Welke DVD/(4K)Blu-ray/ heb je vandaag gekocht ? (waar, wat en hoeveel)

Ben vandaag even in de Mediamarkt geweest in Oostakker. Denk dat het vijf jaar geleden was dat ik er nog geweest was.
Winkel is blijkbaar net vernieuwd en hergeopend.

Aanbod (4K) blu-ray is herleid tot één gang/muur.
Daar schrok ik toch wel van. Vroeger hadden ze daar toch wel een vrij groot aanbod.

Dus effectief, fysieke media is zo goed als dood, lijkt het zo.
 
Zeer jammer dat dit steeds minder verkocht word. Ik verzamelde vroeger veel blurays. Dat waren de goeie tijden dat je mediamarkt binnenwandelde en tussen de blurays enkele gangen had met koopjes van 10 euro per bluray.

Nu met 4k wil ik mn collectie nog uitbreidden, maar de prijzen van 4k films zijn ook niet mals als je ze nieuw koopt. Dus ik koop enkel nog de favoriete films, die waarvan ik weet dat ik die meermaals ga bekijken.

Enkele maanden terug nog die box van hobbit en lord of the rings gekocht in 4k met de theatrical en extended versies ook al had ik de extended al op bluray en dvds. Maar dat zijn films die ik jaarlijks herbekijk dus dan geef ik die prijs er graag aan.

Nu met zavvi die er van tussen is, moet je echt al de promos afwachten op bol of amazon. Ik weet anders geen alternatieven meer.

Nu keek ik wel uit naar de release van oppenheimer, staat nu te reserveren op bol voor 40 euro voor de 4k. En dan verschieten ze ervan dat het niet meer verkoopt met zo een prijzen. Mensen wachten dan wel op een release op streaming. Ik zal ook wel wachten als die eens wat goedkoper staat.
 
Zeer jammer dat dit steeds minder verkocht word. Ik verzamelde vroeger veel blurays. Dat waren de goeie tijden dat je mediamarkt binnenwandelde en tussen de blurays enkele gangen had met koopjes van 10 euro per bluray.

Nu met 4k wil ik mn collectie nog uitbreidden, maar de prijzen van 4k films zijn ook niet mals als je ze nieuw koopt. Dus ik koop enkel nog de favoriete films, die waarvan ik weet dat ik die meermaals ga bekijken.

Enkele maanden terug nog die box van hobbit en lord of the rings gekocht in 4k met de theatrical en extended versies ook al had ik de extended al op bluray en dvds. Maar dat zijn films die ik jaarlijks herbekijk dus dan geef ik die prijs er graag aan.

Nu met zavvi die er van tussen is, moet je echt al de promos afwachten op bol of amazon. Ik weet anders geen alternatieven meer.

Nu keek ik wel uit naar de release van oppenheimer, staat nu te reserveren op bol voor 40 euro voor de 4k. En dan verschieten ze ervan dat het niet meer verkoopt met zo een prijzen. Mensen wachten dan wel op een release op streaming. Ik zal ook wel wachten als die eens wat goedkoper staat.
Idem hier; ik mis echt de tijden dat je de Mediamarkt of dergelijke gewoon kon binnenstappen en op goed geluk in de rijen films pareltjes kon vinden. Boekenvoordeel (Turnhout) heeft zelfs een groter aanbod dan Mediamarkt (Turnhout) én betere prijzen. Fnac Wijnegem heeft nog een redelijk aanbod, maar doorgaans vrij prijzig.

Tegenwoordig is het eerder een gerichte zoektocht naar specifieke films, waarbij je dan sowieso toch het internet even afspeurt naar de beste prijzen.

2dehands & rommelmarkten worden wel leuker, mensen zijn méér en meer hun collecties aan het verkopen .. Maar natuurlijk alleen maar interessant voor de oudere zaken.
 
3 voor €25 bij boekenvoordeel: Shazam! Fury of the Gods, Minions: The Rise of Gru en Knock at the Cabin. (allen Blu-ray)
 
Idem hier; ik mis echt de tijden dat je de Mediamarkt of dergelijke gewoon kon binnenstappen en op goed geluk in de rijen films pareltjes kon vinden. Boekenvoordeel (Turnhout) heeft zelfs een groter aanbod dan Mediamarkt (Turnhout) én betere prijzen. Fnac Wijnegem heeft nog een redelijk aanbod, maar doorgaans vrij prijzig.

HMV komt nu wel naar België...
Toch nog wat verkoop van fysieke media dus.
 

HMV komt nu wel naar België...
Toch nog wat verkoop van fysieke media dus.
Vraag is natuurlijk of ze dan ook al die UK blu rays hier gaan verkopen want dan is er ineens een mega aanbod hier.

En tegen september in Brussel, geef mij dan maar paar dagen op als vermist
 
Laatst bewerkt:
Mediamarkt :
4k versies
Nobody, gladiator, ET, Le Mans 66 (<15€ per stuk)

Braveheart staat nog op mijn lijstje als ik die ergens voor een aanvaardbare prijs tegenkom ;p.
 
John Wick 1 - 4 4k (apart, boxset was 90 - 100€)
Mission Impossible 1- 6 4k (boxset)
braveheart 4k

Op amazon.com.be samen met de -10€ korting van Black10.
 
Ook maar geplooid voor de Mission Impossible box :p Heb die wel al allemaal op DVD en bluray maar als zelfverklaarde superfan kon 4K niet ontbreken. Om die code te kunnen gebruiken nog Chernobyl 4K gepakt. Kwam op 48 euro samen.

In de sale bij Bol:

Avengers Infinity War
Goodfellas
Ready Player One
A Quiet Place 1 + 2
The Gladiator
 
Ook maar geplooid voor de Mission Impossible box :p Heb die wel al allemaal op DVD en bluray maar als zelfverklaarde superfan kon 4K niet ontbreken. Om die code te kunnen gebruiken nog Chernobyl 4K gepakt. Kwam op 48 euro samen.
Heb die box ondertussen binnengekregen.

Bij mij is deze voorzien in de volgende talen :

audio : engels 5.1 trueHD, frans, duits, italiaans, japans, spaans, engels met audio beschrijving dolby digital 5.1
ondertiteling : frans, engels voor doven en slechthorenden, deens, nederlands, fins, duits, italiaans, japans, noors, portugees,zweeds, en spaans

Dus ik ben tevreden ;p.
 
Terug
Bovenaan