Wat is uw favoriete pizza?

Wat is uw favoriete pizza?


  • Totaal aantal stemmers
    64
Tussen de opties vind ik bbq het lekkerst.
(Als je die meteen daar eet bij Pizza Hut vind ik die eigenlijk ook best wel lekker... :unsure:)

Als er hier pizza besteld wordt, stel ik steeds zelf ene samen: kaas, tomatensaus, spek, mozarella, shoarma, kip en scampi.
Boerengat in de Vlaamse Ardennen zonder echte concurrentie: 16€ ... :frown:
 
Pizza Heat: chicken bbq met cheesy crust
Fancy Italiaans: carpaccio, rucola, parmezaan
Anders: 4 kazen
 
Hierzelf liefst niet te veel op. Gewoon de klassieke margherita, pepperoni of 4 kazen. Snap echt niet dat Pizza Hut zoveel trek heeft, als ge ziet wat zo'n pizza kost, een half fortuin voor iets industrieel met megaveel suiker. Terwijl een pizza zeker niet gestolen is in de gewone pizzeria. Maarja, da's eigen aan fastfoodketens zeker.

De reden waarom ik veel suiker bij Pizza Hut zeg is trouwens wetenschappelijk bewezen! Ik heb zelf diabetes type 1 en de hoeveelheid insuline dat ik nodig heb wanneer ik pizza hut eet is echt monstrueus. Denk dat ik 5 insulineprikken moet zetten voor één pizza, genoeg om een olifant mee plat te leggen. De hoeveelheid insuline die ik moet prikken zal ongeveer overeenkomen met 2 à 3 broden.
 
pepperoni! of int algemeent liefst iets pittig!
ik maak ook graag thuis is een pizzake, da's zelden beter als den italiaan maar 'tis tof om te doen (binnenkort is ne pizzasteen bestellen)
maar vorige zomer is bij mijn tante pizza gaan eten -en das voor hun heel wat, want plebseten- en die bestelden ne margi, en dan zelf afgewerkt me artisjok en olijvekes.. en ik moet zeggen da'k daar heel aangenaam door verast ben.
 
Boodschap van algemeen nut!

Door een stommiteit van mezelf is de poll van deze thread verdwenen, en het lukt niet om hem achter de schermen terug te vinden. Ik heb daarom een nieuwe poll toegevoegd met dezelfde opties als die van @Hazz. Iedereen zal dus wel nog eens opnieuw moeten stemmen... Sorry!
 
Veel met bbq ervoor, die bbq chicken of bbq grill van domino's zijn echt te goe :drool:. Daarnaast ook wel fan van quattro fromagi.

Maar als ik echt moet kiezen: bij ons is er een pizzeria (allee, eerder kebabzaak) waar ze een pizza curryworst special op het menu staan hebben. Dat is letterlijk wat je denkt: een pizza margherita met daarbovenop stukjes curryworst, ajuin afgetopt met een swirl ketchup en mayo. :love: Klinkt walgelijk maar is echt één van de beste dingen ooit (de eerste 2 stukken toch, nadat ik die binnen heb stel ik mij toch altijd de vraag wat ik eigenlijk aan het doen ben met mijn leven :unsure:)
 
Boodschap van algemeen nut!

Door een stommiteit van mezelf is de poll van deze thread verdwenen, en het lukt niet om hem achter de schermen terug te vinden. Ik heb daarom een nieuwe poll toegevoegd met dezelfde opties als die van @Hazz. Iedereen zal dus wel nog eens opnieuw moeten stemmen... Sorry!
Dan vind ik wel dat jij op pizza moet trakteren op een BG-meet. (y)
 
Ooit bij Domino's pizza bicky burger...met salami, weurst en bicky saus...hoe lekker was die.
 
Veel met bbq ervoor, die bbq chicken of bbq grill van domino's zijn echt te goe :drool:. Daarnaast ook wel fan van quattro fromagi.

Maar als ik echt moet kiezen: bij ons is er een pizzeria (allee, eerder kebabzaak) waar ze een pizza curryworst special op het menu staan hebben. Dat is letterlijk wat je denkt: een pizza margherita met daarbovenop stukjes curryworst, ajuin afgetopt met een swirl ketchup en mayo. :love: Klinkt walgelijk maar is echt één van de beste dingen ooit (de eerste 2 stukken toch, nadat ik die binnen heb stel ik mij toch altijd de vraag wat ik eigenlijk aan het doen ben met mijn leven :unsure:)
Ik zou mij de vraag stellen wat ik aan het doen ben met mijn leven op het moment dat ge derover twijfelt om die zelfs maar te bestellen :wtf:

Heel die hawaïhaat heb ik nooit begrepen, ondanks dat ik der zelf ook niet zo voor ben. Maar hetgeen gij zegt is echt wel nextlevel ze :puke:
 
Boodschap van algemeen nut!

Door een stommiteit van mezelf is de poll van deze thread verdwenen, en het lukt niet om hem achter de schermen terug te vinden. Ik heb daarom een nieuwe poll toegevoegd met dezelfde opties als die van @Hazz. Iedereen zal dus wel nog eens opnieuw moeten stemmen... Sorry!
Ge wou ook zien wie op fritti de mari gestemd heeft zeker? :D
 
Veel met bbq ervoor, die bbq chicken of bbq grill van domino's zijn echt te goe :drool:. Daarnaast ook wel fan van quattro fromagi.

Maar als ik echt moet kiezen: bij ons is er een pizzeria (allee, eerder kebabzaak) waar ze een pizza curryworst special op het menu staan hebben. Dat is letterlijk wat je denkt: een pizza margherita met daarbovenop stukjes curryworst, ajuin afgetopt met een swirl ketchup en mayo. :love: Klinkt walgelijk maar is echt één van de beste dingen ooit (de eerste 2 stukken toch, nadat ik die binnen heb stel ik mij toch altijd de vraag wat ik eigenlijk aan het doen ben met mijn leven :unsure:)
Het levende bewijs dat mensen die het woord curryworst gebruiken alle tradities compleet naar de kloten helpen.
 
Het levende bewijs dat mensen die het woord curryworst gebruiken alle tradities compleet naar de kloten helpen.
Tradities naar de kloten helpen? Maar ananas op een pizza is dan wel zoals de traditie het voorschrijft? :wtf:


Maar hetgeen gij zegt is echt wel nextlevel ze :puke:
Iedereen zegt dat da walgelijk is, maar ik moet den eerste nog tegenkomen die dat zegt nadat hij het geprobeerd heeft.

maar het is echt niet dat dat mijn standaard bestelling is. Das voor die momenten da ge echt maar dan ook echt goesting hebt in vettigheid, maar toch geen kapsalon wilt pakken :p
 
In Korea heb ik ontdekt dat ze daar het pizza-verkrachten naar a whole new level hebben gebracht. Echt, de ranzige combinaties die ik daar ben tegengekomen :p Denk pizza met zoete aardappel, mayonaise, frieten, bulgogi, etc... + die korst nog eens vol allerlei andere brol rammen, echt geschift :D
 
In Korea heb ik ontdekt dat ze daar het pizza-verkrachten naar a whole new level hebben gebracht. Echt, de ranzige combinaties die ik daar ben tegengekomen :p Denk pizza met zoete aardappel, mayonaise, frieten, bulgogi, etc... + die korst nog eens vol allerlei andere brol rammen, echt geschift :D
Da's zoals je in Japan winkels hebt met 'traditionele' Franse koffiekoeken, om dan croissants te zien gevuld met kip curry of met scampi en tomaat.
 
Terug
Bovenaan