Boardgames TK/TR (Deep Blue, Pendulum, Space Race, Libertalia: Wings of Galecrest [NL], Creature Comforts)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
15/08/2023 12:00

KnightOfCydonia

Well-known member
Crowdfunder FE
iTrader: 100% (5/5)
Algemene informatie/specificaties
Bordspellen (nieuw en tweedehands)
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Limburg
De volgende spellen mogen mijn collectie verlaten want ze komen te weinig op tafel.
Aan de bijbehorende prijzen,
Ophalen kan in Zuid-Limburg of eventueel doorgeven in één van de Brusselse stations of het station van Hasselt op afspraak.
Verzending kan na betaling, via BPost op kosten en risico van de koper.
Wordt ook via andere platformen aangeboden.
  • Pendulum (BGG) [EN]: € 25
    Conditie: 1 x gespeeld (was gesleeved).
  • Deep Blue (BGG) [EN]: € 25
    Conditie: 2 x gespeeld (was gesleeved).
  • Space Race (BGG) [EN] - Kickstarter versie, komt met uitbreiding. € 55
    Conditie: 3 x gespeeld (was gesleeved), inhoud in perfecte staat, doos lichte gebruikssporen.
  • Libertalia: De Winden Van Galecrest (BGG) [NL - versie]: € 30
    Conditie: nieuw, in shrink en ongespeeld.
    Gewonnen in een wedstrijd, getwijfeld om hem te openen en te spelen, maar is er nooit van gekomen.
  • Creature Comforts (BGG) [NL] - Kickstarter versie € 50
    Conditie: geopend maar ongespeeld.
Sta eventueel open voor goede ruilvoorstellen (in zéér goede of bijna nieuwstaat).
Momenteel vooral op zoek naar:
  • Cascadia
  • Flamecraft
  • Concordia Venus
  • Euphoria
 
Kan je een pakketprijs maken voor deze 3?
  • pace Race (BGG) [EN] - Kickstarter versie, komt met uitbreiding. € 55
    Conditie: 3 x gespeeld (was gesleeved), inhoud in perfecte staat, doos lichte gebruikssporen.
  • Libertalia: De Winden Van Galecrest (BGG) [NL - versie]: € 30
    Conditie: nieuw, in shrink en ongespeeld.
    Gewonnen in een wedstrijd, getwijfeld om hem te openen en te spelen, maar is er nooit van gekomen.
  • Creature Comforts (BGG) [NL] - Kickstarter versie € 50
    Conditie: geopend maar ongespeeld.
 
Kan je een pakketprijs maken voor deze 3?
  • pace Race (BGG) [EN] - Kickstarter versie, komt met uitbreiding. € 55
    Conditie: 3 x gespeeld (was gesleeved), inhoud in perfecte staat, doos lichte gebruikssporen.
  • Libertalia: De Winden Van Galecrest (BGG) [NL - versie]: € 30
    Conditie: nieuw, in shrink en ongespeeld.
    Gewonnen in een wedstrijd, getwijfeld om hem te openen en te spelen, maar is er nooit van gekomen.
  • Creature Comforts (BGG) [NL] - Kickstarter versie € 50
    Conditie: geopend maar ongespeeld.

Voorlopig kan ik voor de 3 geen pakketprijs maken omdat ik Libertalia (en Deep Blue) gisteren heb toegezegd aan een koper op BGG. 😮

Mijn excuses. Je hebt ongeveer gelijktijdig geboden ten opzichte van die andere bieder, maar ik had diens bericht eerst gelezen (na laat thuiskomen van een straatbarbecue) en die gaf meteen de vraagprijs plus kon afspreken aan een treinstation (Brussel-Noord), wat het verzendrisico/kosten vermijdt, dus heb meteen toegezegd (plus ik had daar een hogere vraagprijs staan voor Libertalia als hier, dus daar aan een hogere prijs te koop gezet blijkbaar, had ik over het hoofd gezien 😅).

Ik wil zeker voor Space Race en Creature Comforts nog wel eens kijken voor een pakketprijs mocht je nog interesse hebben:
vooral Space Race mag iets lager (- €10) [plus een kameraad heeft die ook nog als ik die ooit nog wil spelen 🤐],
Creature Comforts vind ik voorlopig voor een volledig nieuw en Kickstarter editie met luxe resources nog relatief oké (-€ 5),
dus € 90 in totaal, exclusief verzendkosten...
ik doe aan mijn kant ook nog minstens € 5 ervan af als we afhaling kunnen afspreken, want dan moet ik ook geen tijd/geld investeren in het degelijk verpakken van de spellen.
 
Dus UPDATE bij deze:
  • Pendulum (BGG) [EN]: € 25
    Conditie: 1 x gespeeld (was gesleeved).
  • Deep Blue (BGG) [EN]: € 25
    Conditie: 2 x gespeeld (was gesleeved).
    GERESERVEERD
  • Space Race (BGG) [EN] - Kickstarter versie, komt met uitbreiding. € 55
    Conditie: 3 x gespeeld (was gesleeved), inhoud in perfecte staat, doos lichte gebruikssporen.
  • Libertalia: De Winden Van Galecrest (BGG) [NL - versie]: € 30
    Conditie: nieuw, in shrink en ongespeeld.
    GERESERVEERD
  • Creature Comforts (BGG) [NL] - Kickstarter versie € 50
    Conditie: geopend maar ongespeeld.
Oh, en ik weet weer waarom ik op BGG de prijzen iets hoger heb gezet, ik betaal daar wel netjes de commissie, ook al verkoop ik het uiteindelijk via afhandeling in persoon, eerlijk is eerlijk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan