Verschrikkelijk als ge u daar op begint te fixeren 😅 Ik zit in de helft en ik hoor precies niet meer wat er gezegd wordt buiten elke zin 2 keer "ee tel é?" :D
Voor de rest wel toffe en interessante verhalen.
Ik ben daar sowieso gevoelig aan en hoor heel snel stopwoordjes of bepaalde lichaamstaal. Ook professioneel kan ik daardoor afhaken bij een uitleg ofzo 😆
 
Geen fan van die live-shows. Dat zolderke heeft juist zijn charmes. De afleveringen tussen Alex en Andries zijn trouwens de beste.
 
Geen fan van die live-shows. Dat zolderke heeft juist zijn charmes. De afleveringen tussen Alex en Andries zijn trouwens de beste.
Die show met Lieve Scheire was nochtans echt tof om te zien. Al heeft dat vooral met het nerdy enthousiasme van Lieve te maken.
 
Die met Ozark Henry vond ik maar zo-zo. Het Bowie verhaal was tof, maar voor de rest precies weinig inhoud.
 
Ik kan er niet naar luisteren vanwege de "zaal-galm". Als jullie meelezen: graag veel droger afmixen als jullie nog eens een live-versie maken.
 
Was wel een mooie aflevering met Ozark Henry. Toffe verhalen en ne mens die met het kleine content kan zijn is een toffe combo

Vooral de 'weetwelé' is me bijgeblezen.
Het feit dat Alex en Andries niet veel zeiden, vooral in het begin van de podcast, bewijst alleen maar hoe je aan Piet zijn lippen kan hangen.
Die heeft ook zo'n apart verhalen die een ander aspect en een andere wereld binnenin de muziek belichten. Heel boeiende podcast.

Net de podcast met Charlotte Timmers beluisterd. Hoe geestig is die? Echt een leuke podcast.
 
Charlotte Timmers. Kipke.

Maar den Alex moest zich weer als lollekensheer profileren. 2 keer zijn vreselijk trompetje na een slechte mop gedaan.
 
Nu met Jelle de Beule, heb nog maar de eerste tien minuten gehoord maar ben wel zeer benieuwd! Ik vind het wel gek dat ze zo enthousiast zijn over de nieuwe serie 'Nonkels'. De reclames ervan vind ik tenenkrullend. Precies een 'alles wat we zeggen is wel grappig int West-Vlaams'
 
Nu met Jelle de Beule, heb nog maar de eerste tien minuten gehoord maar ben wel zeer benieuwd! Ik vind het wel gek dat ze zo enthousiast zijn over de nieuwe serie 'Nonkels'. De reclames ervan vind ik tenenkrullend. Precies een 'alles wat we zeggen is wel grappig int West-Vlaams'
Vind de trailers niet representatief voor de serie. Maar heb me al in het topic van Nonkels al uitgesproken over het feit dat ik niet weet of de serie extra scoort bij mij als West-Vlaming en de herkenbaarheid erg apprecieer.
 
Vandaag ook een stuk geluisterd en nu toch wel zin om die serie te zien (mission accomplished?). Sprak me oorspronkelijk niet aan, wel nog totaal niets van gezien (ook geen trailer of zo)
 
Nu met Jelle de Beule, heb nog maar de eerste tien minuten gehoord maar ben wel zeer benieuwd! Ik vind het wel gek dat ze zo enthousiast zijn over de nieuwe serie 'Nonkels'. De reclames ervan vind ik tenenkrullend. Precies een 'alles wat we zeggen is wel grappig int West-Vlaams'
Ik ben enorm benieuwd naar die serie. Maar vooral omdat ze gefilmd hebben in Zaffelare (de villa), en ze de kantine gebruikt hebben als kleedkamer/schmink/...-ruimte. Mijn pa heeft da daar open gehouden voor hen.
 
Vind de trailers niet representatief voor de serie. Maar heb me al in het topic van Nonkels al uitgesproken over het feit dat ik niet weet of de serie extra scoort bij mij als West-Vlaming en de herkenbaarheid erg apprecieer.
Benieuwd... Voorlopige indruk is Bevergem light.
 
Terug
Bovenaan