De aflevering van deze week met Isolde Lasoen vond ik maar matig. Ze heeft zo een stille stem dat ik soms niet eens kan focussen op het onderwerp. Ik had ook de indruk dat ze erg onzeker in haar schoenen staat, op die leeftijd. Dikwijls ging het over de meningen van andere mensen en hoe erg ze dat vindt.
 
Laatst bewerkt:
Ze ging ook telkens snel akkoord met alles wijsheden die Alex weer ten toon spreidde 🤣. Vond ze inderdaad wat te stil praten.
 
Iemand heeft hier ooit benadrukt dat Andries heel vaak "ofzo" op het einde van een zin zegt, en nu hoor ik hem dat honderden keren per aflevering doen :rofl:
Hahaha, ja dat was ik 🙃 Als je daarop begint te letten ben je verloren, het ergste is dat Alex dat ook al overgenomen heeft, en zelfs bepaalde gasten, dan zitten ze daar met drieën te ofzo-en. Om zot te worden HAHAHA
 
Ik ben sowieso gevoelig aan het opmerken van stopwoordjes. Geen plezante eigenschap moet ik zeggen.
 
Weet er iemand of hun 5 jarig jubileum van in de Arenberg ook nog online gaat komen? Misschien is dat dan aflevering 250.

Er staat nu ook een boek te koop, maar 35 EUR voor een paperback van 264 pagina's zie ik toch niet zitten :D
 
Terug
Bovenaan