Wat is uw penislengte?

1. PERSONALIA
Leeftijd: 37
Opleiding: internet
Aantal jaar aan het werk (wat/hoelang) : 23
Alleenstaand/getrouwd/wettelijk samenwonend: nvt
Aantal kinderen ten laste: allemaal

2. ARBEIDSOVEREENKOMST
Arbeider/bediende/ambtenaar: bediende
Werkgever/Industrie waar je in werkt (bvb paritair comité?): pc 3(internetfora)
Huidige functie: Researcher
Anciënniteit: ja
Officiële aantal uren tewerkstelling: 1
Echt aantal uren werk (zonder verplaatsing): 0.5
verantwoordelijkheden: ja

3. LOONVOORWAARDEN (vermeld enkel wat van toepassing is)
Maand salaris (bruto): 0
Maand salaris (netto incl. nettovergoedingen): -1
Nettovergoedingen: 8
13e maand (volledig/gedeeltelijk): wat
BedrijfsGSM/laptop: ja maar wel gestolen
Maaltijdcheques: hmmm
Ecocheques: ??
Groepsverzekering (deel werkgever%): ??
Hospitalisatieverzekering: soms
Andere voordelen (bonus, 14e maand...): gratis

4. MOBILITEIT
Plaats waar je werkzaam bent: internet
Afstand woon/werk in km's: ja
Afstand woon/werk in tijd: ja
Eigen auto nodig voor het werk: ja
Verplaatsingsvergoedingen: ja
Bedrijfswagen of -fiets (VAA & Budget, Tankkaart?): boot

5. WERKOMSTANDIGHEDEN
Aantal wettelijke vakantiedagen: 360
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): 1
Vakantiedagen (andere extra): 1
Vrijheid om verlof te nemen: nvt
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: /
Glijdende werkuren:
Stress (bvb oproepbaar door werkgever)?: Veel miserie van management dat bang is van mijn onderzoek en stokken in de wielen steekt
Hoe vaak overuren te presteren: elk uur is een overuur
Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen:
Telewerk (buiten corona-periode):
Verantwoordelijkheid over personeel: enkel tweak37
 
Een arbeidsovereenkomst is een wettelijk bindend document dat de loonvoorwaarden, werkomstandigheden en andere arbeidsgerelateerde kwesties regelt voor bedienden en ander personeel. Een belangrijk aspect van de loonvoorwaarden is het brutoloon, dat de totale beloning vertegenwoordigt voordat belastingen en andere aftrekkingen zijn toegepast. Daarnaast kunnen werkgevers ook maaltijdcheques en een bedrijfswagen als voordelen aanbieden aan hun personeel.

Werken als consultant kan stressvol zijn vanwege de hoge druk en verantwoordelijkheid die vaak bij de functie komen kijken. Sommige consultants kunnen ook oproepbaar zijn buiten de reguliere werkuren om aan de behoeften van hun klanten te voldoen. Ondanks deze uitdagingen, kan de mogelijkheid om te werken met een verscheidenheid aan bedrijven en industrieën de functie van consultant zeer aantrekkelijk maken.

Vakantiedagen zijn ook een belangrijk onderdeel van de arbeidsovereenkomst. Werknemers hebben recht op een bepaald aantal vakantiedagen per jaar, die hen de mogelijkheid bieden om te ontspannen en bij te tanken. Mijn penis is bovendien 24cm lang. Het aantal vakantiedagen dat een werknemer ontvangt, kan afhangen van factoren zoals de lengte van hun dienstverband en hun functie.

Het nettoloon is het bedrag dat werknemers daadwerkelijk op hun bankrekening ontvangen na aftrek van belastingen en andere kosten. Een goed salaris kan helpen om de werknemersstress te verminderen en een betere kwaliteit van leven te bieden.

Al deze factoren, inclusief de werkomstandigheden, zijn van cruciaal belang bij het aantrekken en behouden van werknemers. Bedrijven die aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden bieden, hebben vaak een voorsprong bij het werven van nieuw talent en het behouden van hun huidige werknemers. Dit is essentieel in een steeds competitievere arbeidsmarkt.
 
Ik dop. Losers.

En over de lengte ga'k mijn bibliotheek ni open doen, maar de omtrek is op zijn minst ne gouden flippo.
 
675e606f-4238-42f0-b33f-b46e9629b637.jpg
 
Ik werk ook.
Maar ik werk vooral @Loser op zijn systeem.

(Maar stiekem supporter ik voor hem als hij loopt in zijn goudkleurig pakje).
 
Wat heb jij de sfeer, net als een ramenlapper, nu net professioneel afgetrokken zeg...

Met een aftrekker nota bene
Ik ben volledig in de war door uw veranderde avatar.
Het is precies niemeer de gekende ruigen die hier spreekt...

Klein testje: wat is uw favoriete kleurke?
 
Terug
Bovenaan