Misschien slightly off topic, maar heb gisteren Alex zijn zaalshow live gezien. Man man man, het is toch wel een fenomeen in de standup comedy wereld. Razend snel tempo, gecombineerd met imitaties, geluidjes. Als z'n onderwerpen je ding zijn, dan steekt hij er in Vlaanderen toch met kop en schouders bovenuit. Dat hij zelfvertrouwen heeft is het minste dat je kan zeggen ...
Die shows zijn zeker niet slecht, kan een goeie show schrijven ondanks hij niet super grappig is. Al zijn zijn laatste shows idd wel iets minder.

Maar met kop en schouders bovenuit, vind ik toch niet. Lukas Lelie en Wim Helsen zet ik er los uit het hoofd al ver boven.

Maar heb zeker al genoten van zijn shows in het verleden.
 
Die shows zijn zeker niet slecht, kan een goeie show schrijven ondanks hij niet super grappig is. Al zijn zijn laatste shows idd wel iets minder.

Maar met kop en schouders bovenuit, vind ik toch niet. Lukas Lelie en Wim Helsen zet ik er los uit het hoofd al ver boven.

Maar heb zeker al genoten van zijn shows in het verleden.
Is ook allemaal subjectief natuurlijk? Je kan even goed mensen vinden die van Lukas Lelie en Wim Helsen vinden dat ze 'een goeie show kunnen schrijven ondanks dat ze niet super grappig zijn', en van Alex vinden dat hij er met kop en schouders bovenuit steekt.
 
Die shows zijn zeker niet slecht, kan een goeie show schrijven ondanks hij niet super grappig is. Al zijn zijn laatste shows idd wel iets minder.

Maar met kop en schouders bovenuit, vind ik toch niet. Lukas Lelie en Wim Helsen zet ik er los uit het hoofd al ver boven.

Maar heb zeker al genoten van zijn shows in het verleden.
Die 2 vind ik totaal niet grappig. Allemaal subjectief.
 
De nieuwe podcast over Graspop... staat klaar voor morgenochtend in de wagen (y) Benieuwd of we wat leuke extra's te horen krijgen.
 
Nog wel cva aflevering, paar leuke verhalen. De stukken waar ze dieper in gaan op specifieke bands en albums wel geskipped. Marijke kan ik wel echt niet aanhoren, maar langs andere kant ook wel dat zij ook echt part of the team is geworden.

Volgende aflevering is met Regula Ysewijn, ben ik wel benieuwd naar!
 
Ik vind het de laatse aflevering of 10 echt wel minder. Ik dacht eerst dat het aan Marijke lag die mij wel kan storen ( geen idee waarom want die is ongetwijfeld super sympathiek). Misschien het gebrek aan leuke gasten?
 
Nog wel cva aflevering, paar leuke verhalen. De stukken waar ze dieper in gaan op specifieke bands en albums wel geskipped. Marijke kan ik wel echt niet aanhoren, maar langs andere kant ook wel dat zij ook echt part of the team is geworden.

Volgende aflevering is met Regula Ysewijn, ben ik wel benieuwd naar!
Leuke aflevering, maar ik had meer achter de schermen info verwacht...

Ik vind het de laatse aflevering of 10 echt wel minder. Ik dacht eerst dat het aan Marijke lag die mij wel kan storen ( geen idee waarom want die is ongetwijfeld super sympathiek). Misschien het gebrek aan leuke gasten?
Dat vind ik ook, de kwaliteit is aan het dalen. Marijke heeft inderdaad geen "radio" stem, ze klinkt te plat.
 
Ik had op zich wel positieve verwachting rond de aflevering van Regula. Maar waarom die nu ook weer dat plat Antwerps moet spreken. Beetje teveel van het goeie de laatste tijd. Is ook wat me zo stoort aan Marijke.
 
De micro van Marijke stond te hoog tijdens de podcast over Graspop. Toch wel een beginnersfout als je het mij vraagt. Ofwel RIEP ze gewoon de hele tijd.
 
De micro van Marijke stond te hoog tijdens de podcast over Graspop. Toch wel een beginnersfout als je het mij vraagt. Ofwel RIEP ze gewoon de hele tijd.
Was ook probleem met Regula die veel te luid stond in vergelijking met Andries, redelijk irritant om zo te moeten luisteren
 
Ik had op zich wel positieve verwachting rond de aflevering van Regula. Maar waarom die nu ook weer dat plat Antwerps moet spreken. Beetje teveel van het goeie de laatste tijd. Is ook wat me zo stoort aan Marijke.
En terug een op en top Macho Alex.

De nieuwe BBQ aflevering vond ik nog interessant starten (20 min ver).
 
Plezante aflevering tot nu toe (1 uur ver), die Tom heeft ook een fantastische stem om naar te luisteren. Wel een aflevering die je best bekijkt ipv enkel te luisteren.
 
Zeer interessante aflevering. Tom mijn vriendin haren baas. Heel chille gast, en aangenaam om naar te luisteren Idd.
 
Vond de aflevering van Regula best fijn. Had haar nog nooit gezien op tv.
Komt door de klik tussen de 3. Al was er weinig Andries aanwezig.

Benieuwd naar de BBQ aflevering.
 
Ik heb de podcast met Regula nog niet beluisterd maar eerder zat ze al in de podcast van 'over eten' voor de liefhebbers van Regula kunnen dat ook al eens opzoeken dat was alleszins een leuke aflevering maar mogelijk wel veel overlap met de AA.

De bbq aflevering beluisterd en direct wat bbq plannen gemaakt voor de congé die er aankomt.
 
Terug
Bovenaan