Ik was gestopt na aflevering 243. Mooi einde van het jaar, en dan me even geconcentreerd op Mosselen0130 om daarmee mee te geraken. Maar door hun live aflevering wou ik toch terug even bijbenen met WTAA.

Maar man toch, kheb me toch door enkele afleveringen moeten sleuren...

Spinvis, Gustaph en Rico Verhoeven.
Ik heb tot nu toe maar 1 aflevering afgezet, die met Dvtch Norris, maar bij die met Rico heb ik me enorm moeten inhouden.

Waarom maken ze daarvan aflevering 250 en passen ze hun volgorde ervoor aan? Zoiets hou je toch voor iemand echt bekend/interessant, of een roast aflevering of whatever met Xander, Fokke, ....
 
Ik was gestopt na aflevering 243. Mooi einde van het jaar, en dan me even geconcentreerd op Mosselen0130 om daarmee mee te geraken. Maar door hun live aflevering wou ik toch terug even bijbenen met WTAA.

Maar man toch, kheb me toch door enkele afleveringen moeten sleuren...

Spinvis, Gustaph en Rico Verhoeven.
Ik heb tot nu toe maar 1 aflevering afgezet, die met Dvtch Norris, maar bij die met Rico heb ik me enorm moeten inhouden.

Waarom maken ze daarvan aflevering 250 en passen ze hun volgorde ervoor aan? Zoiets hou je toch voor iemand echt bekend/interessant, of een roast aflevering of whatever met Xander, Fokke, ....
Op den duur kan je ook wel beter inschatten of een aflevering iets voor u is of niet. Misschien dat je soms wel iets goeds/verrassends links laat liggen, maar er zijn gewoon nog zoveel andere podcasts te luisteren dat ik dat er maar bij neem.
 
Ik vond die van Rico super goed, maar dat is misschien omdat de vechtsport mij enorm interesseert...
 
Ik was gestopt na aflevering 243. Mooi einde van het jaar, en dan me even geconcentreerd op Mosselen0130 om daarmee mee te geraken. Maar door hun live aflevering wou ik toch terug even bijbenen met WTAA.

Maar man toch, kheb me toch door enkele afleveringen moeten sleuren...

Spinvis, Gustaph en Rico Verhoeven.
Ik heb tot nu toe maar 1 aflevering afgezet, die met Dvtch Norris, maar bij die met Rico heb ik me enorm moeten inhouden.

Waarom maken ze daarvan aflevering 250 en passen ze hun volgorde ervoor aan? Zoiets hou je toch voor iemand echt bekend/interessant, of een roast aflevering of whatever met Xander, Fokke, ....

Rico Verhoeven is effectief wel iemand die wereldberoemd is - zij het bij een 'select publiek' (tegenstrijdig, I know :p). Maar wat het aspect 'interessant' betreft geef ik je wel 100% gelijk. Die zat daar duidelijk om een promo-praatje over zijn film af te steken en voor de rest werd daar geen millimeter afgeweken van het veilige pad.

Is natuurlijk ook allemaal geen exacte wetenschap hé. Grote namen leveren niet altijd grootse gesprekken op en omgekeerd... Die aflevering met Erik Van Looy was top (één van de beste imo) maar die met Theo Maassen (één van mijn helden) vond ik dan weer enorm lauw. Dusjah...
 
Rico Verhoeven is effectief wel iemand die wereldberoemd is - zij het bij een 'select publiek' (tegenstrijdig, I know :p). Maar wat het aspect 'interessant' betreft geef ik je wel 100% gelijk. Die zat daar duidelijk om een promo-praatje over zijn film af te steken en voor de rest werd daar geen millimeter afgeweken van het veilige pad.

Is natuurlijk ook allemaal geen exacte wetenschap hé. Grote namen leveren niet altijd grootse gesprekken op en omgekeerd... Die aflevering met Erik Van Looy was top (één van de beste imo) maar die met Theo Maassen (één van mijn helden) vond ik dan weer enorm lauw. Dusjah...
Idd. Ik vond er niets spontaniteit inzitten.


Vechtsporten interesseren mij ook totaal niet. Maar bvb die aflevering ergens in het begin met broer en zus Dandois(?) vond ik wel interessant.
Over het algemeen vond ik de afleveringen met onbekende mensen het tofste. (Jelle Veyt bvb)
 
Idd. Ik vond er niets spontaniteit inzitten.


Vechtsporten interesseren mij ook totaal niet. Maar bvb die aflevering ergens in het begin met broer en zus Dandois(?) vond ik wel interessant.
Over het algemeen vond ik de afleveringen met onbekende mensen het tofste. (Jelle Veyt bvb)
Die aflevering met die pingpongster vond ik ook goed. Heel interessant.
 
Toch hatelijk als AA iedere keer over zichzelf begint: Ja wij hebben dat ook meegemaakt toen we vroeger BLA BLA BLA ….

