Kerstspecial van +4u :love2::love2::love2:

Edit: ik zit nog maar 1.5 uur ver, maar toch al straf hoe die weer van de grootste zever tot de zwaarste gesprekken kunnen gaan over een paar minuten tijd.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: 515
Die marathon podcasts zijn wel crazy. Die van vorig jaar vond ik naar het einde toe (laatste uur, mss wel twee uur) wel serieus inboeten aan kwaliteit van de gesprekken. Ik ben benieuwd hoe ze het dit jaar ervan afbrengen.
 
Enige wat je imo wel kan skippen is hun cadeautjes uitpakken stuk, daar heb je niet zoveel aan, en al zeker niet als je enkel aan het luisteren bent. Voor de rest wel een hele goeie. Ik vond Xander zijn persoonlijke ontwikkeling na de dood van zijn moeder ook straf.
 
Die marathon podcasts zijn wel crazy. Die van vorig jaar vond ik naar het einde toe (laatste uur, mss wel twee uur) wel serieus inboeten aan kwaliteit van de gesprekken. Ik ben benieuwd hoe ze het dit jaar ervan afbrengen.

Tjah, de mannen van Mij Gedacht vorig jaar een 12 uur aflevering gedaan.

Toegegeven, dat laatste uur was onbeluisterbaar. :)

Vond het ook een leuke aflevering. Andries, Jens en Xander toffe gasten om naar te luisteren.

Onze vierde man wel weer nogal storend bij momenten.
- overdreven gemaakt lachen, vaak met eigen flauwe moppen.
- zijn belachelijk trompetje weer gedaan.
- meesurfen op andermans moppen.

Maar goed, is een constante als er luchtige gasten zijn. Zal niet snel veranderen. Blijft globaal gezien een leuke podcast.
 
Woehoew, ik ben zo goed als mee... Zit halfweg de aflevering met Blackwave nu. Ik ken die mannen niet en hip-hop is totaal m'n ding niet. Maar nog niet de neiging gehad te skippen. Dat heb ik nog maar 1x gedaan, met Dutch Norris.
 
Tjah, de mannen van Mij Gedacht vorig jaar een 12 uur aflevering gedaan.

Toegegeven, dat laatste uur was onbeluisterbaar. :)

Vond het ook een leuke aflevering. Andries, Jens en Xander toffe gasten om naar te luisteren.

Onze vierde man wel weer nogal storend bij momenten.
- overdreven gemaakt lachen, vaak met eigen flauwe moppen.
- zijn belachelijk trompetje weer gedaan.
- meesurfen op andermans moppen.

Maar goed, is een constante als er luchtige gasten zijn. Zal niet snel veranderen. Blijft globaal gezien een leuke podcast.

De Mij Gedacht marathonaflevering was 24 uur. Echte HALDEN.
 
De heren zijn even gestopt met podcasten denk ik sinds de kerstspecial?
Ik ben nu wat aan het inhalen van voorbije podcasts en dan valt het toch wel op hoe vaak die het woordje "ofzo" gebruiken.
Zeker die podcast over Fear Factor, waarin enkel Alex & Andries aan het woord zijn...djeezes... als je elke keer een shotje zou nemen als die dat zeggen ben je 2 uur later in coma.
"Dat is wel cool...ofzo..."
"Ergens heb je dan wel een punt bereikt ...ofzo..."
"Echt lachen...ofzo..."

Best apart.
 
De heren zijn even gestopt met podcasten denk ik sinds de kerstspecial?
Ik ben nu wat aan het inhalen van voorbije podcasts en dan valt het toch wel op hoe vaak die het woordje "ofzo" gebruiken.
Zeker die podcast over Fear Factor, waarin enkel Alex & Andries aan het woord zijn...djeezes... als je elke keer een shotje zou nemen als die dat zeggen ben je 2 uur later in coma.
"Dat is wel cool...ofzo..."
"Ergens heb je dan wel een punt bereikt ...ofzo..."
"Echt lachen...ofzo..."

Best apart.
Funny dat je dit zo zegt.
 
Wim Willaert is wel een aangename man om naar te luisteren. Goeie verhalen, goed gebracht en vooral de rust dat em uitstraalt, goeie aflevering deze week
Blijven echt de beste afleveringen, met dit soort gasten.

Zou leuk zijn mocht men Wim Opbrouck ook eens kunnen strikken, lijkt mij een minstens even interessante man om naar te luisteren!
 
Hetgeen elke aflevering wel een paar keer voorkomt: Een gast heeft het over een situatie waar Agnew aan kan relaten, of de gast gebruikt een "moeilijk" woord dat Agnew kan uitleggen, dan is hij altijd zo fier als een gieter. Je ziet hem dan zo even ongemakkelijk links en rechts schuifelen om dan uiteindelijk van zijn drankje te sippen.

Zo funny die kleine kantjes van mensen als je er op begint te letten :laugh:
 
Terug
Bovenaan