Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Als je fan bent van Dune snap ik het dilemma nog niet een klein beetje. Een no brainer!
Arnak trekt er idd wel op maar dan verkoop je die toch gewoon aan mij? :p neen jk.
Ik vind Dune Imperium 1 van mn favo games dat ik al gespeeld heb, zeker met de uitbreiding maarja nu eerst de gewone gekocht, uitbreiding volgt wel maar is zo duur al die uitbreidingen, kosten bena evenveel als het basis spel voor eigenlijk niet zoveel extra's
 
Het zijn helaas verwarrende tijden en van succesvolle (board)games komt er al wel eens een cash grab spin-off of second edition die soms helemaal niet nodig is, cfr. bv. Everdell Farshore.
Vooral dit. Heb het eingelijk gehad met die cash-grabs.

Nog zo'n voorbeeld: 1 van m'n top 3 spellen, Food Chain Magnate. Klik
Letterlijk gewoon fancy tokens. Gameplay blijft hetzelfde.
 
heb de 3 West Kingdom spellen gekocht (Paladins, Architects en Viscounts)
Speel deze wel heel graag en wou ze dus ook zelf hebben.

Heb ze tweedehands op de kop kunnen tikken.
 
Mss ben ik een beetje overboord gegaan maar ik heb me ook eens een board game gekocht 😅

385529509_2530092547180426_4183204643254763072_n.jpg
 
Eeuh, ja kijk seg... sorry eh. The Witcher Old World Kickstarter expansion en extratjes + de 3 standaard expansions.

385544302_1051291772956954_6019039702716363919_n.jpg
 
Knipper 2x met je ogen als je hulp nodig hebt 😉:unsure:
Als ik één ding over mezelf weet is dat ik soms mijn rem niet vind xD

Maar langs de andere kant is het wel een one time investment en ben ik niet van zin dit voor elke board game te doen. Bloodborne en Witcher liggen me gewoon nauw aan het hart en ik heb nu gewoon twee kansen gegrepen nu ze zich voor deden, vanaf hier staat de rem weer opgetrokken xD
 
Zalig! Laat zeker weten hoe ze zijn.
De base game van Old World 2 keer gespeeld, zowel solo als met twee. Die vond ik in elk geval al super, de volgende keer dat we samen gaan spelen zal het mss een uitbreiding zijn van Old World dat we gaan doen en de eerstvolgende solo play zal Bloodborne Base game zijn. Ik laat het je weten :p
 
Alle nog 2 games erbij 😅 Kingdom rush: rift in time en de spider goddess uitbreiding kon het niet laten liggen voor de prijs
 
Alle nog eentje er bij (deze is wel samen gekocht met 4 man) :laugh: dat gaat het toch zijn voor dit jaar.

Altar quest + Stretch goals + de uitbreiding ruins of arkenspire (alles nog ongespeeld)
 
Dit weekend naar Spel geweest in Antwerpen.
Het plan was om niet echt iets te kopen, eventueel Sky Team als het zou meevallen.
Uiteindelijk hebben we met 2 het toch niet kunnen laten he...
De Kwakzalvers van Kakelburg
Trekking Through History
En dan ook nog in uitverkoop:
Unmatched Jurassic Park - T Rex (15€)
Unmatched Jurassic Park - Raptos (20€)
Gen7 (Omdat we Dead of Winter wel geweldig vinden kon ik het niet laten liggen voor dat geld) (15€)
Sarbodage (10€)

En dan 2ehands ook nog Captain Sonar, Potion Explosion en nog iets klein...

Ge geraakt daar toch nooit weg zonder iets te kopen he :-|
 
Terug
Bovenaan