Ben mij eerst nog door de Welcome to the Mosselfokcast aan't worstelen, die ook al 2u30 duurt
En morgen wss ook nog eens extra Gremlins er bovenop
Weet niet of ik deze 6u er ook nog eens bij neem
Zag ook op YouTube dat Amelie Albrecht er in zit, waar ik écht geen fan van ben eigenlijk
 
Ben mij eerst nog door de Welcome to the Mosselfokcast aan't worstelen, die ook al 2u30 duurt
En morgen wss ook nog eens extra Gremlins er bovenop
Weet niet of ik deze 6u er ook nog eens bij neem
Zag ook op YouTube dat Amelie Albrecht er in zit, waar ik écht geen fan van ben eigenlijk

Ik zit nu aan 2u20 en vind het best boeiend. Eerste uur is met Chris Ume. Amelie doet haar intreden na 3 uur podcast (tot het einde blijkbaar).
 
voor degene die rond 4u30 aan het wikipedia stuk zitten check zeker Xander zijne wiki foto eens.
 
Laatst bewerkt:
Zit nu 3u59min en moest net keihard lachen met het gezicht van Alex.

Amelie die de opmerking maakt hoe lame het is als mensen haar mop 'ik ben te lui' overpakken en tegen haar gebruiken. Terwijl dit precies was wat Alex deed toen ze net aan tafel kwam een uur eerder :laugh:
 
ge zijt echt gene fan van Alex he, zo ranten zeg :unsure:
Wel, ben al naar een stuk of 4 live shows van hem gaan kijken vroeger.

Ik ben mij aan Alex gaan storen tijdens de Corona crisis. En dan was wat teveel gaan focussen op dingen die mij storen zoals zijn nieslach, het moppen pikken van anderen. En dat die eigenlijk niet zo heel grappig is.

Hij stoort mij vooral in de live shows omdat hij daar opgedraaid is, en als er een luchtige gast zit. Dan wil hij die precies steeds overtreffen, om zich als DE comedian te profileren. Als er echter een serieuze gast zit heb ik niet zoveel problemen met Agnew. Stelt nog wel goeie vragen vaak.

Over lange podcasts. Snap het probleem toch ook niet echt. Ik heb nu wel de chance dat ik tijdens mijn werk kan luisteren, en zo een podcast van een paar uur welgekomen is. Maar je kan toch zoals gezegd perfect in sessies van 30 minuten luisteren?
 
Heb het ook wel wat gemerkt dat em met corona soms te gefixeerd was en op hetzelfde bleef doorklappen. Maar ergens snap ik ook wel dat als ze u uitlaatklep weghalen (want dat is comedy wel voor hem) dat je die dan ergens anders zoekt. Met als verschil dat we om de paar jaar een show van hem krijgen maar die podcast wel iets wekelijks is en wekelijks met iemand zijn frustraties geconfronteerd worden kan inderdaad wel eens gaan tegenvallen
 
Ook uitgekeken. Was wel OK, maar geen hoogvlieger voor mij. De vorige marathonaflevering vond ik gezelliger/cozy-er.

Iets dat me wel stoort aan hun format is dat ze nooit geen screenshare doen. Zeker in deze aflevering waar ze vaak aan het reageren waren op zaken die Andries op zijn computer liet zien, viel het extra op. Er zijn ondertussen toch al wel manieren om dit live te doen, zodat dit niet in post-productie nog moet geïntegreerd worden. Zou wel een meerwaarde zijn.

En bedankt om het woord tintenkiller te vermelden. Heb ik altijd een tof woord gevonden, maar had het al jaren niet meer gehoord.
 
Zit aan 5u nu, maar moet me er wel wat doorworstelen...
Die Amelie is toch een groot lawaai. Die extra persoon is er te veel aan, allemaal wat te druk naar mijn goesting. Het is ook meer de Amelie-show vanaf dat ze er bij komt...
 
Sffs tijdens het lopen verder luisteren, zit net voorbij het bestellen van de kapsalons.
 
Iets dat me wel stoort aan hun format is dat ze nooit geen screenshare doen. Zeker in deze aflevering waar ze vaak aan het reageren waren op zaken die Andries op zijn computer liet zien, viel het extra op. Er zijn ondertussen toch al wel manieren om dit live te doen, zodat dit niet in post-productie nog moet geïntegreerd worden. Zou wel een meerwaarde zijn.

In het begin deden ze dat wel, maar daar hebben ze eens problemen mee gehad geloof ik, waardoor ze dat nu standaard niet meer doen.

Weet het niet exact meer wat het juist was.
 
In het begin deden ze dat wel, maar daar hebben ze eens problemen mee gehad geloof ik, waardoor ze dat nu standaard niet meer doen.

Weet het niet exact meer wat het juist was.
Dat herinner ik me toch niet precies. Heel sporadisch plaatsten ze vroeger wel eens een screenshot van wat ze aan het kijken waren over het beeld. Maar dat wordt denk ik in post-productie gedaan en is dus gewoon heel wat extra werk (dat was de reden volgens mij).
 
Dat herinner ik me toch niet precies. Heel sporadisch plaatsten ze vroeger wel eens een screenshot van wat ze aan het kijken waren over het beeld. Maar dat wordt denk ik in post-productie gedaan en is dus gewoon heel wat extra werk (dat was de reden volgens mij).
Andries heeft het inderdaad wel eens toegelicht dat ze geen probleem willen met auteursrechten ofzo dacht ik.
 
Terug
Bovenaan