Ik luister enkel nog als de gast me aanspreekt, zoals nu met Hakim. Maar hoe ongrappig is die Alex Agnew? Dezelfde mop in dezelfde stem 40 keer herhalen en blijven uitmelken, vooral in een ander stemmetje gesproken. Echt onbeluisterbare drek is dat geworden.
 
Ik luister enkel nog als de gast me aanspreekt, zoals nu met Hakim. Maar hoe ongrappig is die Alex Agnew? Dezelfde mop in dezelfde stem 40 keer herhalen en blijven uitmelken, vooral in een ander stemmetje gesproken. Echt onbeluisterbare drek is dat geworden.

Akkoord, maar het wordt gecompenseerd door Hakim zelf.
Gelukkig zit Andries er ook nog om vantijd het niveau terug uit het slob te halen.


Volledig nieuwe wereld van design & sneakers in a whole, maar heel interessante podcast. Bepaalde zaken opgeslagen en dingen bijgeleerd.
Kortom, goeie aflevering
 
Voor wie wat dieper wil gaan into The sneaker world kan ik We Got Love aanraden. Met 2 absolute sneaker kenners. En vaak ook toffe gasten. Hakim ook al eens te gast geweest.

 
Ik luister enkel nog als de gast me aanspreekt, zoals nu met Hakim. Maar hoe ongrappig is die Alex Agnew? Dezelfde mop in dezelfde stem 40 keer herhalen en blijven uitmelken, vooral in een ander stemmetje gesproken. Echt onbeluisterbare drek is dat geworden.
Classic Agnew.

Hakim heel grappigen dude. Agnew die beseft dat hij minder grappig is on The spot, dus die gaat zich dan maar wat profileren als minstens even grappig. Als hakim een mop maakt, moet Alex er toch steeds nog een minder grappig extra mopje bij zetten, gevolgd door een lachsalvo van zichzelf.

Als hij dan ziet dat Hakim iets grappig vond wat hij zei, gaat hij het uiteraard een ganse aflevering uitmelken. :)

Luchtige gasten en live shows, dan blijft Agnew op zijn slechtst.
 
Ik heb me mateloos geërgerd aan Alex in die laatste aflevering amai. Vond het zelfs spijtig dat de aflevering zo'n bijklank kreeg want het sneaker-onderwerp is wel interessant tegenwoordig.
 
Ja, het onderwerp was interessant deze keer maar de constante grapjes waren er over. Ik stoor me niet aan de grapjes, maar het moet nu ook niet elke 10 minuten zijn zoals in deze aflevering.
 
Agnew heeft een ego om u tegen te zeggen maar als het me dermate zou storen zet ik het gewoon af hoor.
Ik kan er gelukkig nog tegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik zal niet snel iets/iemand bashen, maar die aflevering met Chatar heb ik echt met moeite uitgeluisterd. Beluister de show al paar jaar en dit was de eerste keer dat Alex mij zo hard stoorde met altijd tussendoor te komen en moppen te claimen of uitmelken. Terwijl Hakim mij een oprecht interessant persoon lijkt met wel wat stories.
 
Ik zal niet snel iets/iemand bashen, maar die aflevering met Chatar heb ik echt met moeite uitgeluisterd. Beluister de show al paar jaar en dit was de eerste keer dat Alex mij zo hard stoorde met altijd tussendoor te komen en moppen te claimen of uitmelken. Terwijl Hakim mij een oprecht interessant persoon lijkt met wel wat stories.
Snap ik maar ik had ook wel het gevoel dat Hakim daar vooral zat om zijn programma te promoten dus was het sowieso minder op zijn persoon gedoeld.

Maar deze week met Van Peel was wel boeiend, gewoon wat maten onder elkaar die praten over de film die ze gezien hebben. En Van Peel die dan nog over zijn 1001 voertuigen spreekt.
 
Ik zal niet snel iets/iemand bashen, maar die aflevering met Chatar heb ik echt met moeite uitgeluisterd. Beluister de show al paar jaar en dit was de eerste keer dat Alex mij zo hard stoorde met altijd tussendoor te komen en moppen te claimen of uitmelken. Terwijl Hakim mij een oprecht interessant persoon lijkt met wel wat stories.
Dan zou ik zeker ook eens naar zijn podcast luisteren.


Heel funny kerel.
 
Snap ik maar ik had ook wel het gevoel dat Hakim daar vooral zat om zijn programma te promoten dus was het sowieso minder op zijn persoon gedoeld.

Maar deze week met Van Peel was wel boeiend, gewoon wat maten onder elkaar die praten over de film die ze gezien hebben. En Van Peel die dan nog over zijn 1001 voertuigen spreekt.

² that

Waar dat ze dan wel sterk in zijn is, het gaat over Top Gun en ge denkt oh boy dat kan nooit 2u interessant zijn. Maar ze maken telkens zijsprongen en die verhalen van Van Peel over vliegen maken het dan weer aangenaam luisterverdrijf.
 
² that

Waar dat ze dan wel sterk in zijn is, het gaat over Top Gun en ge denkt oh boy dat kan nooit 2u interessant zijn. Maar ze maken telkens zijsprongen en die verhalen van Van Peel over vliegen maken het dan weer aangenaam luisterverdrijf.

:fingerguns:

Heb enkel nog maar die laatste beluisterd en was aangenaam luisteren. Die vorige 2 nog te gaan..
 
Om niets te kennen van die film vond ik de aflevering nog wel aangenaam inderdaad.
 
Die nieuwe met Karin Slaughter is misschien wel de beste live tot nu toe. Alex houd zich goed in en Slaughter kan er mee om op de momenten dat hij dat niet doet. Slaughter zelf is gevat, intelligent en grappig en Andries komt ook goed tussen
 
In het begin was ik echt hooked en keek ik uit naar elke maandag, maar tegenwoordig luister ik heel zelden nog een aflevering. Ik stoor me te erg aan Alex die constant zijn gasten zit te one-uppen, dezelfde verhalen en moppen elke aflevering maar blijft bovenhalen en dan tussendoor ook nog eens de pseudo-intellectueel wil uithangen. Andries is Alex al lang ontgroeid, misschien tijd dat Andries een nieuwe podcast alleen begint.
 
In het begin was ik echt hooked en keek ik uit naar elke maandag, maar tegenwoordig luister ik heel zelden nog een aflevering. Ik stoor me te erg aan Alex die constant zijn gasten zit te one-uppen, dezelfde verhalen en moppen elke aflevering maar blijft bovenhalen en dan tussendoor ook nog eens de pseudo-intellectueel wil uithangen. Andries is Alex al lang ontgroeid, misschien tijd dat Andries een nieuwe podcast alleen begint.
2
 
Die met Pat Krimson is gewoon strike liggen soms 🤣 nu weet ik vanwaar die tekst komt in Paranoid in Moskou. En ook vanwaar de titel komt. Respect voor deze kerel!!
 
Terug
Bovenaan