Maar deze week met Van Peel was wel boeiend, gewoon wat maten onder elkaar die praten over de film die ze gezien hebben. En Van Peel die dan nog over zijn 1001 voertuigen spreekt.
Ik ga er mijn dan toch eens aan moeten wagen dan. Ik vind Van Peel in zijn stand-up nogal zagerig soms, vooral als hij profetisch begint tegen het establishment. Als je hem bezig ziet zie je wel ook snel waar Alex zijn mosterd haalt voor zijn stand-up. Hij kan ook van die episodes tijdens zijn shows hebben waarin hij ineens de vox populi uithangt.
 
Ik ga er mijn dan toch eens aan moeten wagen dan. Ik vind Van Peel in zijn stand-up nogal zagerig soms, vooral als hij profetisch begint tegen het establishment. Als je hem bezig ziet zie je wel ook snel waar Alex zijn mosterd haalt voor zijn stand-up. Hij kan ook van die episodes hebben.
Ben Van Peel ook wel gaan apprecieren als podcastgast, zou die zen standup is deftig moeten bekijken. Ben die ooit tegengekomen tijdens het zappen in het midden van een mop en dat is by far de slechtste manier om een comedian te ontdekken, alleen besefte ik dat toen nog niet
 
Laatst bewerkt:
Ik stoor me te erg aan Alex die constant zijn gasten zit te one-uppen, dezelfde verhalen en moppen elke aflevering maar blijft bovenhalen en dan tussendoor ook nog eens de pseudo-intellectueel wil uithangen.
Terwijl Alex mij net overkomt als niet de snuggerste. Valt mij vooral op als er een gast is met iets meer intellectuele bagage. Of als er iemand te gast is met een iets diepgaandere humor.
 
Terwijl Alex mij net overkomt als niet de snuggerste. Valt mij vooral op als er een gast is met iets meer intellectuele bagage. Of als er iemand te gast is met een iets diepgaandere humor.

Zo een comedyshows vragen toch ook wat denkvermogen vermoed ik. Dat hij niet slim is op de manier dat mensen die wel lang gestudeerd hebben dat zijn is wel iets anders. En sommige jokes gaan nog vrij diep, zie naar unfinished business. Zijn kracht zit echt in de platte humor aan het begin van zijn shows en zo opbouwen naar meer diepgaande onderwerpen
 

Zo een comedyshows vragen toch ook wat denkvermogen vermoed ik. Dat hij niet slim is op de manier dat mensen die wel lang gestudeerd hebben dat zijn is wel iets anders. En sommige jokes gaan nog vrij diep, zie naar unfinished business. Zijn kracht zit echt in de platte humor aan het begin van zijn shows en zo opbouwen naar meer diepgaande onderwerpen

Ik zeg ook niet dat hij mentaal gehandicapt is natuurlijk. :)
Heb ook al meerdere shows van hem gezien, en vond die nog wel funny. Maar on the spot heb ik daar nog maar weinig mee moeten lachen eerlijkgezegd. Dat Japans intermedzo in mosselen om half 2 mss. Maar dat was toch ook mede dankzij Jens Dendoncker.
 

Zo een comedyshows vragen toch ook wat denkvermogen vermoed ik. Dat hij niet slim is op de manier dat mensen die wel lang gestudeerd hebben dat zijn is wel iets anders. En sommige jokes gaan nog vrij diep, zie naar unfinished business. Zijn kracht zit echt in de platte humor aan het begin van zijn shows en zo opbouwen naar meer diepgaande onderwerpen
Om comedy te doen moet je zeker een zekere intelligentie hebben, maar een IQ van 130 lijkt me toch wat overschat, zeker na dat filmpje. Beginnen zweten bij 2/7 van 84k?
 
Hele goeie aflevering met Sam Bettens en zijn band, veel humor, leuke anekdotes en op het einde ook een goed ernstig stuk over Sam zijn transitie.
Vond ik ook. En Alex was, los van een paar keer zijn obligatoire bulderlachen met zijn eigen moppen, ook best genietbaar.
 
Inderdaad ne goeie podcast. 't Is voor mij nog efkes wennen om Sam als man te zien, maar misschien net daarom dat ik het een goeie vond. Er werd heel open gepraat over de gevoelens voor en na de transitie. Ook interessant dat hij zijn deadname helemaal niet meer wil horen. Dat is iets wat ik nooit gedacht zou hebben.
 
Inderdaad ne goeie podcast. 't Is voor mij nog efkes wennen om Sam als man te zien, maar misschien net daarom dat ik het een goeie vond. Er werd heel open gepraat over de gevoelens voor en na de transitie. Ook interessant dat hij zijn deadname helemaal niet meer wil horen. Dat is iets wat ik nooit gedacht zou hebben.
Kan ik volledig inkomen wat die deadname betreft, voor mij is dat net hetzelfde
 
Terug
Bovenaan