Ik vind de gast van 250 maar een anticlimax tho. Zal wel leuk zijn voor het oep zen bakkes publiek maar dat is het dan ook.
Idem. Ben zelf helemaal niet into vechtsporten, dus had zelfs nog nooit van die man gehoord, denk ik :unsure:

Voor henzelf zal het wel een coole ontmoeting geweest zijn.

JCVD had natuurlijk wél cool geweest :D


Geen idee wie ik dan wel had verwacht. Een Engelstalige internationale gast ofzo. Wie dat dan moest zijn, geen idee :tongue:
 
Voor de geïnteresseerden in die fight waar zijn oog zwaar geraakt was:

Min 11:50 als je naar de bewuste slag wil gaan. De volgende 13 minuten blijven wel indrukwekkend.
 
Die Rico film lijkt zwaar te sucken, het post-exploitation gevoel van de Machete films of de originele JCVD / Steven Seagal sfeer is ver te zoeken, ziet er uit als een derderangs Spaanse Netflix serie... de bro's in de gym gaan het oplepelen.
 
Deze was toch ook zo mijn ding niet.
Heb 45minuten geprobeerd, maar uiteindelijk afgezet.
Kon mij maar niet boeien.
 
Ik skip deze ook weer. Genoeg andere podcasts om te luisteren. Toch al effe geen echt straffe gast meer gehad, of vergis ik mij?
 
Ik skip deze ook weer. Genoeg andere podcasts om te luisteren. Toch al effe geen echt straffe gast meer gehad, of vergis ik mij?
Na een tijd heb je alle interessante gasten wel gehad in dit landje he. Als je wat rondkijkt, zie je dat die ook naar alle andere podcasts gaan 🤷‍♂️
 
Ik denk dan spontaan aan een Jonas Geirnaerts, Mark Uytterhoeven, Guy Mortier, Tom Lenaerts, Tom Van Dyck, ... nog genoeg interessante persoonlijkheden die kunnen langskomen met ongetwijfeld een schat aan verhalen.

En dat is dan maar één categorie van mensen.

Oh ja, en Regi natuurlijk :tongue:

Die namen moeten nog willen komen natuurlijk. Maar genoeg potentieel volk om nog langs te komen en nog een tijd door te gaan met deze podcast.

Liggen ze hier te klagen over een grote naam. :rofl:

Dit is wel Rico Verhoeven. Wereldkampioen boksen. Ik denk dat ze weinig grotere namen hebben gehad.

In zijn tak ongetwijfeld, maar het is nu eenmaal geen naam die bij het grote publiek heel gekend is.
Niet erg op zich, kan zeer interessant zijn, maar ik had stiekem toch ook iets anders gehoopt.
 
Ik denk dan spontaan aan een Jonas Geirnaerts, Mark Uytterhoeven, Guy Mortier, Tom Lenaerts, Tom Van Dyck, ... nog genoeg interessante persoonlijkheden die kunnen langskomen met ongetwijfeld een schat aan verhalen.

En dat is dan maar één categorie van mensen.

Oh ja, en Regi natuurlijk :tongue:

Die namen moeten nog willen komen natuurlijk. Maar genoeg potentieel volk om nog langs te komen en nog een tijd door te gaan met deze podcast.



In zijn tak ongetwijfeld, maar het is nu eenmaal geen naam die bij het grote publiek heel gekend is.
Niet erg op zich, kan zeer interessant zijn, maar ik had stiekem toch ook iets anders gehoopt.
Goh, ik vond het juist knap toen ik die naam zag. Dat is echt een bokser die wereldwijd bekend is.

Maar ik merk trouwens de laatste tijd dat ik echt niet de doorsnee BeyondGamer ben.

Vooral in het voetbal-topic merk ik dat. Ik ben toch iets grover in mijn gedrag, taalgebruik,... Het is met momenten wennen om mij in te houden.
 
Goh, ik vond het juist knap toen ik die naam zag. Dat is echt een bokser die wereldwijd bekend is.

Maar ik merk trouwens de laatste tijd dat ik echt niet de doorsnee BeyondGamer ben.

Vooral in het voetbal-topic merk ik dat. Ik ben toch iets grover in mijn gedrag, taalgebruik,... Het is met momenten wennen om mij in te houden.
Bleiter :fingerguns:
 
Ik denk dan spontaan aan een Jonas Geirnaerts, Mark Uytterhoeven, Guy Mortier, Tom Lenaerts, Tom Van Dyck, ... nog genoeg interessante persoonlijkheden die kunnen langskomen met ongetwijfeld een schat aan verhalen.

En dat is dan maar één categorie van mensen.

Oh ja, en Regi natuurlijk :tongue:

Die namen moeten nog willen komen natuurlijk. Maar genoeg potentieel volk om nog langs te komen en nog een tijd door te gaan met deze podcast.



In zijn tak ongetwijfeld, maar het is nu eenmaal geen naam die bij het grote publiek heel gekend is.
Niet erg op zich, kan zeer interessant zijn, maar ik had stiekem toch ook iets anders gehoopt.
Ik heb even Google Trends voor Belgie voor het afgelopen jaar bekeken en jouw grote namen vergeleken met Rico Verhoeven. En wat blijkt? Jouw namen zijn veel minder bekend bij het grote publiek, buiten Regi ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even Google Trends voor Belgie voor het afgelopen jaar bekeken en jouw grote namen vergeleken met Rico Verhoeven. En wat blijkt? Jouw namen zijn veel minder bekend bij het grote publiek, buiten Regi ;)
Voor alle duidelijkheid, de namen die ik opnoemde was meer een reactie op o.a. Green Mamba die zei 'dat we stilaan wel alle interessante namen gehad hebben in dit landje'. Niet als vergelijking met Rico Verhoeven.

Maar ik snap de verwarring ;)
 
De leukste afleveringen waren diegene met de mindere of niet gekende namen: Jelle Veyt, Lionel D, Sofie Lenaerts, Khalid Benhaddou met Erhan, Karel Sabbe voor zijn algemene bekendheid, Joël De Ceulaer..

En die met comedians zijn ook wel altijd top :)
 
Terug
Bovenaan