Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn vrouw heeft een tijd onderzoek gedaan bij JnJ, en een tijd bij een universiteit in Aberdeen. Het verschil was zeer pijnlijk. Het gaat dan om testen van medicatie, bij JnJ worden (logischerwijs) voor elke test nieuwe muizen gebruikt, omdat je nooit zeker bent wat de effecten van vorige tests waren. Binnen de universiteiten worden die muizen gewoon hergebruikt.Bevordering van docent > hoofddocent > hoogleraar > gewoon hoogleraar is ook niet gegarandeerd. Daar speelt opnieuw je CV een rol, alsook wat interne poltiek. Collega van mij is in de 50 en hoofddocent.
Nu goed, niets om over te klagen uiteraard. Dat klagen reserveer ik eerder voor het hele circus van publiceren/naar geld bedelen, en uiteraard de gammele infrastructuur. Want, volgens mij typisch voor deze kant van de wereld, eens investeren in deftige gebouwen en ondersteunend administratief personeel, daar doen we niet aan mee.
Nu, ik wil wel zeggen dat we in België hoogstaand onderzoek voeren. Dat van die muizen lijkt mij wel gewoon pover management van de onderzoeksgroep (kost ook geen fortuin).Mijn vrouw heeft een tijd onderzoek gedaan bij JnJ, en een tijd bij een universiteit in Aberdeen. Het verschil was zeer pijnlijk. Het gaat dan om testen van medicatie, bij JnJ worden (logischerwijs) voor elke test nieuwe muizen gebruikt, omdat je nooit zeker bent wat de effecten van vorige tests waren. Binnen de universiteiten worden die muizen gewoon hergebruikt.
Hetzelfde met het "verzorgen" van de proefdieren. Bij JnJ een gecontroleerde omgeving en is het iemand zijn voltijdse job om die dieren tot in het kleinste detail te verzorgen. Bij de universiteit mag de onderzoeker dat zelf doen, en staan ze gewoon ergens in een lokaal zonder controle op klimaat etc.
Er mogen geen niet-lichaamseigen zaken begraven worden, dus een pacemaker wordt terug verwijderd voor de begrafenis. Meestal of altijd moet de begrafenisondernemer dat doen, en proberen mooi terug dicht te naaien.
Maar hoe zit dat met valse heupen of knieën? Dat is toch een hoop metaal die niet zomaar los te krijgen is, dus hoe en door wie gebeurt dit?
ik wil meer info over de zaken die we beter niet weten
Het is nochtans niet dat ze hier op onderwijskosten bespaard hebben de voorbije jaren, andere (buur)landen hebben daar bijv. wel enkele fundamentele besparingen kunnen doorvoeren. Ik zou het eens terug moeten bekijken, maar het is een enorme proportie van de overheidsbesteding hier jaarlijks naar het onderwijs vloeit (en hoog ligt in verhouding met andere landen).Soms is het gewoon schrijnend: liften die al jaren moeten vervangen worden, persluchtleidingen die plots water spuiten en lekken uit het plafond. Ik heb ook mijn vrouw haar privé-universiteit bezocht in Mexico. Die ga je op geen enkele wereldindex vinden als het over goed onderzoek gaat, maar die hebben wel de wil en het budget om moderne gebouwen te zetten, en vooral te onderhouden.
Ligt da nooit op uw maag? Kunt ge gewoon rustig middageten eten?Goh, kan ondertussen wel een boek schrijven over de verschillende ondernemers waar ik al gewerkt heb.
Deels blunders, deels degoutante lichamen gaan halen.
Crematies die te vroeg plaatsvinden, met lege kist plaatsvinden, zelfmoorden aan spoorweg gaan oprapen, lichamen gaan halen die maanden in een warm appartement liggen, gemummificeerd lichamen gaan halen.
Zaken die me steeds bij blijven, kindjes, baby's, echt verdriet, opbaren lichamen van de aanslagen, van de busramp,...
als er vragen zijn stel maar, maar ga niets uit men eigen typen
Ge wordt dat gewoon, in het begin is dat moeilijk, na een tijd 'went' dat.Ligt da nooit op uw maag? Kunt ge gewoon rustig middageten eten?
Ik werkte de eerste 2 jaar van mijn loopbaan in de automobiel, ik heb die sector verlaten wegens gebrek aan toekomstperspectief, lage verloning voor technische profielen. Alles draait rond marketing en commerce. De techniek boeit mij, maar er is geen deftig verdienmodel in de garagewereld of je moet richting het (semi)-louche tweedehandscircuit gaan en wagens importeren. .Ik werk in een merkgarage, beter bekend als de stealers.
-We verdienen soms met moeite 200eur op een nieuwe wagen die veelvouden van 10k kost(tijd die de verkoper in de koper steekt niet meegerekend en die loopt soms van aankoop tot aflevering in de +10u).
-je bij garanties iedere reparatiemethode moet volgen of bij audit bij het ontbreken van 1 onderdeel het ganse bedag moet terugbetalen+boete. Ik heb zo na audits terugbetalingen meegemaakt van 100k a 200k
-Op garantieherstellingen pakken we geen winst tenzij de mechanieker sneller werkt dan de barematijden(die soms erg/te scherp zijn).
- bestekken van herstellingen worden gemaakt in het online wisselstukkenprogramma met vaste nationale prijzen.
-je verplicht wordt investeringen te doen aan je interieur/exterieur van de garage binnen een bepaalde termijn via een voorafbepaalde bedrijf, die bij concessies kunnen oplopen tot +500k. Indien niet uitgevoerd, verlies van merklicentie.
Letterlijk bedrijven op falliet weten gaan omdat ze 5j na verplichte renovatie terug verplicht werden hun kleuren/imago aan te passen.
Mogen we weten over welk merk het gaat?Ik werk in een merkgarage, beter bekend als de stealers.
-We verdienen soms met moeite 200eur op een nieuwe wagen die veelvouden van 10k kost(tijd die de verkoper in de koper steekt niet meegerekend en die loopt soms van aankoop tot aflevering in de +10u).
-je bij garanties iedere reparatiemethode moet volgen of bij audit bij het ontbreken van 1 onderdeel het ganse bedag moet terugbetalen+boete. Ik heb zo na audits terugbetalingen meegemaakt van 100k a 200k
-Op garantieherstellingen pakken we geen winst tenzij de mechanieker sneller werkt dan de barematijden(die soms erg/te scherp zijn).
- bestekken van herstellingen worden gemaakt in het online wisselstukkenprogramma met vaste nationale prijzen.
-je verplicht wordt investeringen te doen aan je interieur/exterieur van de garage binnen een bepaalde termijn via een voorafbepaalde bedrijf, die bij concessies kunnen oplopen tot +500k. Indien niet uitgevoerd, verlies van merklicentie.
Letterlijk bedrijven op falliet weten gaan omdat ze 5j na verplichte renovatie terug verplicht werden hun kleuren/imago aan te passen.
Tuurlijk, PeugeotMogen we weten over welk merk het gaat?
Hoe denk je dat ik aan mijn nickname gekomen benIk werkte de eerste 2 jaar van mijn loopbaan in de automobiel, ik heb die sector verlaten wegens gebrek aan toekomstperspectief, lage verloning voor technische profielen. Alles draait rond marketing en commerce. De techniek boeit mij, maar er is geen deftig verdienmodel in de garagewereld of je moet richting het (semi)-louche tweedehandscircuit gaan en wagens importeren. .
Heeft bijna elk nieuw crematorium tegenwoordig.Wij hebben ooit een crematorium ontworpen (niet nader genoemd) waar we de energie recupereren van de verbrandingsovens...
Dan is je laatste daad het gebouw opwarmen in de winter.....
Ik had het daar toch wa moeilijk mee. But hey all is allowed in the name of energysavings
allez leuk. Betalen jullie de familie dan uit voor de gewonnen energie Of is het vreg gewijs stelen...Heeft bijna elk nieuw crematorium tegenwoordig.
Maarja, als El Kaouakibi al 100k kan factureren voor advies bij een verbouwing, dan jij toch een veelvoud?Dat ik als bouwadviseur voor een bouwfirma...
- op zelfstandige basis werk en dus niet in loondienst
- 100% op commissie werk en dus geen vast loon/inkomen heb
- zelf voorontwerpen teken. Ik zeg dit niet aan (potentiële) klanten, ik zeg dat ons studiebureau dit doet, maar eigenlijk teken ik ze dus zelf. Er zijn wel niet veel bouwadviseurs die dat doen.
Ik ben duidelijk veeeeeeeeeeel te goedkoop, maar ik ben dan ook geen politiekerMaarja, als El Kaouakibi al 100k kan factureren voor advies bij een verbouwing, dan jij toch een veelvoud?
voor welk gebouw heeft die feitelijk die factuur gestuurd? Das feitelijk wel geschift veel.Ik ben duidelijk veeeeeeeeeeel te goedkoop, maar ik ben dan ook geen politieker
Zonder zwans, eigenlijk is dat ook wel iets dat de meeste mensen niet echt weten, wanneer je dit in loondienst doet verdien je best ok, als zelfstandige kan je echt wel heel goed verdienen wanneer je hard werkt en goed verkoopt.
En maar 200 euro winst op een wagen?Tuurlijk, Peugeot