen effe dom, ik ben een man voor iets hé! :confused:
Hippie!

(ik heb soms nog eerder dan mijn dochter mijn pyjama aan en die steek ik om 19u in bed :unsure:)
 
Ah, eten en koken, geweldig thema om even op in te pikken voor ten huize Black. Gezellig samen koken, wat een heerlijke activiteit als koppel, kuch.

In alle eerlijkheid, dat exemplaar van mij doet dat graag en kan dat behoorlijk goed, beter dan ik. Die heeft eveneens ook meer inspiratie voor die dingen dan ik, voor mij is de typische patat met vlees en groenten vaak goed genoeg. Nu, bij mij gebeurt koken chill, ordelijk en getimed. Ik heb ook minstens de helft van de dingen die ik gebruikt heb al terug afgekuist tijdens het koken en dat staat terug op zijn plaats in de kast.

Ik begin daar gestructureerd aan, bv. ik leg klaar op het keukeneiland wat ik nodig heb. Meneer Black niet. Loopt als een kieken zonder kop gestrest rond in de keuken, van het eiland naar het vuur en terug, naar de berging en terug, weet ineens de bakboter niet meer staan in de koelkast...
Enfin, vrouwtjelief wil dan komen helpen, oh boy, what-a mismake-a to make-a. :help: Ik word gewoon Gordon Ramsay-gewijs uitgemaakt over de kleinste dingen (bijvoorbeeld de hardgekookte eieren pellen, jawel, ook daar kan ik een heel verhaal over doen), dus ik beperk mijn taak tot de tafel dekken en de opkuis achteraf om de goede vrede te bewaren.

Of in niet-coronatijden kook ik tijdens de werkweek omdat ik vroeger thuis ben dan meneer Black, en op zaterdag kookt hij, ook iedereen tevreden.
Ik ben een beetje zoals meneer Black, al loop ik niet gestressed rond. Ik ben gewoon een vrolijke chaoot en drink graag wat wijn bij het koken terwijl ik naar een sociaal acceptabel muzikale schijf luister. Voor mij is koken ontstressen, ik geniet daarvan en ik ben meestal de kok van dienst. Overal rommel en er hangt dan wel eens een aardappelschil tegen onze fraaie zwarte keukenkast (waarop madam Avondland niet zo vrolijk reageert).

Maar 't is met liefde gemaakt hoor.
 
Waarom strijken jullie zelfs sokken? Zijn jullie dan ook het type dat onderbroeken strijkt? Nutteloos en weer een frustratie minder. :rofl:
 
Idem hier.

Maar aan dit topic te zien ligt het merendeel van de frustraties in het kuisen, koken of strijken.
En dat doen wij gewoon niet, dus er blijft niets over om over te zagen :)
(Ah ja, en kousen gewoon in elkaar en badhanddoeken/ondergoed gewoon opgeplooid in de kast.
Zonder strijken, dus living on the edge en yolo hier ten huize Janus)

Hoezo koken jullie beiden niet. Elke dag restaurant en thuisbezorging, voor ontbijt, lunch en avondmaal?

Waarom strijken jullie zelfs sokken? Zijn jullie dan ook het type dat onderbroeken strijkt? Nutteloos en weer een frustratie minder. :rofl:

Dit is serieus off-topic gegaan en is puur omdat mijn statement over anderhalf uur strijken en achteraf 5 minuten sokken plooien, verkeerd geinterpreteerd werd. Per ongeluk of expres voor comedic value, wie zal het zeggen?
 
@Général Zantas is een ware held.
Terwijl ik hier een kortsluiting krijg door de manier waarop sommigen hun sokken plooien en mannen die in hun onderbroek naar buiten gaan zet hij zomaar efkes zijn eigen geluk opzij voor zijn kinderen.
Voor het welzijn van zijn kinderen.
Petje af hoor!!

Veel gaan zeggen ja is dom en blabla maar vind het oprecht knap en niet veel mensen gaan hem dat na doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan