Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Typische 'hij heeft niet gescoord dus slechte invalbeurt'-reactie. Er zijn dus blijkbaar mensen die effectief zo naar het voetbal kijken, dan heb je er toch maar weinig van gesnapt.Maar enfin. Hij was net super nuttig als aanspeelpunt, om de bal bij te houden, om fouten mee te krijgen.
En toch pakte het weerbuit. Ge zou bijna denken dat die het beter weet dan de supportersEr is toch geen pijl op te trekken wat Garcia doet of gaat doen he. Ongelofelijk.
Wij supporters denken wat meer simplistisch en denken dat je gewoon de beste 11 moet opstellen en meer niet, dat is nu eenmaal zo. Een trainer zal eerder kijken hoe je als team sterker kunt spelen. Maar dat neemt niet weg dat sommige trainers gewoon rare dingen doen en dat sommige keuzes totaal niet goed uitpakken. Gisteren had, tegen mijn verwachtingen in, Rudi volledig gelijk met zijn basisopstelling.En toch pakte het weerbuit. Ge zou bijna denken dat die het beter weet dan de supporters
Eén match terug ocharme zaten ze nog op elkaar te schreeuwen bij 0-2 ... Laten we ook niet de fout maken van de Amerikanen die dachten dat ze het warm water hadden uitgevonden omdat er goed gespeeld wordt tegen Janneke en Mieke. Na deze aanloop en kaliber van tegenstander moet ge als trainer ook al uw best doen om de ploeg niet eensgezind te krijgen, zeer plezante match maar ook gewoon logisch. Geen moment getwijfeld over kwalificatie in de aanloop naar deze match.Ik heb de indruk dat deze ploeg van België meer aan elkaar hangt dan die van de gouden generatie...
Het is toch wel indrukwekkend hoe Garcia alle hoofden in dezelfde richting weet te houden. In de groepsfase had ik eens goed gelachen voor een België- Spanje, maar nu lijkt dat niet eens onrealistisch dat ook zij over de knie gaan.
Tegen Spanje zullen we moeten hopen op een referentiematch van Courtois, iemand vooraan, en verder veel discipline en focus