Watskeburt???
Nu, het is vrij eenvoudig en niet eens zo contradictorisch hoor.
- Post 1: Ja, ik heb alle bouwtechnische maatregelen genomen om opwarming tegen te gaan en ik ben daar vrij goed in geslaagd. Nu we een beetje geroutineerd zijn in het dichtdoen van de rolluiken en het verluchten op de juiste momenten, heb ik nog geen seconde een airco nodig gehad. In tegenstelling tot de nieuwbouwwoningen met de gigantische glaspartijen op het Zuiden. Punt bewezen.
- Post 2: Er zijn echter nog wat onbekende factoren: zullen onze zomers NOG veel warmer worden? Kan onze baby een kleine temperatuurstijging in huis evengoed verdragen als wijzelf? Enzovoort. Mocht later blijken dat die airco toch noodzakelijk is, overweeg ik nu inderdaad toch om wachtbuizen te steken omdat ons vals plafond volgende week dicht gaat. Niet onverstandig, toch? Tiens, staat die zin nu in de voorwaardelijke wijs? Jawel, dat heb je goed gelezen. Het zou nogal straf zijn dat ik exacte voorspellingen kan maken van ons binnenklimaat met 100% accuraatheid in combinatie met een perfecte voorspelbaarheid van onze baby, niet? Ik ben dan misschien ingenieur en EPB-verslaggever, maar jammer genoeg nog steeds geen waarzegger.

Mod edit: overbodig gedeelte verwijderd
Laatst bewerkt door een moderator: