Watch Party: België - VS om 02:00

Kijk jij vanavond ook?

• Ik blijf wakker en kijk thuis

Stemmen: 37 30,1%
  • Ik sta op en kijk thuis

Stemmen: 49 39,8%
  • Ik kijk niet

Stemmen: 23 18,7%
  • Ik kijk op verplaatsing

Stemmen: 20 16,3%

• Totaal aantal stemmers
    123
DFB333EB-3C9E-4104-ADF3-7A97B2D9ABFB.jpeg

Laatst bewerkt:
Een coach die eindelijk beslist om onfitte spelers niet te laten starten. En zie: beste België dit toernooi.

Nuja, de VS was wel een slappe vod vandaag.

Ik snap ook niet de Doku-haat hier. Die heeft toch zijn job vandaag goed gedaan, deze keer?
Jaja, goed gespeeld vandaag maar Spanje wordt inderdaad een ander paar mouwen. Die hun versnellingen in het spel waren echt snel, en hun goal tegen Portugal een beauty qua snelle combinatie. We gaan veel Duvelkes nodig hebben! Maar ja, in die fase van het tornooi komt ge nu eenmaal geen dutskes meer tegen. Dat wordt de echte test, en het lijkt wel dat we intussen iets op de rails hebben om een kans te maken, met Courtois op de doellijn weet je nooit! Nog even genieten van deze eerst, maar ook al zeer benieuwd!

Had hij ook niet 2 van die muziek dudes ingehuurd op zijn komen eten aflevering?

Hoe awkward zaten de analysten dat te bekijken.

Jaja, goed gespeeld vandaag maar Spanje wordt inderdaad een ander paar mouwen. Die hun versnellingen in het spel waren echt snel, en hun goal tegen Portugal een beauty qua snelle combinatie. We gaan veel Duvelkes nodig hebben! Maar ja, in die fase van het tornooi komt ge nu eenmaal geen dutskes meer tegen. Dat wordt de echte test, en het lijkt wel dat we intussen iets op de rails hebben om een kans te maken, met Courtois op de doellijn weet je nooit! Nog even genieten van deze eerst, maar ook al zeer benieuwd!

Spanje is wel andere koek. Dat gaat geen opendeurdag zoals bij de Amerikanen vol met slechte passes.

En Courtois, wel te doen met hem. Iedere match tegendoelpunten krijgen maar je hebt natuurlijk niet de verdediging van Real Madrid voor je neus.

België gaat sowieso minstens één goal slikken tegen Spanje. Kwestie natuurlijk, kunnen de Belgen minstens twee goals scoren tegen de Spanjaarden...

Maar kom, De Bruyne heeft een rustdag gehad. Dus misschien is hij wat opgeladen tegen vrijdag.

Spanje is wel andere koek. Dat gaat geen opendeurdag zoals bij de Amerikanen vol met slechte passes.

En Courtois, wel te doen met hem. Iedere match tegendoelpunten krijgen maar je hebt natuurlijk niet de verdediging van Real Madrid voor je neus.

België gaat sowieso minstens één goal slikken tegen Spanje. Kwestie natuurlijk, kunnen de Belgen minstens twee goals scoren tegen de Spanjaarden...

Maar kom, De Bruyne heeft een rustdag gehad. Dus misschien is hij wat opgeladen tegen vrijdag.
Spanje nog zonder tegengoal dit tornooi

Ik vond Ngoy na zijn mindere eerste helft wel echt uitstekend verdedigen. Zat overal tussen op de juiste momenten toen de Amerikanen aanvielen, nog iets meer dan Mechele deze match.
Als hij die momentjes waar hij het overzicht verliest of te slordig is met zijn passing nog uit zijn spel kan krijgen hebben we er gewoon een top verdediger bij. Maar dat zal hopelijk met ervaring wel komen.

Ik vond Ngoy na zijn mindere eerste helft wel echt uitstekend verdedigen. Zat overal tussen op de juiste momenten toen de Amerikanen aanvielen, nog iets meer dan Mechele deze match.
Als hij die momentjes waar hij het overzicht verliest of te slordig is met zijn passing nog uit zijn spel kan krijgen hebben we er gewoon een top verdediger bij.
Mechele zat er weer enkele keren naast. Was content met de opstelling, behalve CDK. Ongelijk gekregen. Helden. Logische overwinning tegen een zwakkere tegenstander. Doe het maar eens. Comon!

Toch onverwacht zeer goed gespeeld.
Ook CDK die iedereen hier lik op stuk geeft, hou dat niveau vast zou ik zeggen!
Starten met al uw sterspelers op de bank, je moet het maar durven. Maar kijk het heeft gewerkt. En zelfs Witsel nog inbrengen, wat mogen we toch allemaal meemaken!

Kijk, het is zielig wanneer je probeert vals te spelen, betreurenswaardig als het ook nog lukt, maar dan wel absoluut hilarisch als je dan toch nog zwaar verliest :p

Terug
Bovenaan