Van de politie? Na zijn waanzinnige passage in de Mosselpoppol? Kan moeilijk zeggen dat ik dat een overdreven straf vind. :)

Nee, jammer dat er geen nieuwe wttaa is. Want die laatste vond ik net wat minder door de gast. Dus hopelijk zijn de boys snel weer terug.
 
Ik ben nu pas aan WTTAA 206 bezig met Filip Moens. Hij is een ex-drummer en had een boek geschreven over de holebi-gemeenschap. Dat thema sprak mij niet echt aan, maar door de afwezigheid van nieuwe afleveringen heb ik het gisteren onder het wandelen toch een kans gegeven.

Heel interessante aflevering eigenlijk met allemaal weetjes en de geschiedenis van de holebi-gemeenschap.
 
Ik heb zonet de aflevering met Jens Dedoncker beluisterd. Ik blijf het toch iets vreemd vinden. Jens die zijn angsten beschrijft en zijn therapie. Alex die daarop inpikt en toegeeft dat hij ook naar een psychiater gaat. Ik wil het zeker niet in het belachelijke trekken, maar op den duur staat het goed om toe te geven dat men naar een psychiater gaat en mentale hulp zoekt. Maar allemaal zijn ze er al boven op he, dat dan weer wel.
 
Wat bedoel je precies? Volgens mij gaan ze nog wel hoor. Mentaal zullen die nog niet helemaal ok zijn.
Dat het 'goed' overkomt om toe te geven dat je mentale hulp zoekt, op voorwaarde dat je er wel reeds bovenop bent. Iedereen die ik hierover hoor spreken, moet in dezelfde zin vermelden dat ze er al bovenop zijn terug. Toegeven dat je mentale hulp zoekt en nog steeds in de miserie zit, dat hoor ik precies niemand zeggen.
 
Dat het 'goed' overkomt om toe te geven dat je mentale hulp zoekt, op voorwaarde dat je er wel reeds bovenop bent. Iedereen die ik hierover hoor spreken, moet in dezelfde zin vermelden dat ze er al bovenop zijn terug. Toegeven dat je mentale hulp zoekt en nog steeds in de miserie zit, dat hoor ik precies niemand zeggen.
De voorbeelden die je aanhaalt zitten er volgens mij alles behalve "terug bovenop" toch? Volgens mij zijn die ook gewoon nog bezig ermee.
 
Ik geloof dat Jens na die aflevering nog een tijdje is opgenomen.
Dat is alles behalve er bovenop imho.

De laatste aflevering met Gunther was wat 'braaf' vond ik.
Misschien dat de verwachtingen ook wat te hoog lagen na de droogte...
 
Gunther was helemaal geen interessant persoon in de podcast.
Elke bal die Alex of Andries gaf liet hij gewoon liggen.
 
Terug
Bovenaan