Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben akkoord met uw analyse dat het niet goed was maar ze groeien wel. Mede door het geluk dat we tegen Senegal hebben gehad en ook door heel die toestand van de inmenging. Vond ze nu wel een heel sterke match spelen met uitzondering van Doku die weer erg zwak is ingevallen.Spreken van een geslaagd WK na de belabberde eerste ronde en de barslechte eerste 80 minuten van de wedstrijd tegen Senegal, is Belgisch surrealisme ten top maar ik ben er wel mee akkoord, dit WK had zoveel plottwisten en drama dat het waanzinnig memorabel geworden is.
Hopen voor meer tegen Spanje is wishful thinking maar alles moet gespeeld worden
Idd, dikke match en moet gewoon weg bij Rangers. Erg mooie club maar hij kan beter zal ik zeggenIk ben niet te mottig om mijn woorden in te slikken. Zeker na Rangers - Genk was ik ervan overtuigd dat Heynen beter was dan Raskin. Maar de Raskin van de afgelopen twee matchen? Topper en die gaat sowieso een mooie transfer maken.
Valide punt.Uiteindelijk tellen enkel de resultaten. De kwartfinale halen, daar had iedereen op voorhand toch voor getekend, denk ik.
Legendarische ommekeer tegen Senegal. Daarna de USA met de voetjes op de grond gezet.
Ik kon toch ook geen beter scenario bedenken dan dit.
Ik kan die mens zijn smoel niet zien...Fun fact, das ne ex-collega van mij.
Uiteindelijk tellen enkel de resultaten. De kwartfinale halen, daar had iedereen op voorhand toch voor getekend, denk ik.
Legendarische ommekeer tegen Senegal. Daarna de USA met de voetjes op de grond gezet.
Ik kon toch ook geen beter scenario bedenken dan dit.
Again, op geen foutje te betrappen gisteren!Zeg zo'n dingen toch niet![]()
Kut, maar was te verwachten als je hem zag. Hopelijk herstelt hij er vlot van, en staat hij er terug op het EK.Onana kruisband gescheurd, toernooi voorbij (en het grootste deel van komend seizoen ook vrees ik).
Ik kan die mens zijn smoel niet zien...
Blijkbaar een manager, die het geen probleem vind om 1000'den euro's te gooien naar tickets...
De mop is voorbij, helaas. Je moest hier vannacht zijn.BREAKING news
Trump heeft gevraagd om de doelpunten nog eens te reviewen en de wedstrijd is geëindigd op 2-0:
- Eerste 2 doelpunten werden gemaakt door CDK, een Belg die in Italië speelt - dat is op zijn minst verdacht te noemen, bijkomend geboren in West Vlaanderen- dus niet eens een echte Belg. Bijgevolg zijn beide doelpunten afgekeurd.
- Doelpunt van Vanaken is eveneens afgekeurd aangezien die niet eens aan de aftrap stond en door een ongeluk van iemand anders op het veld is gekomen.
- Het vierde doelpunt is eveneens afgekeurd want dat is gemaakt wanneer de 90 minuten reeds voorbij waren, duidelijke fout van de scheidsrechter.
- de vrije schietkans van de VS in minuut 81 was eigenlijk een gemaakt doelpunt maar gewoon pech dat er juist een doelman in de weg stond, bijgevolg wordt dit beschouwd als een doelpunt.
Inderdaad. Nu ligt niemand toch nog wakker van de wedstrijden tegen Egypte en Iran?
Op dat moment wél, omdat plots de groepswinst onzeker wordt én je het gevoel krijgt dat ze met dat geleverde spel niet ver gaan geraken.
Maar kijk, we staan toch zowaar in de kwartfinale. Dus ja, WK geslaagd.
De Argentijnse pers is 4 jaar geleden na de gewonnen WK-finale ook niet gaan zeuren over die verloren match tegen SA.
Ik vraag mij altijd af, hoe doet die dat om bij elke match aanwezig te zijn? Zowel logistiek als financieel?Fun fact, das ne ex-collega van mij.
Dat is een succesvolle zakenman. Die heeft 2 bedrijven… Ik weet het, je zou het hem niet gevenIk vraag mij altijd af, hoe doet die dat om bij elke match aanwezig te zijn? Zowel logistiek als financieel?
.Ik vraag mij altijd af, hoe doet die dat om bij elke match aanwezig te zijn? Zowel logistiek als financieel?
bekijk die invalbeurt eens terug en enkel letten op waar Doku loopt. Zo vaak in niemandsland bij balverlies. Zet geen druk, laat zijn man lopen en gaat niet in duel.Onmogelijk te zeggen zonder te weten wat de instructies waren van Garcia. Als Garcia letterlijk tegen Doku zegt om niet te offensief te wezen, om vooral tijd te rekken en de tegenstanders af te matten, dan heeft Doku gewoon een goeie invalbeurt gespeeld.
Intussen waarschijnlijk sponsoringIk vraag mij altijd af, hoe doet die dat om bij elke match aanwezig te zijn? Zowel logistiek als financieel?