Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Dan ken ik niemand persoonlijk die al zijn soulmate heeft ontmoet... 🤔
Wij zijn ongeveer vijf jaar samen en ik durf te zeggen dat mijn man echt mijn soulmate is. Ik heb hier niets om te zetten waar ik me zo aan erger, behalve de manier waarop hij sokken plooit, maar dat zie ik door de vingers.

En da's niet omdat hij hier kan meelezen hoor. :unsure:
 
Op een dag kom je je soulmate tegen, en dan erger je je aan niks. :love:

Ik heb nu dat stofzuigen als voorbeeld gegeven om iets te zeggen, maar eigenlijk ergert mij dat niet. Het is gewoon het enige waar ik het niet erg van zou vinden moest dat iets minder zijn. Maar ik weet ook dat ze dat voor mij doet, met mijn allergieën.

Gij zijt gewoon ne gemakkelijke kerel. Jij trekt u van frustraties zelfs niks aan. Dat je niks van frustraties hebt is vrij onrealistisch :p
 
Ik vind dus nergens de manier waarop zij het doet.. Dus ze legt ze op elkaar, plooit ze dan dubbel en dan draai je ze in elkaar.


Er blijken dus ècht meerdere manieren te zijn om sokken te vouwen! 😱

Pro tip: elke persoon in het huishouden zijn eigen kleur van kousen geven, moet je nooit gaan uitzoeken of die 2 zwarte kousen bvb nu ook nog eens dezelfde maat hebben!
 

Er blijken dus ècht meerdere manieren te zijn om sokken te vouwen! 😱

Pro tip: elke persoon in het huishouden zijn eigen kleur van kousen geven, moet je nooit gaan uitzoeken of die 2 zwarte kousen bvb nu ook nog eens dezelfde maat hebben!
Ook al hebben ze dezelfde maat dan nog komt de opmerking dat niet alle zwarte sokken dezelfde zwarte sokken zijn. Met alle wil van de wereld zie ik het verschil niet dus ik speel altijd Russische roulette.
 
Ik vind dus nergens de manier waarop zij het doet.. Dus ze legt ze op elkaar, plooit ze dan dubbel en dan draai je ze in elkaar.

Zo doe ik dat ook. Is dat niet de normale manier? :p

  • Raar genoeg de andere manier dat ze sokken opvouwt/oppropt (niet echt een frustratie, maar was raar de eerste keer dat ik het zag)
@Margu Please teach us
 
Feit. Das een 5 minuten mee bezig zijn en ge zijt klaar. Mijn vrouw doet onze zoon 2 paar sokken aan per dag (1 tijdens de dag en 1 tijdens de nacht, vraag me niet waarom want ik zeg ook altijd WHAT THE FUCK maar die blijft daar mee verder doen), dus samen met mijn sokken is dat elke zaterdagavond toch een 15 paar sokken in mekaar draaien. Anderhalf uurke strijken en 5 minuten sokken in mekaar draaien. Klaar.
Anderhalf uur lang strijken op 30 sokken? :unsure:
 

Er blijken dus ècht meerdere manieren te zijn om sokken te vouwen! 😱

Pro tip: elke persoon in het huishouden zijn eigen kleur van kousen geven, moet je nooit gaan uitzoeken of die 2 zwarte kousen bvb nu ook nog eens dezelfde maat hebben!

En geen van die 6 manieren is de juiste manier. Hoe ingewikkeld kunnen ze het maken zeg. Helegans oprollen, wtf :D

Gewoon op mekaar leggen, dubbelvouwen en dan de buitenste sok openen en de andere sok daarin duwen.
 
Anderhalf uur lang strijken op 30 sokken? :unsure:

Was ik ook aan het denken, maar ik heb mijn poetsvrouw 1x mijn was zien strijken, ik denk dat dat wel ongeveer haar tempo was... Behalve dat ik dus geen sokken (meer :unsure:) strijk...

Zeg vrouwen, doet ge dat express? Anderhalf uur strijken van hemden, broeken, shirts, truien, etc En dan op het einde sokken in mekaar draaien. Wie strijkt er sokken????
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan