Het was inderdaad een leuke podcast. Enige waar ik kon overgaan was het aantal keren dat hij bevoorrecht aanhaalde. Dat hoefde niet per se. Maar hey, we hebben allemaal wel onze stopwoordjes en zaken die we wel eens herhalen zeker.
 
Toby is top. Zijn liefde voor Antwerpen is mooi zonder irritant te zijn (zo kan het dus ook).
 
Laatst bewerkt:
Idem. Een van de mindere.
Ik moest precies ook vaak met het geluid spelen om die gast goed te begrijpen.
Ik moet wel zeggen dat hij zich herpakt na een halfuur. Het werd interessanter met zijn avonturen in LA. Misschien dat hij zich comfortabeler voelde.
 
Doorrzetten is de boodschap inderdaad. Heb weinig met de besproken subculturen maar dat is geen reden om niet te luisteren.
Best wel een interessante kijk op soms heel banale zaken. De kwaliteit van het hiphop groepje "3rd World" wordt door hem wel wat overschat m.i. ...
 
Aflevering met Robin Pront was best leuk. Vlotte kerel goei verhalen en kan ook vertellen over film

Telkens ik Pront zie, moet ik hier aan denken

GordonShumway.png
 
Aflevering met Robin Pront was best leuk. Vlotte kerel goei verhalen en kan ook vertellen over film
Ja, het is wat dubbel voor mij. Enthousiaste, sympathieke kerel die zeker wel leuke verhalen te vertellen heeft.

Maar anderzijds vind ik hem niet zo 'leuk' om naar te luisteren en vind ik hem ook wel 'vermoeiend' ofzo op een bepaalde manier...

En er is in ieder geval wel een serieuze hoek af :p
 
Ja, het is wat dubbel voor mij. Enthousiaste, sympathieke kerel die zeker wel leuke verhalen te vertellen heeft.

Maar anderzijds vind ik hem niet zo 'leuk' om naar te luisteren en vind ik hem ook wel 'vermoeiend' ofzo op een bepaalde manier...

En er is in ieder geval wel een serieuze hoek af :p
Ik verschoot niet echt toen hij over zijn ADHD begon ergens halverwege
 
Ja, het is wat dubbel voor mij. Enthousiaste, sympathieke kerel die zeker wel leuke verhalen te vertellen heeft.

Maar anderzijds vind ik hem niet zo 'leuk' om naar te luisteren en vind ik hem ook wel 'vermoeiend' ofzo op een bepaalde manier...

En er is in ieder geval wel een serieuze hoek af :p
Ik snap volledig wat je bedoelt, speciale en "aanwezige" kerel :p
 
Bon, Laex en Andries, ik snap dat jullie mensen kunnen gebruiken voor de omkadering van jullie podcast. Maar ons Marijke heeft allesbehalve een aangename stem, en zegt nauwelijks iets dat een meerwaarde bied. X and Os moest ook per se de Jokke van achter de knoppen halen. Laat dat gewoon zo mannen.

Wel goed bezig met de adil en Bilal en Robin Pront afleveringen!
 
Goeie aflevering met Thomas Smith. Luidop moeten lachen met Andries zijn opruimen 😅. Ik heb de vorige over Fear Factor geskipped trouwens.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan