Enorm fan geworden van de persoon Wim Willaert. Na zijn passage in 'Viva La Feta' vond ik hem al intrigerend. Je ziet dat die mens gelukkig is. Geregeld nog het zwijn uithangt en hem daar niet voor schaamt. Nadenkt over zaken/thema's maar zonder arrogant te zijn of iets te willen opdringen. Ik hou wel van hoe die in het leven staat.
 
Laatst bewerkt:
De podcast met Rico...mja, was toch vooral een promo praatje voor zijn eerste film "Black Lotus" had ik het gevoel.
Veel diepgang over zijn sport of leven vond ik er niet meteen in terug. Als ik Rico voor de mic kreeg, zou ik toch andere vragen stellen, weinig over die memorabele fights met Badr Hari en Ben Saddik, ook geen mening over het criminele reukje dat rond een aantal bekende figuren in de gevechtssport hangt, geen info over zijn trainingsethiek buiten hoe hij omgaat met "zondige voedingsmomentjes"... ik had er meer van verwacht.
 
De podcast met Rico...mja, was toch vooral een promo praatje voor zijn eerste film "Black Lotus" had ik het gevoel.
Veel diepgang over zijn sport of leven vond ik er niet meteen in terug. Als ik Rico voor de mic kreeg, zou ik toch andere vragen stellen, weinig over die memorabele fights met Badr Hari en Ben Saddik, ook geen mening over het criminele reukje dat rond een aantal bekende figuren in de gevechtssport hangt, geen info over zijn trainingsethiek buiten hoe hij omgaat met "zondige voedingsmomentjes"... ik had er meer van verwacht.
Om het op z'n Rico's te zeggen. Het voelde allemaal net wat te vlot aan. Het moest ook zo te horen vooruit gaan, want meneer moest natuurlijk nog ergens zijn.
 
Ja, Rico zat deze week ook gewoon in de Tafel van Vier, dus dat maakt het ook al minder speciaal hé :tongue:
 
De podcast met Rico...mja, was toch vooral een promo praatje voor zijn eerste film "Black Lotus" had ik het gevoel.
Veel diepgang over zijn sport of leven vond ik er niet meteen in terug. Als ik Rico voor de mic kreeg, zou ik toch andere vragen stellen, weinig over die memorabele fights met Badr Hari en Ben Saddik, ook geen mening over het criminele reukje dat rond een aantal bekende figuren in de gevechtssport hangt, geen info over zijn trainingsethiek buiten hoe hij omgaat met "zondige voedingsmomentjes"... ik had er meer van verwacht.
Zeker omdat zowel Alex en vooral Andries wel echte liefhebbers (en kenners) zijn van de sport
 
Iemand die aanwezig was op hun live en weet waarom Patje Krimson gekozen heeft om zijn deel eruit te knippen?
 
Pat zijn passage was gewoon zeer vreemd. Aanvankelijk was dat nog geestig maar al na tien minuten werd het gewoon raar en begon het publiek af te haken. Hij begon ook ellenlange verhalen te verhalen die hij zelf hilarisch vond, maar het publiek dus niet. Een van die verhalen bijvoorbeeld ging over een queeste voor cocaïne ergens in Ibiza. Een 'ruig' verhaal dat in de zaal een beetje dood op de grond viel, wat het wel wat pijnlijk maakte allemaal... Zijn entourage zal dat ook wel gemerkt hebben en die zullen hem wellicht hebben geadviseerd om zoiets niet online te pleuren.

Het gesprek met Pat was ook de afsluiter van de avond dus voelde wel een tikkeltje aan als een einde in mineur. Alex en Andries gingen het publiek op het einde ook nog groeten en Pat ging daar doodleuk bij staan; duidelijk niet aanvoelen dat dat effe die mannen hun momentje was. :tongue:
 
Ja was zeer interessant, mij boeiden beide thema's wel persoonlijk, vooral omdat ik het boek onlangs gekocht heb.
Een duidelijke prater die er ook nog eens gepassioneerd over kon praten.
 
Terug
Bovenaan