Général Zantas
Well-known member
Gewoon op zijn Kaapverdisch spelen tegen Spanje, en dan met de penalties naar de halve finale. Spanjaarden zijn niet goed met penalties.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Houd Yamal uit de wedstrijd en je hebt echt wel een kans. We hebben gisteren gezien als die niets klaar krijgt Spanje weinig doet buiten het balletje goed houden.Jullie zijn de RDs al aan het afschrijven tegen Spanje. Maar ik weet het zo niet, Spanje speelt toch ook niet zo ongelofelijk goed als iedereen dacht dat het ging spelen. Het is en blijft voetbal, dus de match moet altijd gespeeld worden. Zoveel factoren die het in ons voordeel kunnen doen uitdraaien.
WK sowieso geslaagd

Daar gaat het toch allemaal niet omZie nu eens... al die paginas hysterie voor niets...
Ik zei toch dat we makkelijk de USA konden kloppen?
NeenDoku wel weer heel matig ingevallen, niet?
Wel goed ingevallen, vaak bal goed bij kunnen houden en fouten uitgelokt.Doku wel weer heel matig ingevallen, niet?
Heeft toch wel veel fouten uitgelokt, en misschien was dat wel de eerste opdracht die hij meekreeg om het spel te vertragen.Doku wel weer heel matig ingevallen, niet?
Aan de bal toch verschillende missers hoor, dat moet echt uit zijn spel. Zat er verder defensief altijd goed tussen, dus als hij die foutjes er uit krijgt, hebben we misschien wel zicht op een nieuwe certitude in de defensie. Maar die foutjes moeten er dan echt uit, want nu toch ook te vaak een liability.Ngoy inderdaad weer die ene misser. Maar voor de rest toch een prima wedstrijd hoor. Toch enkele sterke tussenkomsten, en ik heb het gevoel dat dat toch wel klikt met Mechele.
Doku wel weer heel matig ingevallen, niet?
Spreken van een geslaagd WK na de belabberde eerste ronde en de barslechte eerste 80 minuten van de wedstrijd tegen Senegal, is Belgisch surrealisme ten top maar ik ben er wel mee akkoord, dit WK had zoveel plottwisten en drama dat het waanzinnig memorabel geworden is.
Hopen voor meer tegen Spanje is wishful thinking maar alles moet gespeeld worden
Uiteindelijk tellen enkel de resultaten. De kwartfinale halen, daar had iedereen op voorhand toch voor getekend, denk ik.
Legendarische ommekeer tegen Senegal. Daarna de USA met de voetjes op de grond gezet.
Ik kon toch ook geen beter scenario bedenken dan dit.
En hij ziet er ook een mensenmens uit. Hoe hij daar sprak met Doku op de bank. Het leek bijna vaderlijk... Die mens lijkt toch een goede band, en een veel betere, te hebben met de spelers.