Wat zijn uw ervaringen met "detailers" ?

Ik heb één keer het risico genomen van het poetsen van mijn auto uit te besteden en dat is toch wel sterk tegengevallen. Het was volledig duidelijk dat hij het puur voor het geld deed, "quick 'n dirty" zou ik het noemen. Zonder teveel in detail te treden, het trok op niks, helemaal niet deftig gewassen, bepaalde stukken zelfs helemaal niet gewassen...

Ik vroeg me af, is dit gewoon een tegenvaller/uitzondering, of in lijn met jullie eigen ervaringen?
 
Hangt een beetje af met wat je een detailer noemt. Echte detailers besteden zeer veel aandacht aan het correct wassen (en eventuele detailen > polijsten e.d.). Maar die vragen daar ook best veel geld voor (niet geheel onterecht, want het kost best wat tijd en goede producten kosten ook best wat geld).

Ik was zelf met de "correcte" technieken en producten, dus geen ervaring met detailer op mijn eigen wagen. Ik ken wel een detailer hier in de buurt en die levert echt wel piekfijn resultaat af.
 
Hangt een beetje af met wat je een detailer noemt. Echte detailers besteden zeer veel aandacht aan het correct wassen (en eventuele detailen > polijsten e.d.). Maar die vragen daar ook best veel geld voor (niet geheel onterecht, want het kost best wat tijd en goede producten kosten ook best wat geld).

Ik was zelf met de "correcte" technieken en producten, dus geen ervaring met detailer op mijn eigen wagen. Ik ken wel een detailer hier in de buurt en die levert echt wel piekfijn resultaat af.
Als het niet op je eigen auto is, hoe weet je dan dat het resultaat piekfijn is? Dat vereist toch wel een zekere inspectie van dichtbij
 
Ik volg Vermijl Car Detail en Car Detailing Corner. Als je ziet hoe die mannen het aanpakken, dan durf ik gerust te zeggen dat het resultaat je niet zal teleurstellen.

Je betaalt er dan ook wat voor, maar zoals hierboven reeds gezegd, kan je dit in geen enkel opzicht vergelijken met een ritje door de wasstraat ...
 
ikzelf heb mijn wagen in Gyeon Durflex staan... en het is elke euro waard :)

Laten doen bij Car Detailing Corner. de beste detailer van belgië voor me
 
ikzelf heb mijn wagen in Gyeon Durflex staan... en het is elke euro waard :)

Laten doen bij Car Detailing Corner. de beste detailer van belgië voor me
Die coating is één ding natuurlijk. Maar je moet nog altijd uw wagen correct wassen.

Ik weet niet wat je bij een detailler moet betalen voor een wasbeurt. Maar je snapt zelf ook dat je niet voor 15€ zoals bij de Pakistanen een goed resultaat hebt. Deftig materiaal, water, werkuren en huur van de locatie dan zit je daar al ver boven.
 
Slechte ervaring gehad bij ene die z’n afspraken niet nakwam, via de Mercedes Me app kan ik zien wanneer de wagen de laatste keer ontgrendeld werd en hij heeft daar dus 2 dagen gestaan zonder ook maar te bewegen. Die loebas dacht wss dat hij mij eens in zak ging kunnen zetten met werkuren.
Nu laten wij telkens iemand komen tot bij ons, die guy levert prachtig werk en is nog eens een derde (!) goedkoper.
 
Die coating is één ding natuurlijk. Maar je moet nog altijd uw wagen correct wassen.

Ik weet niet wat je bij een detailler moet betalen voor een wasbeurt. Maar je snapt zelf ook dat je niet voor 15€ zoals bij de Pakistanen een goed resultaat hebt. Deftig materiaal, water, werkuren en huur van de locatie dan zit je daar al ver boven.

Klopt idd, een coating kan beginnen vanaf een 750 euro (afhankelijk van de staat van uw lak). Erna is het correct zelf wassen van de wagen ook belangrijk. Goede producten zoals die van Gyeon, Nanolex,.... helpen je al een hele eind.

Je wagen laten wassen door een goede detailer zal al snel naar de 150 euro gaan.
 
Terug
Bovenaan