Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Het eeuwige getwijfel over welke kleren aan te doen.

Ze gaat vandaag naar Suikerrock en heeft er 2h over gedaan om een outfit te kiezen.

Want ze wilt eigenlijk een kleedje aandoen, maar daar is het weer niet voor, nu moet ze rondlopen in een broek wat ze niet graag doet, maar ze heeft er ook geen gepast t-shirt op, want dat draagt ze nooit en dan heeft enkel stoffen schoenen die eronder passen, maar die kunnen niet tegen de regen.

Bijkomend heeft totaal geen regenjas, en moet ze nu mijn regenjas (lees een unisex trekkingsjas) moet aandoen, waardoor ze eruit ziet als een man.

En mijn argumentatie, GE GAAT NAAR EEN F#$$%ING FESTIVAL EN KLEED U NAAR HET WEER, wordt niet echt goed opgenomen

Gaan jullie naar een fisting festival? Dan is een kleedje wel makkelijker.
 
Het eeuwige getwijfel over welke kleren aan te doen.

Ze gaat vandaag naar Suikerrock en heeft er 2h over gedaan om een outfit te kiezen.

Want ze wilt eigenlijk een kleedje aandoen, maar daar is het weer niet voor, nu moet ze rondlopen in een broek wat ze niet graag doet, maar ze heeft er ook geen gepast t-shirt op, want dat draagt ze nooit en dan heeft enkel stoffen schoenen die eronder passen, maar die kunnen niet tegen de regen.

Bijkomend heeft totaal geen regenjas, en moet ze nu mijn regenjas (lees een unisex trekkingsjas) moet aandoen, waardoor ze eruit ziet als een man.

En mijn argumentatie, GE GAAT NAAR EEN F#$$%ING FESTIVAL EN KLEED U NAAR HET WEER, wordt niet echt goed opgenomen
Bedoel je dat je vrouw VANDAAG naar suikerrock gaat...
Vandaag zou ik er zelfs niet naar toegaan tegen betaling.... :woohoo:
 
in welke wereld is

"ik vis hier nog een paar kousen vanonder de zetel"

=

"ik heb pas gedweild, tis hier kletsnat, ge moet langs hier ni komen"

:laugh:


vrouwenlogica zit soms toch straf in mekaar zenne, 't is niet omdat dat in jullie koppeke logisch klinkt dat wij dat daaruit kunnen afleiden.
groeten
De mannen.
 
in welke wereld is

"ik vis hier nog een paar kousen vanonder de zetel"

=

"ik heb pas gedweild, tis hier kletsnat, ge moet langs hier ni komen"

:laugh:


vrouwenlogica zit soms toch straf in mekaar zenne, 't is niet omdat dat in jullie koppeke logisch klinkt dat wij dat daaruit kunnen afleiden.
groeten
De mannen.
Schat, wat wil je eten vanavond?

Vrouw: 't Is al gelijk!'

*noemt 5 verschillende gerechten, 3 take aways en stelt voor om eventueel de BBQ in gang te blazen*

Vrouw: 'Ah neen, die liever niet.'

'Wat wil JIJ graag eten?'

Vrouw: 'Jij kiest, verras me maar eens' :)


Ok! Komt in orde. :help:
 
Schat, wat wil je eten vanavond?

Vrouw: 't Is al gelijk!'

*noemt 5 verschillende gerechten, 3 take aways en stelt voor om eventueel de BBQ in gang te blazen*

Vrouw: 'Ah neen, die liever niet.'

'Wat wil JIJ graag eten?'

Vrouw: 'Jij kiest, verras me maar eens' :)


Ok! Komt in orde. :help:


ackbar_wide-f0a673c875361830e84eaa3b98f7f886a750b0e5.jpg
 
Schat, wat wil je eten vanavond?

Vrouw: 't Is al gelijk!'

*noemt 5 verschillende gerechten, 3 take aways en stelt voor om eventueel de BBQ in gang te blazen*

Vrouw: 'Ah neen, die liever niet.'

'Wat wil JIJ graag eten?'

Vrouw: 'Jij kiest, verras me maar eens' :)


Ok! Komt in orde. :help:
Dat is hier ook het geval. Dat is vooral erg in de winkel, wanneer we nog geen idee hebben wat we gaan eten die week. Dan noem ik vanalles op en is het niet goed. En dan kiezen we voor een of andere belabberde pizza uit de diepvries dat ik niet graag eet maar zij wel, want ze wil het liefst dat we dan hetzelfde eten in plaats van ieder zijn ding.
 
Mijn vrouw kan hier ook vragen "hoe gaan we 'x' doen?".

Als ik dan een antwoord geef, krijg ik direct een uitleg waarom dat geen goeie manier is en waarom we het beter op een andere manier doen.

Dat is meestal een goeie uitleg en manier om 'x' te doen, maar geen idee waarom ze het dan eerst aan mij vraagt
 
Mijn vrouw kan hier ook vragen "hoe gaan we 'x' doen?".

Als ik dan een antwoord geef, krijg ik direct een uitleg waarom dat geen goeie manier is en waarom we het beter op een andere manier doen.

Dat is meestal een goeie uitleg en manier om 'x' te doen, maar geen idee waarom ze het dan eerst aan mij vraagt
Dat kan ik uitleggen!

Dat is omdat je al een manier in je hoofd hebt, maar denkt dat er misschien toch een betere manier is. Dus ge polst dan eens hoe de ander het zou doen, om dan te beseffen dat die betere manier duidelijk niet van daar gaat komen. 't is een vorm van brainstormen.

Of kan natuurlijk dat uw vrouw al weet dat ge toch iets stoms gaat zeggen en dan is het gewoon een manier om haar superioriteit op een subtiele manier nog even onder de aandacht te brengen.
 
Dat kan ik uitleggen!

Dat is omdat je al een manier in je hoofd hebt, maar denkt dat er misschien toch een betere manier is. Dus ge polst dan eens hoe de ander het zou doen, om dan te beseffen dat die betere manier duidelijk niet van daar gaat komen. 't is een vorm van brainstormen.

Of kan natuurlijk dat uw vrouw al weet dat ge toch iets stoms gaat zeggen en dan is het gewoon een manier om haar superioriteit op een subtiele manier nog even onder de aandacht te brengen.
Mijn vrouw verraadt zich soms door haar zin aan te vangen met "Zeg euhm monsieurke". Dan weet ik dat er iets niet pluis is.
 
Dat kan ik uitleggen!

Dat is omdat je al een manier in je hoofd hebt, maar denkt dat er misschien toch een betere manier is. Dus ge polst dan eens hoe de ander het zou doen, om dan te beseffen dat die betere manier duidelijk niet van daar gaat komen. 't is een vorm van brainstormen.

Of kan natuurlijk dat uw vrouw al weet dat ge toch iets stoms gaat zeggen en dan is het gewoon een manier om haar superioriteit op een subtiele manier nog even onder de aandacht te brengen.
Misschien de volgende keer dan gewoon dat benoemen met "zeg euhm ik heb deze manier in mijn hoofd en ik denk dat die goed is, heb jij misschien een betere?"

Zelfde resultaat, minder frustratie?
 
  • Wow
Waarderingen: 515

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan