Wat nu niet meer denkbaar is...

Op het dak van een hulpvaardige wildvreemde zijn auto mogen meerijden na een fuif (omdat de auto reeds vol zat met eveneens liftende passagiers)...zalige tijden
Hah, ook nog gedaan maar dan op de capot. Op de buik, ramen open en beide raamstijlen goed vastpakken. Ooit heeft er een slimme bij aankomst z'n raam beginnen dichtdoen met mijn vingers ertussen.

Of door 't veld van den boer crossen met den auto terwijl ik mijn maat die op het dak lag er probeerde af te schudden.

Of onszelf in de fik steken met 2takt en in het zwembad bij onze maat springen. Dag erop heel z'n pelouse zo roest als iets, van de naft. Ouders waren op reis.

Een wonder dat ik niets ernstigs overgehouden heb aan al die toeren.
 
Hah, ook nog gedaan maar dan op de capot. Op de buik, ramen open en beide raamstijlen goed vastpakken. Ooit heeft er een slimme bij aankomst z'n raam beginnen dichtdoen met mijn vingers ertussen.

Of door 't veld van den boer crossen met den auto terwijl ik mijn maat die op het dak lag er probeerde af te schudden.

Of onszelf in de fik steken met 2takt en in het zwembad bij onze maat springen. Dag erop heel z'n pelouse zo roest als iets, van de naft. Ouders waren op reis.

Een wonder dat ik niets ernstigs overgehouden heb aan al die toeren.
En dan is de huidige generatie verbaasd dat Jackass ooit zo populair was bij ons :tongue:.
 
Hah, ook nog gedaan maar dan op de capot. Op de buik, ramen open en beide raamstijlen goed vastpakken. Ooit heeft er een slimme bij aankomst z'n raam beginnen dichtdoen met mijn vingers ertussen.

Of door 't veld van den boer crossen met den auto terwijl ik mijn maat die op het dak lag er probeerde af te schudden.

Of onszelf in de fik steken met 2takt en in het zwembad bij onze maat springen. Dag erop heel z'n pelouse zo roest als iets, van de naft. Ouders waren op reis.

Een wonder dat ik niets ernstigs overgehouden heb aan al die toeren.
En nu volle bak bidden dat u klein mannen niet dezelfde toeren gaan doen later :laugh:
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan