Vind heel dat verhaal eigenlijk wel bizar. Werd nog maar een tweetal weken geleden aangekondigd voor een show die plaatsvindt binnen een kleine 3 maanden. En wordt nu reeds afgeblazen wegens gebrek aan interesse?

Ik wist het via een mailtje van alexagnew.be, voor de rest heb ik er nergens iets over gehoord. Hebben ze wel moeite gedaan om dit te verkopen?

Ze geven niet vrij hoeveel tickets er reeds verkocht werden, maar dat moet dan een heel triestig aantal zijn om er zo rap al de brui aan te geven.
Was toch wel aanwezig in de media. Denk zelfs items in het journaal (zowel VTM als VRT) als ik me niet vergis.

Ik zit niet in de business, maar de mensen die ermee bezig zijn zullen aan bepaalde verkooptrends wel een juiste inschatting kunnen maken. Voor zo'n events mag je wel verwachten dat er in de 1ste week meteen een groot (of zelfs het grootste) aantal tickets verkocht worden, denk ik. Als er tot hiertoe nog maar een beperkt percentage verkocht is geraakt, dan zullen er wel alarmbellen afgaan.
 
Idd zal wel zoiets zijn dat de verkooptrends niet veel goeds voorspelden.

De roast was wel goed anders, tof dat hij het zo sportief oppakte :laugh:
 
De meeste tickets voor een event verkoop je in de eerste 48 uur. Laat ons zeggen dat het op dat vlak dik tegenviel en nog niet genoeg was om een Lotto Arena te vullen...laat staan een weide van 60k.

Wat hadden ze ook verwacht, pal in het weekend van Graspop aan 70 Euro zonder ook maar één andere act aan te kondigen. Het helpt ook niet dat Werchter niet bepaald centraal ligt en nogal duur is om te eten, drinken en parkeren. Veel te veel obstakels voor een rechtstaande comedy show.

Agnew was sowieso altijd niet eens een plan b of c voor Werchter, maar eerder een plan D. Een expirement dat al langer in de schuif lag en waar ze nu ook van inzien dat het verkeerd aangepakt is.

Als ze meteen een full line up met bvb Xander Derycke, Geubels, Van Peel en wat muzikale acts als Triggerfinger aan een prijs van 50 Euro hadden aangekondigd was het een volledig ander verhaal geweest denk ik.
 
Als ze meteen een full line up met bvb Xander Derycke, Geubels, Van Peel en wat muzikale acts als Triggerfinger aan een prijs van 50 Euro hadden aangekondigd was het een volledig ander verhaal geweest denk ik.
Dit vooral. Blijkbaar na wat online speurwerk kwam het erop neer dat het wel een volledig dagprogramma zou geweest zijn met bands onderandere maar nergens werd dat openbaar gemaakt. Indien je zoiets doet moet je dit direct ook zo aankondigingen. De meeste mensen dachten gewoon dat het 2u comedy ging zijn and that's it.
 
De meeste tickets voor een event verkoop je in de eerste 48 uur. Laat ons zeggen dat het op dat vlak dik tegenviel en nog niet genoeg was om een Lotto Arena te vullen...laat staan een weide van 60k.
Ah heb je inside info over het aantal tickets dat al verkocht werden? Ben ik wel curieus naar. Je mag het altijd onder spoiler tags delen ;)
 
Mij enorm door de aflevering met Joost Vandecasteele moeten sleuren. Ik word echt zenuwachtig van naar diene mens te luisteren, springt onsamenhangend van de hak op de tak.

Nu voor de mega 200e aflevering ben ik eerst teruggegaan om alle afleveringen die ik indertijd heb overgeslaan toch eens te beluisteren.
 
Ah heb je inside info over het aantal tickets dat al verkocht werden? Ben ik wel curieus naar. Je mag het altijd onder spoiler tags delen ;)

Een exact cijfer heb ik niet, maar contact van de dochter binnen LiveNation had het over nog geen 6000 verkochte tickets. De dag erna staat er daar 60 000 man.
 
Mij enorm door de aflevering met Joost Vandecasteele moeten sleuren. Ik word echt zenuwachtig van naar diene mens te luisteren, springt onsamenhangend van de hak op de tak.

Nu voor de mega 200e aflevering ben ik eerst teruggegaan om alle afleveringen die ik indertijd heb overgeslaan toch eens te beluisteren.
Snap ik als er 1 man love or hate is dan is het hij wel
 
1 van de betere afleveringen van deze podcast gewoon. Zeer aangename en intelligente gast, Alex en Andries in goede doen, met goede vragen en geen flauwe humor.

En gewoon heel interessante verhalen over hoe het er toen achter de schermen aan toe ging. Met een man met een zeer interessante kijk op zaken als de Islam, extremisme, …
 
ondanks dat ik hem een boeiende persoonlijkheid vind ben er met tegenzin aan begonnen wegens zijn flauwe 'hot takes' over woke de laatste tijd, maar 't is idd een topgesprek (zit halfweg)
 
Terug
Bovenaan