😡😡😡


Basis van ieder interview is dat het niet gaat over u maar wel over uwe GAST


Hij is tegen die Kristel van K3 echt bijna een half uur over zichzelf bezig. Hoe narcistisch kan iemand zijn? Soms is het echt zielig.
 
Hoe is de laatste met Alex Callier? De muzikanten skip ik meestal. (wat veel laatste tijd naar mijn gevoel)
 
Ja, zelf ook niet meteen de grootste fan van de figuur Alex Callier (iets waar het veelvuldig over gaat in de podcast ;) )

Maar ik heb het in één keer beluisterd en ik heb me zelfs helemaal niet gestoord. Hele zotte anekdotes kwamen er wel niet naar boven. Maar best een degelijke aflevering.
 
Was ook totaal geen fan van de persoon Alex Callier maar dat is eigenlijk totaal veranderd dankzij deze aflevering. Dus dan is het een goede aflevering in mijn ogen. :p
 
Toch hatelijk als AA iedere keer over zichzelf begint: Ja wij hebben dat ook meegemaakt toen we vroeger BLA BLA BLA ….

😡😡😡


Basis van ieder interview is dat het niet gaat over u maar wel over uwe GAST !
Ik snap niet dat mensen als jij nog naar Welcome to the AA luisteren als het zo hatelijk is? 'K weet niet, als het mij zo stoort zou ik gewoon iets anders gaan doen in plaats van me er aan op te jagen.
 
Ik snap niet dat mensen als jij nog naar Welcome to the AA luisteren als het zo hatelijk is? 'K weet niet, als het mij zo stoort zou ik gewoon iets anders gaan doen in plaats van me er aan op te jagen.
Mag toch wel gezegd worden dat Alex nogal héél graag zichzelf hoort babbelen?

Stoort mij ook eigenlijk, dus ik cherry-pick welke afleveringen ik luister
 
Cherry-picken tussen afleveringen van een podcast waarbij je de host minder hoort spreken. Vreemd. De mensen die daar zitten, zitten ook op andere podcasts hoor 🤷‍♂ Enfin, niet allemaal natuurlijk, maar je snapt het punt wel.
 
Cherry-picken tussen afleveringen van een podcast waarbij je de host minder hoort spreken. Vreemd. De mensen die daar zitten, zitten ook op andere podcasts hoor 🤷‍♂ Enfin, niet allemaal natuurlijk, maar je snapt het punt wel.
Welcome to the AA is mijn enige niet-sport en niet-financieel/economische podcast, dus je punt is niet echt van toepassing op mij :wink:
 
Toch hatelijk als AA iedere keer over zichzelf begint: Ja wij hebben dat ook meegemaakt toen we vroeger BLA BLA BLA ….

😡😡😡


Basis van ieder interview is dat het niet gaat over u maar wel over uwe GAST
Dan vrees ik dat je met totaal de verkeerde incentive naar WTTAA luistert. Vele podcasts - maar zéker die met een comedian als host - zijn enorm personality driven. Kijk naar The Joe Rogan Experience; een beter voorbeeld kan je toch niet vinden?

En ik vind dat ook niet meer dan normaal. Zulke podcasts starten vaak als hobby -of passieproject en zeker in de begindagen kost dat veel meer (tijd/geld) dan dat het opbrengt. Dus waarom zou je dat willen hosten wanneer je er zelfs je eigen saus niet mag overkappen?

Een journalist die door een zender wordt betaald om een gast te interviewen, daarvan mag je verwachten dat ie zich volledig kan wegcijferen. Maar van een personality als Alex Agnew kan je toch niet verwachten dat ie een soort Zomergasten ofzo gaat hosten?

Edit: De ironie wilt dat Theo Maassen effectief Zomergasten gaat hosten. Maar dat zal niet hobbymatig zijn vermoed ik.
 
Laatst bewerkt:
Maar dat is toch ook ergens het punt van een podcast, dat het eerder een gesprek is tussen host en gast ipv puur een interview. Dan is het logisch dat de host af en toe ook eens iets over zijn eigen vertelt of op iets inpikt vanuit zijn eigen ervaringen. Het evenwicht moet natuurlijk wel goed zitten en het is nu ook niet de bedoeling dat de host meer aan het woord is dan de gast.
 
@Horse heeft het ook wel over een van de eerste afleveringen nog, blijkbaar is Alex wel gegroeid in het laten uitpraten van de gasten en zelf minder vertellen. Ik ben pas relatief laat beginnen luisteren, dus geen idee of het klopt. Het is mij in ieder geval nog niet als storend overgekomen.

Maarja, als je al tig afleveringen hebt gehoord en je ergert er u telkens aan... je dan moet je gewoon stoppen met luisteren.
 
Terug
Bovenaan