Wat nu niet meer denkbaar is...

Ons verhaal heeft veel raakvlakken alleen gebeurde dit zo'n 20 jaar geleden. Kwas eveneens lid van ons jeugdhuis en veel herinner ik me eigenlijk niet vermits ik er meer een stuk in m'n kloten had als wat anders. Mijn bijnamen waren Befke en later Balzak (de details over het waarom bespaar ik u:laugh:) goeie tijden bro, politie betrapte ons regelmatig met de meest spastische en ontoelaatbare activiteiten maar kneep een oogje dicht met de melding "alé ketten doe ne kier is normael, stop me da zoape ent verke uit te hange en ga no hoas", hij deed alsof hij zich eraan stoorde ma kzag dat hij zijn lach aant inhoude was. Dag van vandaag is dit ondenkbaar, zalige tijden. Beffy is geen slechte naam indeed ;)
Van Befke naar Beffer, blij om te zien dat je volwassen bent geworden :tongue:.
 
you-win-score-one-for-you.gif
 
20 jaar geleden, in de hogeschool, zat zo'n ambetanterik/aansteller in mijn klas. kwam ook uit het grote "knokke heist", en had visitekaartjes voor iedereen op de eerste schoolweek over zijn website , over zijn interessant leven :shutup:. Ook zo echt het type snob die dacht dat iedereen minder was dan hem. Maar dan wel komen vragen of we astublieft zijn dom gastenboek wouden tekenen op zijn site... :wtf:

Stond daar zo'n foto op, van een 100 dagen fuif , close up van zijn gezicht met besmeurd eieren op zijn hoofd, gewoon een soort gelei achtige brei was dat. Ik had er niet beter op gevonden om op de klascomputer die foto te bewerken met een stijve lul van een website in te fotoshoppen, alsof het was dat hij net een cumshot had gekregen op zijn gezicht.

En die foto dan naar iedereen van de klas rondgestuurd op het interne systeem "blackboard" ofzo dacht ik. Die foto heeft masssaal gedeeld geweest, zelf sommigen hadden die foto gecopy/paste in zijn gastenboek. Het was plots gedaan met reclame te maken over zijn website.

Nu zou dat niet meer denkbaar zijn. Toen was fotoshoppen nog geinig, maar nu met die deepfake toestanden, heb je meteen een proces aan je been.
 
* Een vrouw speels op haar gat kletsen als een signaal dat je haar wel zag zitten. (De jaren '90 en vroeger).
* Uw hond zonder leiband op straat loslaten (dat mocht toen nog)
* Met krijt op straat tekenen waarbij je dan cijferkes invulde tot 10 of zo (iemand die nog weet hoe dit noemt)? En dan waren we daarop aan het springen en zo .. zoiets zie ik nu nooit meer ..
 
* Een vrouw speels op haar gat kletsen als een signaal dat je haar wel zag zitten. (De jaren '90 en vroeger).
* Uw hond zonder leiband op straat loslaten (dat mocht toen nog)
* Met krijt op straat tekenen waarbij je dan cijferkes invulde tot 10 of zo (iemand die nog weet hoe dit noemt)? En dan waren we daarop aan het springen en zo .. zoiets zie ik nu nooit meer ..

Hinkelspel
 
Past op. Er is al int nieuws geweest dat zure buren dat aangaven aan de politie als graffiti, dat krijt op de stoep... #facepalm
 
Bouwvakkers die vrouwen nafluiten.

Ik herinner me dat mijn madam dit niet heel erg vond toen ze begin/eind de 20 was.
Ze is nochtans geen aanstellerig/extravagant type, maar het toverde meestal wel een glimlach op haar gezicht.

Doen/durven bouwvakkers dat nog tegenwoordig?
 
Past op. Er is al int nieuws geweest dat zure buren dat aangaven aan de politie als graffiti, dat krijt op de vloer.... #facepalm
De vergrijzing zorgt natuurlijk voor een hoop mensen die nu niet meer weten wat te doen met al die vrijgekomen tijd. Wat is er dan leuker dan onze onderbemande politiediensten op te bellen met van dat soort zaken.
 
Bouwvakkers die vrouwen nafluiten.

Ik herinner me dat mijn madam dit niet heel erg vond toen ze begin/eind de 20 was.
Ze is nochtans geen aanstellerig/extravagant type, maar het toverde meestal wel een glimlach op haar gezicht.

Doen/durven bouwvakkers dat nog tegenwoordig?
Ben nu wel geen bouwvakker maar zit wel in de bouw. Fluiten kan ik niet, maar ik rinkel dan es met mijn fietsbel en geef ze een vriendelijke lach. En als ze terug lachen, een kushandje.
 
20 jaar geleden, in de hogeschool, zat zo'n ambetanterik/aansteller in mijn klas. kwam ook uit het grote "knokke heist", en had visitekaartjes voor iedereen op de eerste schoolweek over zijn website , over zijn interessant leven :shutup:. Ook zo echt het type snob die dacht dat iedereen minder was dan hem. Maar dan wel komen vragen of we astublieft zijn dom gastenboek wouden tekenen op zijn site... :wtf:

Stond daar zo'n foto op, van een 100 dagen fuif , close up van zijn gezicht met besmeurd eieren op zijn hoofd, gewoon een soort gelei achtige brei was dat. Ik had er niet beter op gevonden om op de klascomputer die foto te bewerken met een stijve lul van een website in te fotoshoppen, alsof het was dat hij net een cumshot had gekregen op zijn gezicht.

En die foto dan naar iedereen van de klas rondgestuurd op het interne systeem "blackboard" ofzo dacht ik. Die foto heeft masssaal gedeeld geweest, zelf sommigen hadden die foto gecopy/paste in zijn gastenboek. Het was plots gedaan met reclame te maken over zijn website.

Nu zou dat niet meer denkbaar zijn. Toen was fotoshoppen nog geinig, maar nu met die deepfake toestanden, heb je meteen een proces aan je been.
Klinkt als een Mathieu De Ruyck.
 
Terug
Bovenaan