Vanmorgen het laatste uur beluisterd van aflevering 200.
Voor een maandagmorgen is dat laatste (muzikale) kwartier wel niet nodig. 😬
Dan beginnen luisteren naar Raf Coppens. Ik ben blij dat hij daar eindelijk eens is en zijn verhaal eens hoor, dat is precies altijd zowat de komiek van den aldi geweest of de gefrustreerde ofzo en ik weet niet waarom.
 
Vanmorgen het laatste uur beluisterd van aflevering 200.
Voor een maandagmorgen is dat laatste (muzikale) kwartier wel niet nodig. 😬
Dan beginnen luisteren naar Raf Coppens. Ik ben blij dat hij daar eindelijk eens is en zijn verhaal eens hoor, dat is precies altijd zowat de komiek van den aldi geweest of de gefrustreerde ofzo en ik weet niet waarom.
Ben halfweg en toch ook wel content is de mens te horen en niet het onelinermachinegeweer.
 
Vanmorgen het laatste uur beluisterd van aflevering 200.
Voor een maandagmorgen is dat laatste (muzikale) kwartier wel niet nodig. 😬
Dan beginnen luisteren naar Raf Coppens. Ik ben blij dat hij daar eindelijk eens is en zijn verhaal eens hoor, dat is precies altijd zowat de komiek van den aldi geweest of de gefrustreerde ofzo en ik weet niet waarom.
Ja met zijn eindejaarsconference werd die zowat beschouwd als de marginale versie van Geert hoste (toen die algemeen gerespecteerd werd). maar buiten dat kenden er toch niet veel mensen zijn repertoire
 
Ik heb dit weekend afl 200 uitgeluisterd en het viel beter mee dan verwacht. Ik was terwijl aan het werken dus dat is een ideale afleiding. Het musicale einde was wel... speciaal :)
 
Ik heb dit weekend afl 200 uitgeluisterd en het viel beter mee dan verwacht. Ik was terwijl aan het werken dus dat is een ideale afleiding. Het musicale einde was wel... speciaal :)
Idem. Ik vond het einde wel grappig :p

Nu de afl met Coppens. Nooit echt grote fan geweest, maar toch eens benieuwd wat die allemaal te vertellen heeft. Zal ook wel een vat vol verhalen hebben.
 
Ik moet nog beginnen aan die met Coppens. Ik ken de mens totaal niet. Misschien als ik hem hoor dat ik denk 'ah ja, die'.
 
In 1 van de podcast afleveringen ging het over iemand die een reeks post apocalyptische comics geschreven/getekend heeft.

Ik ben al even aan het zoeken, maar kan precies niet terugvinden wie dit was.

Iemand enig idee over wie of welke comics ik het heb?
 
In 1 van de podcast afleveringen ging het over iemand die een reeks post apocalyptische comics geschreven/getekend heeft.

Ik ben al even aan het zoeken, maar kan precies niet terugvinden wie dit was.

Iemand enig idee over wie of welke comics ik het heb?
Kwam het ter sprake of was het echt een gast? Joost Vandecasteele heeft strips gemaakt denk ik en zie hem dat nog maken.

Misschien je vraag eens stellen in het strip topic?
 
Ik ben die met Average Rob aan het bekijken. Ik ben wel fan van die gast en zijn broer. Ik wist wel niet dat die al zo lang bezig is. Ik had tot 1 of 2 jaar geleden nog nooit gehoord van hem.
 
Ik ben nu die met 'De Staat' aan het luisteren. Het begon heel saai, maar hij is aan het loskomen.
 
Ik ben die met Average Rob aan het bekijken. Ik ben wel fan van die gast en zijn broer. Ik wist wel niet dat die al zo lang bezig is. Ik had tot 1 of 2 jaar geleden nog nooit gehoord van hem.
Ik ben die nu aan het luisteren. Grappige en interessante gasten die echt wel wat te vertellen hebben. Grote fan.
 
Ik ben die nu aan het luisteren. Grappige en interessante gasten die echt wel wat te vertellen hebben. Grote fan.

Vorige week die podcast geluisterd. Vaak echt luidop moeten lachen.
Sindsdien ben ik hun filmpjes op youtube aan't bekijken. Best goed en grappig eigenlijk.

Vandaag naar Wouter Deprez zitten luisteren, ook goeie aflevering. Zo'n slimme kerel, lijkt mij een zalige gast om uren mee aan de toog te hangen.
 
Vorige week die podcast geluisterd. Vaak echt luidop moeten lachen.
Sindsdien ben ik hun filmpjes op youtube aan't bekijken. Best goed en grappig eigenlijk.

Vandaag naar Wouter Deprez zitten luisteren, ook goeie aflevering. Zo'n slimme kerel, lijkt mij een zalige gast om uren mee aan de toog te hangen.
Ik hoor die super graag spreken. Zijn shows zijn ook fantastisch.
 
Terug
Bovenaan