Gisteren het fragmentje gezien en keek er al naar uit!
Dit zal waarschijnlijk de eerste worden die ik volledig ga beluisteren.
 
Ik ben heel curieus. Straks begin ik er aan. Die van vorige week vond ik niet speciaal. Ging precies niet echt ergens over.
 
Haat liefde met Bart Peeters. Vind hem goed maar niet te lang 😆 benieuwd dus

Edit: halfuur ver en bevalt me enorm. Wel grappig dat The radios anders uitgesproken moet worden dan dat iedereen al altijd doet blijkbaar.
 
Laatst bewerkt:
Vond em echt wel heel goed: zo 1 van die gasten die je gewoon een klein duwtje in de rug moet geven en met topverhalen kunnen afkomen en ze ook brengen: zoals met De Rycke die zen levensverhaal uit de doeken kwam doen, of Urbanus of Franky Desmet Vandamme over Channel Zero
 
Het heeft lang geduurd vooraleer ik Bart Peeters kon apprecieren.
Er zijn nog momenten dat ik er niet kan naar luisteren.
De podcast was verrasseren leuk om naar te luisteren. Hij was voor ik het wist ten einde.
 
Die aflevering met Bart Peeters was idd heel goed. Vooral dat stuk over zatte Sinterklaas. :)

Die met Pedro Elias wel een pak minder imo. Alex die vaak als enige bulderlacht met zijn zoveelste mop die niet valt, was daar op een moment precies bijna aan het stikken van zijn eigen moppeke.

En ook zijn andere classic. “Een darmonderzoek, kunde doen in het stadspark.” Iedereen lacht, goeie joke, iedereen snapt hem. En toch moet Alex toch nog eens zeggen, “maar wel na 12 uur snachts.” Gevolgd door enkel een solo lach van Alex.

Nee, de mix van een luchtige gast, en een live publiek, brengt het slechtste in diene mens naar boven.
 
Laatst bewerkt:
Die aflevering met Bart Peeters was idd heel goed. Vooral dat stuk over zatte Sinterklaas. :)

Die met Pedro Elias wel een pak minder imo. Alex die vaak als enige bulderlacht met zijn zoveelste mop die niet valt, was daar op een moment precies bijna aan het stikken van zijn eigen moppeke.

En ook zijn andere classic. “Een darmonderzoek, kunde doen in het stadspark.” Iedereen lacht, goeie joke, iedereen snapt hem. En toch moet Alex toch nog eens zeggen, “maar wel na 12 uur snachts.” Gevolgd door enkel een solo lach van Alex.

Nee, de mix van een luchtige gast, en een live publiek, brengt het slechtste in diene mens naar boven.
Het was al beter dan in de vorige 2.

Zijn show op de wei van Werchter is afgelast trouwens
 
Die afleveringen met Andries en Alex zijn nog de beste. Daar zijn ze zichzelf. Alex laat zich vaak iets te veel beïnvloeden door de gast.
 
Ik heb toch best genoten van de live met Pedro Elias. De aflevering met Average Rob was trouwens echt goed vond ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Kwam toevallig juist dit op youtube tegen, toch een aantal keer volledig plat gelegen.
THE WERCHTER ROAST OF ALEX AGNEW
Die roast was er inderdaad boenk op. Ik ben echt wel fan van zen comedy maar dit was iets te megalomaan

- staand op een wei? Zelfs Boudewijnstadion had beter geweest
- graspop is dat weekend en waarschijnlijk nog een paar festivals, dat ligt al maanden vast. Veel te laat met zen plan afgekomen.

Ik snap het wel he, bigger and better en nog een sportpaleis met plezier maar dit was de brug te ver
 
Kwam toevallig juist dit op youtube tegen, toch een aantal keer volledig plat gelegen.
THE WERCHTER ROAST OF ALEX AGNEW
Schitterend :ROFLMAO::ROFLMAO: Geubels in zijn sas.

Die met Bart Peeters was heel aangenaam om te luisteren. Met Elias moet ik nog opzetten. Aangezien het met een live publiek is, heb ik wel een beetje schrik dat Alex weer iets teveel uit z'n dak gaat...


Nu pas door dat die tickets 70 euro gingen kosten. Mensen zijn dat niet gewoon om zo'n bedrag neer te tellen voor comedy. Denk dat de meeste liefhebbers ook wel een rustige zaal verkiezen (ook liever dan het Sportpaleis). Dan moet je al hopen dat mensen dat willen neertellen, omdat het toch een 'unieke' ervaring is. Dat was duidelijk niet het geval. En zo uniek is het niet, want volgens mij gebeurt het toch wel vaker dat een komiek eens optreedt in een festival-setting (en dan heb je tenminste alle andere optredens nog)?

Nice try though, wie niet waagt, niet wint.
 
Laatst bewerkt:
Net degene met Average Rob geluisterd. Chille gasten. Wat is dat trouwens ook weer met die clips uit een podcast nu als extra filmpje. Het zal wel werken naar meer views zeker.
 
Die met Pedro elias is ok maar zoals hierboven vermeld: hoe vaak is Alex de enige die lacht met zijn eigen opmerkingen. Deed hij sowieso al veel maar nu met publiek.. Pedro ook hier wel zalige gast.
 
Nu pas door dat die tickets 70 euro gingen kosten. Mensen zijn dat niet gewoon om zo'n bedrag neer te tellen voor comedy. Denk dat de meeste liefhebbers ook wel een rustige zaal verkiezen (ook liever dan het Sportpaleis). Dan moet je al hopen dat mensen dat willen neertellen, omdat het toch een 'unieke' ervaring is. Dat was duidelijk niet het geval. En zo uniek is het niet, want volgens mij gebeurt het toch wel vaker dat een komiek eens optreedt in een festival-setting (en dan heb je tenminste alle andere optredens nog)?

Nice try though, wie niet waagt, niet wint.
Vind heel dat verhaal eigenlijk wel bizar. Werd nog maar een tweetal weken geleden aangekondigd voor een show die plaatsvindt binnen een kleine 3 maanden. En wordt nu reeds afgeblazen wegens gebrek aan interesse?

Ik wist het via een mailtje van alexagnew.be, voor de rest heb ik er nergens iets over gehoord. Hebben ze wel moeite gedaan om dit te verkopen?

Ze geven niet vrij hoeveel tickets er reeds verkocht werden, maar dat moet dan een heel triestig aantal zijn om er zo rap al de brui aan te geven.
 
Vind heel dat verhaal eigenlijk wel bizar. Werd nog maar een tweetal weken geleden aangekondigd voor een show die plaatsvindt binnen een kleine 3 maanden. En wordt nu reeds afgeblazen wegens gebrek aan interesse?

Ik wist het via een mailtje van alexagnew.be, voor de rest heb ik er nergens iets over gehoord. Hebben ze wel moeite gedaan om dit te verkopen?

Ze geven niet vrij hoeveel tickets er reeds verkocht werden, maar dat moet dan een heel triestig aantal zijn om er zo rap al de brui aan te geven.
Ik vermoed dat die organisatoren obv vroegere ervaringen zo'n ticketverkoop goed kunnen inschatten. Als in de eerste 2 weken de ticketverkoop langs geen kanten draait, op het moment dat het nog volop in de media is, gaan ze dit wss nooit meer kunnen goedmaken. In de cinema kunnen ze obv de verkoopcijfers in eerste week ook al een vrij correcte voorspelling doen wat de totale opbrengst zal zijn.
 
Terug
Bovenaan