Zowel de aflevering met Alex Calier als Kobe van Herwegen waren echt goed. Vooral die met Kobe had heel goeie verhalen. Die van deze week skip ik maar weer.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Nog wel toffe aflevering deze week, kende Pieter Verelst nog niet. Het zijn vooral verhaaltjes over zijn reizen naar Vietnam en Brazilie, zitten wel wat leuke dingen tussen.
 
Ik vond deze aflevering minder door de gast. Zijn verhaaltjes hebben ergens wel een kern van waarheid maar je merkt vlug dat hij ze telkens probeert op te leuken
 
Vond het nog een redelijk aangename aflevering om naar te luisteren. Al nam ik het wel met een korrel zout.

Deze week alwaar een artiest, dus skip voor mij.
 
De herhaling van gasten begint nu wel op te vallen. Ergens logisch na al die afleveringen maar nog genoeg interessante mensen die nog niet aan bod zijn gekomen.
 
De herhaling van gasten begint nu wel op te vallen. Ergens logisch na al die afleveringen maar nog genoeg interessante mensen die nog niet aan bod zijn gekomen.

Ik blijf hopen op Hendrik Willemyns en John Roan van Arsenal. Die hebben toch echt een carriere met hoge hoogtes en lage laagtes gehad, vol successen en conflicten. Daar zitten sowieso straffe verhalen in.
 
Luister nog niet zo heel lang naar de AA, soms heel interessant.
Maar hoe meer je er begint op te letten, hoe meer ik me erger aan Agnew zelf. Het is de Alex Agnew podcast ipv de gasten heel vaak.
 
Zeker in het begin ga je op den duur alle verhalen meermaals horen (zijn job in den opera, diablo blvd, ...). Met de jaren is hij wel een betere interviewer geworden.
 
Misschien slightly off topic, maar heb gisteren Alex zijn zaalshow live gezien. Man man man, het is toch wel een fenomeen in de standup comedy wereld. Razend snel tempo, gecombineerd met imitaties, geluidjes. Als z'n onderwerpen je ding zijn, dan steekt hij er in Vlaanderen toch met kop en schouders bovenuit. Dat hij zelfvertrouwen heeft is het minste dat je kan zeggen ...
 
Misschien slightly off topic, maar heb gisteren Alex zijn zaalshow live gezien. Man man man, het is toch wel een fenomeen in de standup comedy wereld. Razend snel tempo, gecombineerd met imitaties, geluidjes. Als z'n onderwerpen je ding zijn, dan steekt hij er in Vlaanderen toch met kop en schouders bovenuit. Dat hij zelfvertrouwen heeft is het minste dat je kan zeggen ...
en dan toch nog telkens moeten vragen om een staande ovatie :biglaugh:

Ik vind zijn laatste 3 shows toch vooral voorspelbaar, teveel afwisseling tussen 'te plat' en 'ik zeg wat niemand anders durft zeggen'..
 
Misschien slightly off topic, maar heb gisteren Alex zijn zaalshow live gezien. Man man man, het is toch wel een fenomeen in de standup comedy wereld. Razend snel tempo, gecombineerd met imitaties, geluidjes. Als z'n onderwerpen je ding zijn, dan steekt hij er in Vlaanderen toch met kop en schouders bovenuit. Dat hij zelfvertrouwen heeft is het minste dat je kan zeggen ...
Dat is gewoon een goede comedian. Ik geniet ook altijd van zijn shows en in WTTAA is die ook nog altijd goed. Alleen die geforceerde grapkes,... hoeven niet.
 
Toch echt een bijzondere vrouw, op alle vlakken. Wel weer een heel interessante gast daardoor.
 
Het decor is ook weer wat gewijzigd, zie ik:

1686903816495.png
 
Terug
Bovenaan