Weer dik in orde, met Frederick De Backer. Funny momenten afgewisseld met diepgaande discussies, heerlijk
Grote fan van Bonkers.

Maar vond hem deze keer toch wel wat minder. Net iets teveel gezaag op zaken, waarbij ik mij afvraag of het niet is om interessant te doen.
Hierbij baseer ik mij natuurlijk ook wel een beetje op zijn uitspraken in Mij Gedacht, en zijn cultuurtips daar. Komt al te graag af met 1 of ander obscuur boek, om vervolgens iets dat populair is als complete kwatsh te gaan zien, waarbij hij die film of serie zelfs helemaal niet heeft gezien.
 
Grote fan van Bonkers.

Maar vond hem deze keer toch wel wat minder. Net iets teveel gezaag op zaken, waarbij ik mij afvraag of het niet is om interessant te doen.
Hierbij baseer ik mij natuurlijk ook wel een beetje op zijn uitspraken in Mij Gedacht, en zijn cultuurtips daar. Komt al te graag af met 1 of ander obscuur boek, om vervolgens iets dat populair is als complete kwatsh te gaan zien, waarbij hij die film of serie zelfs helemaal niet heeft gezien.

Ik volg jou hierin. Er werd naar mijn ervaring toch iets te vaak gebashed op iets en dan "pas op, ik heb het niet gelezen".
Terwijl ik een grote fan ben van Mij Gedacht, maar daar kaarten Xander en Daan het wel aan als hij weer eens te elitair bezig is 😂
 
Een van de weinige episodes die ik niet heb uitgeluisterd, ik vond dat die gast gewoon zat te bashen en zagen om interessant te doen terwijl hij dan dikwijls volledig naast de kwestie zat of duidelijk liet uitschijnen dat hij de film of het boek in kwestie niet of nauwelijks had gezien of gelezen.
 
Ga deze ook niet verder beluisteren. Fantasy = lui en ze zouden zich beter concentreren op onze eigen geschiedenis. Duidelijk dat het ASOIAF en GOT nog nooit gelezen of bekeken heeft. Verhaal is gebaseerd op de war of the roses en heel universum, geschiedenis en taal gecreëerd. Maar Martin mag wel eens zijn verhaal afmaken lazy bastard. ☺️
 
Vond de aflevering met De Backer nog niet zo slecht. Al heb ik wel meermaals met m'n ogen moeten rollen.
Haten op bekende fantasy verhalen maar dan achteraf zeggen 'ah da heb ik nog nie gezien'.
 
Vond de aflevering met De Backer nog niet zo slecht. Al heb ik wel meermaals met m'n ogen moeten rollen.
Haten op bekende fantasy verhalen maar dan achteraf zeggen 'ah da heb ik nog nie gezien'.

Ik vond het inderdaad aangenaam om naar zijn stem te luisteren. Het inhoudelijke heb ik hier al geschreven.
 
I don't know heb het nooit echt gehad met mediageile advocaten. Het zal wat van de gasten afhangen
Nee idd, ik ook niet. Het concept is nu ook niet echt veel anders dan dat van WTTAA. Een mens moet ook nog de tijd vinden om het allemaal te luisteren...

De broers wisselen af. De minder opvallende broer Mounir lijkt wel voor iets minder voor de hand liggende gasten te gaan, misschien dat er daar nog wel eens interessante afleveringen kunnen tussen zitten. Agnew en Van Looy hebben we nu ondertussen wel gehoord...
 
Podcast gewijs ondertussen wel een waanzinnig aanbod. Kan deze weken wel gebruiken om eens wat afleveringen in te halen van allerlei podcasts die ik nog staan had van vandejaar.
Soms is het aanbod teveel. Doordat midmid en 90 minutes en nu ook WTTAA eventjes geen content maken heb ik weer tijd voor muziek te beluisteren in de auto.. :biglaugh:
 
Er mag wel is iets interessant komen...Andries Beckers geeft ondertussen via Syntra opleidingen om een podcast te doen..weird...alsof dat een beroep is.
Ja het vet is van de soep wat mij betreft,ook me Sam Bettens,moet het daar nu weer over gaan? Kheb die expres overgeslagen want er is al zo een episode geweest dak dacht v ja we weten het ondertussen wel.
 
Er mag wel is iets interessant komen...Andries Beckers geeft ondertussen via Syntra opleidingen om een podcast te doen..weird...alsof dat een beroep is.
Ja het vet is van de soep wat mij betreft,ook me Sam Bettens,moet het daar nu weer over gaan? Kheb die expres overgeslagen want er is al zo een episode geweest dak dacht v ja we weten het ondertussen wel.
Bwa Sam Bettens was best goed en het ging niet alleen daarover. Er kwamen ook wat K's choice/ rex rebel verhalen aan bod en zijn bandleden zaten er ook bij.
 
Hopelijk in de toekomst meer interessante (onbekende) Vlamingen zoals die gast die bij de speciale eenheden van de politie zat of Ultrarunner Karel Sabbe. Zo van die op het eerste zicht normale mensen met een speciale/extreme hobby of beroep.
Een gevechtspiloot uit het leger zou ook eens cool zijn al hoorde je Andries al eens zeggen dat ze ermee bezig waren.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Er mag wel is iets interessant komen...Andries Beckers geeft ondertussen via Syntra opleidingen om een podcast te doen..weird...alsof dat een beroep is.
Ja het vet is van de soep wat mij betreft,ook me Sam Bettens,moet het daar nu weer over gaan? Kheb die expres overgeslagen want er is al zo een episode geweest dak dacht v ja we weten het ondertussen wel.
Da's toch net heel het concept van een podcast, en al zeker van WTTAA? Je houdt vast aan een werkwijze en nodigt dan gasten uit in functie hiervan. Zeker bij WTTAA staat of valt een aflevering met de centrale gast. Sommige onderwerpen/personen spreken mij totaal niet aan en sla ik met plezier een weekje over, ik denk dat ik slechts 25% effectief beluister. Of het bij Sam Bettens daar weer om moet gaan? Ik heb daar alleszins de voorbije jaren weinig van gehoord en vond het zelfs een interessante aflevering om te beluisteren. Als het vet voor u van de soep is, is de oplossing nochtans makkelijk: stoppen met luisteren.

Maar is blijkbaar eigen aan deze tijd: mensen die klagen en zagen over programma's waar ze blijkbaar verplicht naar moeten kijken of luisteren. Idem met De Mol, idem met De Slimste Mens. Vroeger was alles toch zo veel beter. :sleep::sleep:
 
Terug
Bovenaan